Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maikkarin uutiset: Joukko nuoria aikuisia kiusaa kotieläinpihan lampaita öisin!!

Vierailija
26.07.2023 |

www.mtvuutiset.fi/artikkeli/joukko-nuoria-aikuisia-kiusaa-kotielainpiha…

Nyt on rankkaa settiä! Hasse-karitsa jouti jo saikulle, Taavetti-pässiä otti kupoliin.

Asialla nuoret aikuiset.

Minun nuoruudessani juostiin tyttöjen perässä. Ajat ovat totisesti muuttuneet.

Mitäs sinun lapsesi tekevät öisin?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pitääsi ottaa nuo kiinni ja tehrä niistä selevä. sillähän siitä pääsee. mikä siinä on niin vaikeaa? 

Niistä saa saman tuomion kuin ihmisistäkin.

Vierailija
22/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun veikkaukseni on, että asialla on ollut lauma voimaantuneita ulilaudan alfoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun veikkaukseni on, että asialla on ollut lauma voimaantuneita ulilaudan alfoja.

Huutamassa "oletteko te ihan lampaita" ja nauttimassa kun kerrankin saa alfailla edes johonkin suuntaan. "Se juoksi karkuun kun sanoin pöööö vähänkö egotrippaan loppuviikon"

🤏💪💪💪🤓

Vierailija
24/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut valvontakamera kuvaa? * tänne kuvat niin katsotaan kuka tunnistaa ja rangaistus

Vierailija
25/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut tosi vihainen muutamalle noin 10 v mm.lapselle joiden näin jahtaavan lokin poikaa.

Näytti menevän jopa perille. Ehkä eivät edes olleet tajunneet että eläinkin kärsii.

Mun kaveri oli ollut pahalla tuulella perheriidan jälkeen kävelyllä rannalla. Joku 10v tenava oli heittänyt uivaa joutsenta nyrkin kokoisella kivellä pikkuveljen katsellessa vieressä, osui siihen. Kaveri vetänyt kunnon nytjumalautaperkele- huutoraivarit sille tenavalle. Ja siis siitä rouvasta lähtee ääntä kun suuttuu. En usko että toiste heittelee tämäkään lapsi kiviä. Olivat itkien lähteneet rannalta ne lapset.

Huutoraivarit olisi voinut jättää väliin ja sanoa asiallisesti mutta jämäkästi. Tuolla tyylillä voi tulla nyrkin kokoinen kivi omaankin otsaan.

Sivullisen aiheellinen huutoraivari voi viedä jutun perille asti sinne pieneen ymmärryskeskukseen, joka on turtunut ja kauan sitten lakannut kuulemasta jo 1-vuotiaasta alkanutta taukoamatonta selitystä ja tunteiden sanoitusta.

Vierailija
26/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut muuta tekemistä, kun rahaa tulee seinästä ja vaatteet saa toisten päältä.

Vierailija
27/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen että asialla ovat maahan muuttajat

Vierailija
28/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuohetkin kelpaa heidän maassa pahimman puutteessa

Heidän maassa? Vantaalla?

Vierailija
29/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyllä sairaita ihmisiä. Pakkohoitoon. 

Vierailija
30/31 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuohetkin kelpaa heidän maassa pahimman puutteessa

Heidän maassa? Vantaalla?

Muslimimaissa.

Eri

Vierailija
31/31 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ilmeisesti saamattomat ja kädettömät nuoret miehet. Ihan kantasuomalaisia varmaan. Jotain pitää puutteeseen saada, vaikka sitten lammasta. Jos on kuitenkin kysymys vai eläinten kiusaamisesta on haluttu etsiä kohde jolle ajatellaan pärjättävän fyysisesti. Kun ei painissa pärjätä. Eikä muussakaan elämässä. Osoittakaamme sääliä heitä kohtaan. He tarvitsevat varmasti apua.