Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lahjaksi anopille?

Vierailija
26.07.2023 |

On ihan ok ihminen, joskin hieman tuhlaavainen. Olen syönyt heidän ruokiaan aina välillä, ja antoivat minulle pienen synttärilahjan, joten olen sitä mieltä, että jotenkin pitäisi muistaa, mutta miten?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodistaan ja ostoksistaan voi varmaan päätellä, mistä hän pitää. Antakaa jotain kaunista saman tyylistä - mitään muita viestejä ei ole ystävällistä antaa, vaikka oma maku olisikin aivan erilainen.

Vierailija
22/39 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjan arvo on myös vaikea asia. annoin heille joululahjan, ja sekä lahjan määrä (vain 1) ja arvo, oli liian vähäisiä heidän mielestään, he antoivat minulle syntymäpäivälahjan (ei ollut heille mitään tarjoilua tms), jonka arvo noin 20. nyt en ollut muun esteen takia paikalla syömässä anopin synttärikakkua, vaan ajattelin muistaa häntä jälkikäteen. mutta kuinka suurella lahjalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tällainen voi olla näin vaikeaa? Mieti, mitkä motiivisi ovat: etkö halua antaa mitään jostain syystä, vai mikä ristiriita tässä kaihertaa. Jos sait 20 euron arvoisen lahjan, kovin isoista lahjoista ei ole kyse. Jos et mielelläsi eli sydämestäsi antaisi mitään, anna kohteliaisuudesta 50 euron lahjakortti.

Vierailija
24/39 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällainen voi olla näin vaikeaa? Mieti, mitkä motiivisi ovat: etkö halua antaa mitään jostain syystä, vai mikä ristiriita tässä kaihertaa. Jos sait 20 euron arvoisen lahjan, kovin isoista lahjoista ei ole kyse. Jos et mielelläsi eli sydämestäsi antaisi mitään, anna kohteliaisuudesta 50 euron lahjakortti.

on vaikeaa kun tuntuu, että vaikka antaisi mitä, niin aina ostaa väärin. ja on toki kyse myös vallankäytöstä, en itse koe että voin valittaa heidän lahjoistaan, mutta he valittivat minun joululahjastani.

Vierailija
25/39 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menolippu Gambiaan

Vierailija
26/39 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sätisfaieri klittaimuri

Vierailija
27/39 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielipiteitä?

Vierailija
28/39 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaampi voittaa aina! Älä välitä valittajista, vaan ole itse fiksu!

Vierailija
29/39 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaampi voittaa aina! Älä välitä valittajista, vaan ole itse fiksu!

Miten olen kohtelias tässä tapauksessa?

Vierailija
30/39 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohtelias antamalla anopin mittapuulla melko avokätinen lahjan eli 50 euron lahjakortin ja lopettamalla hänen antamistensa arvostelun ja pitämällä suusi kiinni, vaikka hän arvostelisi sinua.

Vierailija
31/39 |
27.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kohtelias antamalla anopin mittapuulla melko avokätinen lahjan eli 50 euron lahjakortin ja lopettamalla hänen antamistensa arvostelun ja pitämällä suusi kiinni, vaikka hän arvostelisi sinua.

No en nyt ihan kynnysmatoksi rupea.

Vierailija
32/39 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylpeyden nieleminen voi rakentaa sisäistä ja henkilöiden välistä rauhaa.

Kukaan ei voi tehdä sinusta kynnysmattoa, jos oma mielesi ei sellaisia asetelmia kehittele.

Luovu valtataistelusta, niin olet rauhassa.

Vierailija
33/39 |
28.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkia tai suklaata. Ei tuon ikäinen mitään muuta tarvitse, eikä välttämättä niitäkään.

Vierailija
34/39 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortti hierontaan

Tai jalkahoitoon tai teatteriin tai elokuviin tai yhteiselle lounaalle tai . . . Onhan näitä!

Terveisin

Anoppi

Vierailija
35/39 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkia tai suklaata. Ei tuon ikäinen mitään muuta tarvitse, eikä välttämättä niitäkään.

Tyhmä olet!

Terveisin

Anoppi

Vierailija
36/39 |
30.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä kysyt nyt väärästä paikasta. Ei me tiedetä mistä just sun anoppi tykkää.

Haloo nyt oikeesti

Vierailija
37/39 |
04.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppisi yhtään ymmärtää huumorin päälle, niin vie sille jokin hauska kahvikuppi https://www.kuppikauppa.fi/tuote-osasto/hauskat-mukit/ valikoimasta.

Vierailija
38/39 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta jokin hauska huumoripaita: https://www.hauskatpaidat.com/naisten-huumoripaidat/ tuolta löytyy valikoimaan.

Vierailija
39/39 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinulle kuuluu anopin rahankäyttö? Miksi mainitsit tuhlaavaisuuden?

Se vaikuttaa tähän lahja-asiaan. On pienituloinen, ja ostelee paljon kaikenlaista siihen nähden, myös lahjoja. Olettaa, että ihmiset tietää mitä hän haluaa ja osaa korvata hänen vaivannäkönsä. On tyytyväinen oikeastaan vain silloin, kun saa kalliimman lahjan kuin itse on antanut. Itse en ole oikein tottunut tällaiseen lahjanantokulttuuriin, enkä aio lähteä mukaan kilpavarusteluun lahjojen kanssa.

Ja tämä olis ilmeisesti pitänyt ymmärtää sanasta tuhlaavainen 😳

No, minkä hintaluokan lahjaa haetaan, vai millä tavalla tuo pitää tulkita, kun anoppi olisi tyytyväinen vain kalliimpaan kuin itse oli ostanut, mutta toisaalta ei aiota lähteä kilpavarusteluun? Vai mitä tästä tuhlaavaisuus-asiasta pitää ottaa huomioon lahjaehdotuksissa? En ihan pysy kysyjän ajatuksenjuoksussa mukana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi