Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei kuulu kummempia. Jouluvalmistelut lähes tekemättä vieläkin! Jouluverhot olen ommellut, ja pipareita leivoimme poikien kanssa edellispäivänä. Niin ja kaikki lahjat on jo ostettu. Joulusiivon ajattelin tehdä äitini avustuksella viikon päästä. Isi hakee poikien kanssa sitten kuusen 23. päivä ja minä kokkaan sen päivän. laatikot on kyllä jo pakkasessa. viime tinkaan meillä menee aina. Jouluaattona ei kyllä enää tehdä mitään, se on ollut tapana.

Kovasti on alkanut taas väsyttää, vaikka hemppa oli 130. Koiran kanssa lenkillä koetin käydä edellispäivänä, ja saimme saldoksi n. 15 min lenkin, kun minun oli pakko kääntyä heti alusta takaisin. Heikotti, sydän hakkasi, ja supisteli ja selkää särki.

Oletteko muut vielä näin raihnaisia kävelijöitä?

Kaipa se on vaan hyväksyttävä, ettei enää jaksa ja otettava lungisti :)

Vauvalle on kaikki muut tavarat ennestään, mutta uusi kantokoppa vaunuihin on hommattava (vanha myytiin tuplavaunujen mukana) ja pinnasänkyyn uusi patja. Vaatteet on kaikki poikamaisia, mutta en lähde niitä ostelemaan, kun tulokkaan sukupuolta emme tiedä. Ehtiihän niitä sitten ostella jos prinsessan saamme :)

Mutta kalakeiton tekoon ja sitten isomummilaan käymään :)

Caius ja ilona 28+4

Vierailija
2/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte kyllä kaikki ihan uskomattomia! Kiitokset siis onnitteluista ja tsempityksistä. Hurjaa olla rouva :) ei oo yhtään rouvamainen olo.

Vihkitilaisuus meni hienosti, samoin ruokailut sen jälkeen sun muut, ja HANNNA; se mekko mahtu päälle :) ja tilaakin vielä jäi - buahhahaa. Illalla vaan oltiin koko meidän " perheen" kesken..lojuttiin sohvalla kera koirien, saunottiin ja syötiin mansikoita kermavaahdolla ja juotiin kuoharia..namnam, kyllä ne fiksut oikeessa oli, sattuu ne toistensa kanssa vaikkei uskois. Ihana ilta kaiken kaikkiaan.

Eilinenkin meni vielä pää pilvien yläpuolella kun mutsi oli järkänny meille yllärin ja laitto tekstarin aamusella että päivän ruoat ja (aamupala, lounas, päivällinen ja kakkukahvit) on järjestettynä tuohon läheiseen pieneen kahvilaan - sielläkin ruoka oli loistavaa ja saatiin onnitteluja enemmin kun sydän vetää :) Tänään voikin sitten jo palailla " arkeen" kun mies lähti aamulla töihin ja jäätiin koirien kanssa kotiin. Että näin meni meidän häähumut..ihanaa oli, täytyy myöntää :) Ja uskalsin juoda kaikki 3 lasillista kuoharia illan aikana - ja siinä oli sentäs 2,2% no, ehkä mä sen kerran kestän :)

Eilen soittelin terkkarista sokrurasituksen tuloksia, ja sain loistavat arvosanat - hähää - kerrankin puhtaita arvoja vaikka olin vkonloppuna vedellyt tutun hääkakkuakin oikein kunnolla.

Puksu potkii välillä niin että oikeesti sattuu, hurja meno päällä aina tiettyihin aikoihin, eilen testasin riekkumiseen vau-lehden lähettämää cd-tä ja ihme kyllä Puksutti rauhottu heti kun alko kuulua jotain mozartin tapasta..se kesti vaan vartin se rauhottuminen mutta kuitenkin (en minäkään sitä kauempaa olis jaksanu).

Seuraava työpäivä olis tiistaina, ja seuraava lääkärineuvola torstaina..aion marssia maanantaina hakemaan sen kolme pvää sairaslomaa neuvolasta tai työterveyshoitajalta. En todellakaan enää halua ottaa riskiä lehmien kanssa (kaikki muutkin ihmettelee miten teen vielä töitä!), ja nyt kun olen ollu lomalla viikon, ei kohtu ole enää yhtään arka! Eikä supistuksia tule vaikka housut oliskin vähän napakammat - niitä nimittäin tuli silloin kun olin töissä ja kumartelusta/kyykkimisestä kohtu oli niin arka ettei terkkari voinut edes tunnustella miten päin vauva oli..silloin supistuksia tuli esim.sukkahousuista, ja kaikista muistakin napakoista housuista, nyt ei ole mitään kun kohtu on saanu rauhottua, edes Puksuttimen potkut ei satu vaan tuntuu pääosin mukavilta, aiemmin säpsähdin aina sitä kipua...nyt sen vasta tajuaa kun on saanu kohtu rauhottua ja huomaa itse eron. Saa kyllä työnteko riittää..niinkun appikin sano eilen; " kun ei mikään maailman vakuutus korvaa sitä vauvaa jos jotain sattuu" . TOTTA!

Kauheen omanapaista juttua oli taas puolen romaanin verran, mutta yrittäkää kestää..luin kyläl kaikki pinot mutta arvatkaapa mitä!? mä en piru vie muista mitä kukakin kertoili..pääosin kaikki tais olla ihan hyvin. JOUHIkin tais olla kotona, toivottavasti vielä tämän päivänkin jälkeen!

Nyt kun oon selittäny ja selittäny ummet ja lammet niin marssin hakemaan kahvia..sitten soitan kissalan pojille ja kyselen kauanko on aikaa vaihtaa ajokorttiin nimi ja mitä sitä varten tarttee tehdä..sitten voisin vaikka pyöräyttää tiikerikaakun sunnuntain kahvitusta varten valmiiksi :) Ihanaa nähdä silloin ystäviä, jotka ei siis vieläkään tiedä mitään..

Tappert ja Puksu ööööö...28+5 olisko jo muka noin paljon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla Tapin hääkuulumiset. Vielä kerran onnea!

Joulutunnelmasta sen verran, että tulis nyt edes -2astetta ja hiukan valkoinen maa! Mutta minä olen jo ajat sitten viritellyt muutamia joulujuttuja, muutenkaan en kauheasti halua laittaa mitään " krääsää" esille. Ne samat tietyt enkelit ja valokranssit on olleet jo varmaan 3 vkoa kotona esillä. Stressiä en joulusta ota oikeastaan koskaan. En siivoa mitään suursiivoa, ihan normaali siivous saa riittää. Lisäksi siinä ei edes ole järkeä, koska meillä on remontti edelleen tosi kesken, eteinen täynnä porakoneita ja laatikoita jne....... Mutta mitä sitten? Ei haittaa varmasti omaa poikaa, jolle joulua ensisijaisesti haluan luoda. Tärkeintä meille joulussa on yhdessäolo ja rauhallinen tunnelma, ja se ettei mies joudu olemaan töissä eikä sen puhelin soi koko ajan. Oikeastaan ainoa aika vuodesta jolloin on näin. Kesälomaakaan miehellä ei yrittäjänä ole koskaan ollut, joten joulu on meidän vuoden ainoa lepohetki yhdessä.

Olen tilannut tutusta pitopalvelusta hieman laatikoita ja ihania salaatteja, kuten jo monena vuotena. Mummuloihin menemme kuitenkin aattona syömään ja siellä on sitten esikoisellekin serkut leikkikavereiksi, on ihanaa olla yhdessä ja katsella lasten iloa pakettien kanssa. Ei sitä enää muuta kaipaa.

Kuusi tulee kotiin, appiukko tuo kuten ennenkin, ja lahjoja on vielä 3 ostamatta, niistä en tiedä missä välissä ehdin hommata, joskus ensi viikolla illalla varmaan, kun töissä olen vielä koko ensi viikon ja viikonloppukin on jo täynnä ohjelmaa, mutta eiköhän ne siitä lutviudu :-)

Omaan napaan edelleen hyvää. Tyttö on vihdoin kääntynyt (ainakin väliaikaisesti) raivotarjontaan, ja potkii tuonne oikealle sivulle tai navan yläpuolelle ja rapsuttelee käsillään ihan alas. Aiemmin ei ole potkuja tuntunutkaan kuin jossain virtsarakolla aina ja se on ollut jo hiukan inhottavaa. Vointi siis tosi hyvä edelleen, ei mitään kolotuksia eikä supisteluja yhtään tms. Maha sen kun vaan kasvaa. Ens viikolal olis sitten neuvola vielä ennen joulua.

Tapille, että ei tainnut olla viikkoja vielä ton verran, kuten epäilitkin, muistaakseni meillä on samat viikot menossa :-)

27+5

Vierailija
4/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjuutin pitkän rimpsun taas ja käpälä jotenki lipes ja kaikki katos...murrrr.

Sandi, oikeessa olet, nuo viikot näyttää tutummilta :) mikähän älyvirhe toikin oli.

Täällä toinen joka ei pääse koirien kanssa kunnon lenkeille..ihan koko kilometrin repäsyjä tehdään sillon tällön, pidempään ei pysty - tuntuu että koko lantion alue on tulessa jos väkisin kävelee. Sen sijaan ilman koiraa se onnistuu kyllä jotenkin, hitaasti kun tassuttaa niin ei tunnu ollenkaan pahalta, mutta vaikkei koira vedäkään niin kai sitä jotenkin itseään jännittää, koska sillon en tosiaan pysty pidempiin lenkkeihin. Metsätiellä koiria juoksuttamassa tallasin kuitenkin reilut 5km hissukseen..mutta koirat olikin irti.

Joten sitäkin kannattaa kokeilla että laittaa miehen taluttamaan koiraa ja tallailee itse mukana ihan hissukseen..eihän se liikunta pahaa tekis..mutta jos sattuu niin eihän sitä sillon saa tehdä!

Juh, täytyy jatkaa eri paikkoihin soittelemista ja nimen muuttamista..tosi hassulta tuntuu, etenkin kun porukka ei mukamas kuule oikein ja sitä pitää jankata..nimi muuttu niin vähän, yhden kirjaimen verran, ettei sitä oikein edes huomaa :) vähän kuin Haikala ->Hakala tai Haiko -> Hako taiii...noh, onpas niitä nyt vähän, kuitenkin, vaan yks kirjain putoaa pois ja ihmisistä se on jotenkin vaikeaa kuulla..*jatkaa jankutusta

Tappi..palstaterroristi on palannut jälleen...hahaaaa

Vierailija
5/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuullosti Tapin päivä ihanalle ja tosi onnistuneelle. Onnea vielä kerran.

Meillä Hra Murphy koputteli jo eilen ovea. Tyttö oksensi illalla autoon (oikein totaalityhjennys). Nyt sitten ollaan kaksisteen kotona. Kunnossa näyttää olevan, hieman vaan kalpea, eikä ruoka oikein maistu.

Saatiin sitten Fenniasta vakuutus, kun Tapiola vaatii nykyään sen kotivakuutuksen. Harmi sillä Tapiolassa on parhaat ehdot (meillä kahdella lapsella siellä vakuutus). Pikkasen meni yli toi 3kk, mulla la 7.3. mutta saatiin läpi, kun on niin paljon muita vakuutuksia siellä.

( . ) Ei uutta. Hippu möyrii ja masu elää omaa elämäänsä. Selkä on just nyt ok, mutta saas nähdä mitä sitten illalla. Toi tukivyö kyllä auttaa mulla. Sillon tällön supistelee, välillä aika napakoitakin. Pikkasen pelottaa mitä maanantainen työ tuo taas tullessaan.

Nyt pötkölleen tytön kanssa ja sitten ruokakauppaan.

-m- ja Hippu rv28+2

Vierailija
6/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raihnaista on kävely täälläkin. Yritän käydä kerran päivässä lenkillä 30-45 min kestävällä lönkötyksellä. Vauhti on hidastunut ja alaselkä on kipee, mutta liikkeelle on päästävä nyt kun ei ole liitoskipuja eikä supistuksia. Tunnin lenkki on liikaa tälle selälle, huomasin sen alkuviikosta.

Mies on koiran kanssa lenkillä, otti pojankin ergo-reppuun mukaan. Kätevä toi reppu. Kaupungilla käytiin viimeksi eilen, poika repussa. Ja kyllä lapsi vaan helpommin kulkee siellä kuin rattaissa. Itse en enää jaksa kantaa selässä pitkää matkaa. Ja varmaan toi mahan ympäri menevän remmin mittakin on rajallinen :)

Eilen illalla mietittiin, mitä ollaan pojalle ostettu lahjaksi ja oltiin ihan kauhuissamme, miten paljon taas on tullu ostettua kaikkea. Olin vielä ihan tyytyväinen viikko sitten, kun olin ostanut 2 vaatepakettia ja 5 lelua. Nyt on sit isikin käynyt shoppailemassa ja lahjamäärä lisinyt. Ja unohdettiin marraskuussa jemmaan ostetut paketit! Sit vielä lahjat tulossa siskolta, isovanhemmilta, kummeilta... Mehän hukutaan tänne! Parempi näin päin kuin niin, että koko ajan olis puutetta kaikesta, eli ei passaa valittaa. Omaa tyhmyyttä!

Askartelukaapissa roikkuu vieläkin puolivalmis ovikranssi. Into loppui kesken, kun on tullut värkättyä niin paljon kaikkea: joulukortit, kankaanpainantaa tyynyliinoihin, joulukalenteri jne. Ihan tarpeeksi monta tuntia oon istunu niiden parissa. Teen ton kranssin valmiiksi sitten ensijouluna...

Jouluksi teen ihan perussiivouksen. En ala kaappeja järkkäämään uuteen uskoon, enkä seiniä pesemään (paitsi saunasta ja kylppäristä seinät). Imurointi, moppaus, mattojen tamppaaminen (mikäli kumpikaan kyetään sitä tekemään), peittojen tuuletus, liinavaatteiden vaihto, saunan pesu, kaapinovien ja tasojen + kirjahyllyn pyyhkiminen saa riittää kun on ruuatkin tehtävä. Kunhan on perussiistiä ja puhdasta, sauna ja sänky aattona raikkaita, niin se riittää mulle. Ihan sama mitä sieltä kaapeista löytyy. Onneksi mies on sairaslomalla aattoon asti. Iso apu ja juuri hyvään aikaan. Tosin hiukka vajaalla kunnolla, käsi on leikattu.

Jätetäänpä tilaa muillekin.

rimma 27+2

Vierailija
7/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas ihana kuulla Tapin kuulumisia, hienoltahan tuo päivä kuulosti!

Täällä on aamulla leivottu pojan kanssa pipareita, nyt on ihana joulun tuoksu! Poika söi äsken ja rupes päikkäreille, joten äitikin ennätti koneelle.

Mitään uutta ei tännepäin kuulu, jännä että supisteluja tulee levossakin ja aivan miten sattuu.. Tänään pitäis kehdata siivota ja huomenna käydä loput joululahjat ostamassa. Huomenillalla mennään sitten miehen siskon synttäreitä juhlimaan. Sunnuntaina tulee veljenperhe kahvilla käymään.

Eilen illalla näin vanhoja kavereita, soittelin kaverille ja sattumalta olivat porukalla ruokaa laittamassa ja pyysivät mut mukaan. Oli tosi mukavaa vaihtelua!

Toivottavasti Jouhilla olisi kaikki hyvin ja pääsisi vielä kotiin!

möhkis ja tiitiäinen 26+0

Vierailija
8/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on jokin outo ' valoilmiö' taivaalla sellainen keltainen pallukka ollut koko aamun, nyt jo menossa pois, mutta ihanan valoisaa on ollut. Mutta muuten tämä kirjoittaja on raihnainen-ihmeen hyvissä voimissa olen tähän asti ollutkin :-)) Siis eihän mua mikään vaivaa, mutta meidän neiti, kun on iltaisin jotenkin huonossa asennossa ja painaa niin pirusti tuonne kylkiluihin, että sattuu ja paukkuu :-(( Ja se alkaa joka ilta siinä klo. 19 ja jatkuu läpi yön. Viime yönä en nukkunut olleskaan ja nyt olisi uni, mutta en piruuttanikaan mene nukkumaan. Ja ruokahahalut on ollut kateissa muutamana päivänä, mutta eilen tuli takaisin triplana .. Ja sitten on myöskin ollut sellaista oksettavaa oloa iltaisin johtuisiko närästämisestä (?) Mutta oksentanut en ole. Masu on kasvanut hurjasti ja vanhat puserot jäävät puoleen vatsaan keikkumaan ... Reisiin tullut sellua samoin takamukseen, suurempia r-arpia en ole havainnut, ja edelleen öljyän ihoa aina suihkun jälkeen.

Tappi: Vielä kerran onnea sinne teille vasta nainneille !!! Ihania häämuisteloita .. Ihan oikein, että haet sairaslomaa, vauvalla on oikeus myös siihen, että äiti voi hyvin. Ja kohdun arkuuteen, olen itse myös huomannut sen, että jos töissä on tarvinnut paljon nostella ja kyykistellä niin johan on ankea ja pinkeä olo.

Jouhelle: Paljon hyvän onnen säteitä matkaan sinne sairaalaan-edelleen sormet ja varpaat pystyssä, että kaikki olisi hyvin.

No niin nyt ruuanlaitto puuhiin. Tällä viikolla olenkin kunnostautunut leipomaan joulukakkuja-mausteisia ja pipareita ja aattelin leipoa vielä lisää, mutta tekisiköhän ihan oikeaa pullaa?

Kaikille hyvää viikonloppua t. emmi 25+5

Vierailija
9/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tänään toinen hääpäivä ja samalla 6v seurustelupäivä. Aika huisia, miten aika menee. Vielä en olis 17-vuotiaana uskonut, että nyt 24vuotiaana olen seurustellut noin kauan ja vielä olen naimisissa!! Ja odotan KOLMATTA lasta!

WAU, oon tosi tyytyväinen elämääni. mahtava mies, ihanat lapset, terveys ja ELÄIMIÄ! Nyt on olo todella onnellinen.

Vauva ilmeisesti lepäilee vähän vielä, kun ei kovin liiku.

AAmupalaksi söin ihan uuniriisipuuroa ja maitoa,huisia, kun yleensä paahdan päivään asti kahvilla.

Ihana lököillä tässä sängyllä ja kuunnella koneella musaa ja lukea teitin juttuja! Kiitos pukki kannettavasta! :D

Vierailija
10/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa pilkottaa aurinkokin puitten takaa. On ihan olevinaan valoisaa :) Koirat odottaa levottamana ruokiaan, ovat turpoamassa keittiössä.

Mulla on olo tosi tukala, vauva istuu massussa ja potkii virtsarakon seutua aika inhottavasti. Vatsan muoto on ihan kummallinen, alavatsassa ei ole niin kuin mitään ja kaikki on tässä rintojen alla ihan ylhäällä. Tietty se suurin osa vauvaa eli pää ja yläkroppa rasittaa jo palleaa. Kunpa tämä pieni nyt tajuaisi kääntyä ajoissa niin mullakin olisi helpompi olo.

Neuvolastakin soitettiin juuri, sain sokerirasitustestin tulokset. Paastoarvo oli 5,5 ja raja-arvo on 5,1. Muut arvot olivat loistavia. Täällä on käytäntö, että jos yksikin arvo ylittyy niin kuukauden välein pitää käydä labrassa antamassa paastonäyte. Käytännössä eihän tässä ole kaiketi kuin pari kertaa.

Mulla on järjetön himo omenoihin ja päärynöihin ja niissähän on paljon hedelmäsokeria. Täytyy nyt yrittää hillitä itseänsä ja keksiä jotain muuta tilalle. En todellakaan halua synnyttää viisikiloista vauvaa =)

Tappertille vaan kovasti onnea! Tervetuloa akottumaan rouvaihmisenä ;)

Zeldatar 27+6

Vierailija
11/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-la meillä sama,mulla tosin ultra antaa heittoa.

Mun lapset on ollut:

1.rv 38+6 3180g

2 rv 39 3680g

3.rv 40+3 4055g

4.rv 40+3 3820g

5.rv 39 3780g

Ja tästä nyt luvattiin jos tasaista tahtia jatkaa aika keskipainoista 3,5 kiloista tapausta.Toivon kovin niin ettei ainakaan tonne 4:n kiloon mene.Pienen kehon on niin paha kantaa isoa vauvaa...

Nyt on taas riennettävä!

L+5+rv 26

Vierailija
12/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea rouva Tapille,sylin täydeltä rakkautta liittoonne!!!!

L

Vierailija
13/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamaan päivään en ole jaksanut pinoutua. Laiskimus!! Hyi minua... :) Lukemassa olen kyllä käynyt, joten perillä ollaan muiden kuulumisista. Mua on vaivannut jokin ihme väsymys pari päivää. Eilenkin ajattelin tänne pinoutua, mutta väsymys vei voiton. Meinasin nimittäin nukahtaa pystyyn ja koneella istuin silmät ristissä!! :) Tänään on ollutkin onneksi sitten jo vähän reippaampi olo. Liekö tuolla auringolla jotain tekemistä asiaan?! Siis todella ihanaa, kun sekin joskus näyttäytyy... Mutta etupihan ikkunat ovat niin likaiset (en ole jaksanut pestä niitä vielä), et ei kiitos kauhean useasti tartteis toi mollukka paistaa!! heh!!

