Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä rippilahjaksi pojalle, kun ei voi antaa rahaa?

Vierailija
26.07.2023 |

Rahaa on antaa niin vähän, ettei sitä kerta kaikkiaan voi laittaa kuoreen (tai edes lahjakorttina tms.).

Mutta mikä olisi neutraali = mahdollisimman monella mieluinen lahja? Rippiristi?! :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ajattelit saavasi 7 eurolla? Rasia mansikoita? Junalippu Keravalle?

Vierailija
2/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää koriin nuorelle mieleisiä herkkuja. 

Rippiristit on aika kalliita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän maksaa myös. Laita se summa nuorele rahana. Vai onko sinulla kotona ylimääräinen risti? Tuskin nuoret ristiä haluavat!

Vierailija
4/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tallessa rippiristi ja muitakin rippikahjaksi saatuja koruja. Koskaan ei ole kaulassa roikkunut mutta muistona säilyy.

Vierailija
5/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippiristin ostaa kummit. Jos olisi rahaa rippiristiin niin miksi ei olisi sitä samaa rahaa laittaa kirjekuoreen?

Vierailija
6/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanootti

7/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kummi ostaa rippiristin.

Mä olin viime kesänä mun pikkuserkun rippijuhliinsa ja vein mennessäni ruusun, uusimman muumimukin sekä suklaakonvehtirasian. Mun mielestä se oli ihan sopiva lahja kun kyseessä oli niinkin kaukainen sukulainen.

Vierailija
8/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko budjetti siis on?

Vierailija
9/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne korutkin maksaa. Paljonko rahaa on käytettävissä ja onko rippilapsi läheinen?

10/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finnkinon leffalippu ja ruusu.

Vierailija
11/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne korutkin maksaa. Paljonko rahaa on käytettävissä ja onko rippilapsi läheinen?

Ei läheinen, ja budjetti pari-kolme kymppiä. Matala budjetti siksikin, että kutsu tuli kolmeen juhlaan, eikä voi kieltäytyä, kun kyse on ystävien lapsista.

ap

Vierailija
12/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei läheinen, ja budjetti pari-kolme kymppiä. Matala budjetti siksikin, että kutsu tuli kolmeen juhlaan, eikä voi kieltäytyä, kun kyse on ystävien lapsista.

ap

Ihan hyvin tuon summan kehtaat laittaa rahana. Kun lapseni konfirmoitiin, hän sai hyvin erilaisia summia, ja oli vaan iloinen kaikista ja ihmetteli, että tästä nyt sitten vielä "maksetaan". 

Vierailija
13/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

20 euroa on ihan sopiva ja tavallinen summa lahjakorttiin tai kirjekuoreen. Ajattelin, että budjetti on 10 euroa kerta puhuit pienestä budjetista.

Vierailija
14/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikagooglauksella halvin rippiristi minkä löysin oli yhdestä verkkokaupasta 35€ (eli tuohon tulee todnäk jotkut postikulut vielä päälle) kyllä sen summan voi hyvillä mielin laittaa kuoreen.

Vierailija
15/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-30 euroa on ihan hyvä summa. Itse laittaisin kuoreen 20 e ja ostaisin ruusun.

Vierailija
16/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristin ostaa kummi.

Eikä mitään helvetin rihkamaa vaan mieluummin siyten se kymppi.

Vierailija
17/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nykyään enää viedä ruusuja lahjaksi? Niistä saa kivan kuvan muistoksi, kun laittaa samaa kuvaan kaikki. Mikäli ei, niin 20€ on aivan passeli summa. Kymppiäkään ei tarvi hävetä. Nuori laittaa ne kuiteski samaan nippuun ja ostaa mitä haluaa tai säästää. Ei muista kuka antoi ja kuinka paljon.

Vierailija
18/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta esim s-ryhmän lahjakortti sillä budjetillasi. Sijoita ruusuraha samaan, nuori saa kyllä tarpeeksi ruusuja muutenkin.

Vierailija
19/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Kyllähän risti maksaa.

Vierailija
20/22 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Yleensä kummi ostaa rippiristin.

Mä olin viime kesänä mun pikkuserkun rippijuhliinsa ja vein mennessäni ruusun, uusimman muumimukin sekä suklaakonvehtirasian. Mun mielestä se oli ihan sopiva lahja kun kyseessä oli niinkin kaukainen sukulainen.

Heittikö hän muumimukin seinään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan