Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maikkarin uutiset: Joukko nuoria aikuisia kiusaa kotieläinpihan lampaita öisin!!

Vierailija
26.07.2023 |

www.mtvuutiset.fi/artikkeli/joukko-nuoria-aikuisia-kiusaa-kotielainpiha…

Nyt on rankkaa settiä! Hasse-karitsa jouti jo saikulle, Taavetti-pässiä otti kupoliin.

Asialla nuoret aikuiset.

Minun nuoruudessani juostiin tyttöjen perässä. Ajat ovat totisesti muuttuneet.

Mitäs sinun lapsesi tekevät öisin?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten tyhmyys. Uskomaton on totta.

Vierailija
2/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria kiinnostaa lampaat... silleen vähän väärällä tavalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kasvatetaan ihmisiä, jotka eivät kunnioita viattomia eläimiä?

Vierailija
4/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulapäitä. Kiinni vaan ja luomaan lampaan paskoja kuukaudeksi rangaistuksena iltaisin.

Mutta eihän Suomessa nuoria saa rangaista...

Vierailija
5/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tai kaksi laumanvartijakoiraa sinne sekaan. Eivät muuten kiusaa toiste. Jos pääsevät enää elävänä kotiin... no useimmiten ne laumanvartijat vaan pitää vieraat ihmiset paikallaan kunnes omistaja tulee paikalle purkamaan tilanteen. Esim. 8 tunnin kuluttua.

Vierailija
6/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Vantaan nuorilla ole todellakaan parempaa tekemistä?

Vierailija
7/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juttu on tehty huumorilla? Olisin raivoissani jos joku olisi kiusannut kotieläimiäni. Ja laittaisin lopun touhulle.

Vierailija
8/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä värisiä ne on?

Vierailija
9/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tutka tällaisiin kiusaajiin. Sitten käyn karjasemassa että nyt loppuu se spedeily! Osaan sanoa tosi pahasti jos tarvetta vaatii. Eläimiä ei kiusata eikä pahoinpidellä!!

Vierailija
10/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas asia, josta ei ra sism in pelossa saa puhua oikeilla nimillä. Tähän on tultu: ennemmin hyväksytään rikokset kuin totuuden sanominen ääneen. Kaikki tietävät, että asialle ei saa tehdä mitään, jotta ei itse saisi syytettä.

Mahdollista.

Vierailija
11/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vapaaehtoisena mennä vahtiin. Ei tule tenavat toiste.

Vierailija
12/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas asia, josta ei ra sism in pelossa saa puhua oikeilla nimillä. Tähän on tultu: ennemmin hyväksytään rikokset kuin totuuden sanominen ääneen. Kaikki tietävät, että asialle ei saa tehdä mitään, jotta ei itse saisi syytettä.

Mahdollista.

Mutta ei kuitenkaan uutisen mukaan näin sanottu. Kyllä meidän kylillä ihan perus naapurin jannut kävi hevosia säikyttelemässä, kunnes poliisi kävi kertomassa että perseily loppuu nyt. Ja se Kärsämäen sikojen ystävä oli sekin ihan suomalainen.

Vierailija
13/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut tosi vihainen muutamalle noin 10 v mm.lapselle joiden näin jahtaavan lokin poikaa.

Näytti menevän jopa perille. Ehkä eivät edes olleet tajunneet että eläinkin kärsii.

Vierailija
14/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut tosi vihainen muutamalle noin 10 v mm.lapselle joiden näin jahtaavan lokin poikaa.

Näytti menevän jopa perille. Ehkä eivät edes olleet tajunneet että eläinkin kärsii.

Mun kaveri oli ollut pahalla tuulella perheriidan jälkeen kävelyllä rannalla. Joku 10v tenava oli heittänyt uivaa joutsenta nyrkin kokoisella kivellä pikkuveljen katsellessa vieressä, osui siihen. Kaveri vetänyt kunnon nytjumalautaperkele- huutoraivarit sille tenavalle. Ja siis siitä rouvasta lähtee ääntä kun suuttuu. En usko että toiste heittelee tämäkään lapsi kiviä. Olivat itkien lähteneet rannalta ne lapset.

Vierailija
15/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri oli ollut pahalla tuulella perheriidan jälkeen kävelyllä rannalla. Joku 10v tenava oli heittänyt uivaa joutsenta nyrkin kokoisella kivellä pikkuveljen katsellessa vieressä, osui siihen. Kaveri vetänyt kunnon nytjumalautaperkele- huutoraivarit sille tenavalle. Ja siis siitä rouvasta lähtee ääntä kun suuttuu. En usko että toiste heittelee tämäkään lapsi kiviä. Olivat itkien lähteneet rannalta ne lapset.

😂 On noista räväköistä pikkumyistä joskus hyötyäkin.

Vierailija
16/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huopatukat asialla ellei joku osaa lukea rivien välistä

Vierailija
17/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuohetkin kelpaa heidän maassa pahimman puutteessa

Vierailija
18/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huutoraivarit olisi voinut jättää väliin ja sanoa asiallisesti mutta jämäkästi. Tuolla tyylillä voi tulla nyrkin kokoinen kivi omaankin otsaan.

Vierailija
19/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuohetkin kelpaa heidän maassa pahimman puutteessa

Siitä sinulle sopiva tarina luettavaksi suomalaisten kohtaamasta arjesta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201706192200218516

Vierailija
20/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitääsi ottaa nuo kiinni ja tehrä niistä selevä. sillähän siitä pääsee. mikä siinä on niin vaikeaa?