Viime yö oli jotenkin niin levoton... Kuuntelin mieletöntä tuulta ja sitä kun sade hakkasi ikkunoihin. Se niistä mun puhtaista ikkunoista!! :)

Jouluruokia en ajatellut tehdä, kun jouluksi menemme isovanhempieni luokse vlamiiseen pöytään ja tulemmekin vasta Tapanin päivänä pois... Siellä olen viettänyt kaikki jouluni lukuun ottamatta kahta elämäni aikana. Se on niin perinteistä ja ihanaa!! Mikä ihaninta, niin näkee taas koko suvun. :) No riisipuuroa ajattelin kotiin keittää ja tietty erilaisia leivonnaisia.Ainiin ja minipaipareita on ihan pakko tehdä, niitä on niin kiva napostella. Eilen tein muumipiparitalon osat valmiiksi ja nyt ne pitäisi vaan koristella. Muumitalosta tulee kyllä himppasen raidallinen, sillä meidän uuni paistaa jotenkin epätasaisesti. Vaikkei ole kuin 1,5 vuotta vanha. Kummallista!!

Joulusiivous ajateltiin tehdä ensi keskiviikkona ja poika saa kyllä luvan mennä mummolle hoitoon siksi aikaa. Toivottavasti se nyt onnistuu (en todellakaan aio siivota yksin), sillä mieheni työkaveri loukkasi eilen nilkkansa ja on käynyt tänään sen kuvauttamassa. Eli kävi oletettua pahemmin! Nyt odottelen, et onko se murtunut vai ei... Toivottavasti ei, sillä muuten mieheni ei voi olla keskiviikkona vapaalla. Kaikkea sitä sattuukin... Ei kyllä naurata yhtään. :/

TAPILLE: Nyt voinkin jo onnitella sua olan takaa!!! Ei tuota enää huonoa onnea... :) Paljon, paljon onnea ja iso halaus.

Kiva kuulla, et päivä oli todella onnistunut, eikä mitään kämmäilyjä käynyt!! Hyvä et mekko mahtui! heh!! :D

Mutta nyt ajattelin lähteä pesemään saunan ja kylppärin joulukuntoon. Poika nukkuu nimittäin päiviksiä.

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille!!

Hanna rv 26+5

Vierailija
14/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ei ehtinyt kuin avata pinon meille.. eipä mulla ihmeellisempiä kirjoiteltavia kyllä olekaan tälle päivälle :)

Tapille: Onnea, onnea :))

Viikot taas mulla poksuu nyt 28 täynnä!! Hurjaa vauhtia nyt mennyt tämä aika kun ajattelee että vasta tuskaili sitä kun tulis rv12 täyteen :))

Hyviä vointeja viikonloppuun kaikille, toivotaan että Jouhikin pysyy vielä kotinurkilla eikä joudu sinne osastolle, itse en varmaankaan ehdi pinoutua viikonloppuna kun meinaa olla yhtä jos toista, saa nähdä jaksaako niitä ja voiko toteuttaa mutta suunnitelmia olis ;) jos vain vointiakin on ;)

sinna

Vierailija
15/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se keskiviikkonen kuohari tais tuhota mun aivot..juujuu, sillä vaivasella 2,2%:lla se teki mun pääkopasta entisen, toivottavasti Puksun nuppi säästyy moiselta tuholta.

Ostin tänään hurjan määrän torttutaikinaa sun muuta..maustekakun ainekset jne..sunnuntaille kun pitäs ehtiä leipoa, ja koiran ajattelin huomenna viedä metsälle että ei ole ihan noin virkee kun vieraita tulee..noh...

Hiki hatussa leivoin jauheliha-riisi-pasteijoita ja kun otin vikan pellin uunista, tajusin ettei olekaan lauantai!! great..no miten nuo nyt sitten säilyy sunnuntaille asti? Pitäskö ne pakastaa? Tarkotus oli leipoa ne vasta huomenna ja se maustekakku tänään...tyhmä pääää.

Päätin tehdä sen kakun sitten het perään kun uuni on kuuma - mutta jauhoissa mönki vieraita -> siivosin koko jauhokaapin ja nyt ei ole jauhoja (eikä kyllä enää paljon muutakaan), huomiseen jäi siis se, ja täytekakun täyttäminen, ja imuroiminen..hölmö minä, sunnuntaille jää vielä voileipäkakun hakeminen, torttujen paistamienn ja täytskärin koristelu...

ja nyt jos ne pasteijat ei säily niin olkoot ilman :( harmittaa vietävästi.

(.) tuohon lavan alle sattuu ihan pirusti taas, siinä on vaan sellanen puolen kämmenen kokonen kohta johon alkaa yllättäen särkeä ihan tolkuttomasti, eikä Panadol auta..tuplakerros kylmägeeliä tepsii hetken mutten mä sitä sinne itse saa :( melkein itkettää kun niin sattuu, ihan ihmeellinen kohta just tossa lapaluun alla. Vastaavasti välillä puutuu rinnan alapuolelta (siis etupuolelta samalta kohdin) saman kokonen läntti..lienevät jotenki yhteydessä toisiinsa - kelju juttu mutta kai tän kestää.

Tappi

Vierailija
16/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on touhuttu hurjasti kaikkea tuon joulun eteen. Eilen vahattiin miehen kanssa parketit... Onneks anoppi tuli ja haki pojat aamusta leikkipuistoon pois jaloista. Loppu vahaukset sitten saatiin suoritettua kun pojat oli päikkäreillä. Kyllä oli illalla väsy olo!!! Mutta kyllä sitä nyt passaa ihailla kiiltävää parkettia :)

Haettiin eilen joulukuusi myös tuonne takapihalle odottelemaan. Eipähän tartee sitäkään enää miettiä.

Tänään tuli käytyä mattokaupoilla. Niin huonossa kunnossa on nuo meidän eteisen matot ja pitkään olen jo himoinnut uusia tilalle. Nyt sitten nekin sain hankittua :) Saa laittaa jouluksi uudet matot!

Nyt sitten pitäis seuraavaksi projektiksi otaa kaappien siivoilua. Ei sitä paljoa onneksi ole, mutta muutama kaappi aika kaaos kunnossa! Vaatehuone on kanssa sen näkönen, että ei ihme ettei sieltä mitään löydä! Mutta pikkuhiljaa tässä viikonlopun/ensiviikon aikana ajattelin niitä järjestellä.

Sit vuodenvaihteen jälkeen meinasin ottaa nuo vauvan tavarat työn alle. Pitäs pessä pinniksen patja ja ne pikkuiset vaatteet... mitä muuten on ihan kamalasti!!! Pinna suojuksia jos kaivelis tuolta myös pesuun ja nuo pienet täkit on kanssa pestävä kuopuksen jäliltä.

Mies vaan jaksaa ihmetellä, että mistä tätä virtaa oikein riittää :) Jos joillain tulee mielihaluja raskausaikana, niin miulla se kaiketi on siivous vimma!! ;)

Jotenkin on sellainen ihme villitys tullut joka raskaudessa saada koti tiptop ennen vauvan syntymää. Kuopusta odottaessa ihan viimesillään suppareiden kourissa (olisko ollu 1vrk enne synnytystä) sulatin jääkaappia ja sitä kuunasin.

Tappi piti toivottaa tervetulleeksi rouvien joukkoon :)

Meillä vietetään tammikuussa 4v hääpäivää jo... (niinku joku muukin oli siunaillu, MITEN TÄÄ AIKA MENEE NÄIN NOPEESTI?!)

Hitsi, kun en muista nimimerkkiä, mut tunnistat varmaan ittes... Meillä sama ikä tuo 24 ja kolmatta odotellaan mekin ja yhdessä oloa meilläkin takana jo 7v :)

Mutta... nyt pitänee lähteä nukkumaan, niin jaksaa taas aamulla touhuta.

Hyviä viikonloppuja kaikille!!! Vaikkakin ihan varmalla viikonloppuna tänne tulen taas höpisemään.

t. K@tju

Vierailija
17/17 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmeen virkeänä. Siivottu on vaikka se supisteluja saikin aikaan. Muhunkin on iskenyt kauhee pesänrakennusvimma, kokoajan pyörii päässä, että sen vois tehdä ja tuon vois laittaa noin ja ahdistaa kaikki tekemättä jäneet hommat! Mä kun olen yleensä patalaiska :). Nyt pitäis kaikki kaapitkin järjestellä :). Taidanpa lähteä kaappeja pyyhkimään ja kiillottelemaan tv-tasoa, samalla haaveilen uusista huonekaluista...