Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisiko alkaa myymään sairaalatarvikkeita?

Vierailija
25.07.2023 |

Olen sairaanhoitaja ja tuolla myynnillä saisi helpot rahat pois kuleksimasta. Ostaja maksaa varmasti aina laskunsa ja siten tällä alalla ei mitään yrittäjäriskiä olisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kova puhumaan eli puheenlahjoja löytyy. Tuolla voisi tienata vaikka miljoonia.

Vierailija
2/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään suomessa on firmoja jotka jyräisi sinut heti, tuskin olisit kilpailukykyinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään suomessa on firmoja jotka jyräisi sinut heti, tuskin olisit kilpailukykyinen.

Miten niin jyräisi? Suomessa on yrittämisen vapaus ja minulla on hyvät suhteet koska olen hyvä puhumaan. Nato jäsenyyskin tulee varmasti avaamaan ovia sairaalatarvikkeiden myynnille myös muille kuin perinteisille sairaaloille.

Vierailija
4/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sinulla on jo tiedossa luotettavat tavarantoimittajat ja pystyt myymään tuotteet kilpailukykyiseen hintaan, niin ilman muuta kannattaa kokeilla yrittäjänä siipiään.

Sairaanhoitajana lienet jo tottunut kolmivuoroon, joten yrittäjänä siirryt sitten nelivuoroon ainakin alussa, kunnes saat yrityksesi toimintaa kasvatettua. Vaikka lehdissä asia tuntuu jäävän usein unholaan, niin Suomi pyörii pitkälle pk-yrityksien varassa.

Vierailija
5/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja menestystä tulevaan kirjoitti:

Mikäli sinulla on jo tiedossa luotettavat tavarantoimittajat ja pystyt myymään tuotteet kilpailukykyiseen hintaan, niin ilman muuta kannattaa kokeilla yrittäjänä siipiään.

Sairaanhoitajana lienet jo tottunut kolmivuoroon, joten yrittäjänä siirryt sitten nelivuoroon ainakin alussa, kunnes saat yrityksesi toimintaa kasvatettua. Vaikka lehdissä asia tuntuu jäävän usein unholaan, niin Suomi pyörii pitkälle pk-yrityksien varassa.

Minulla on iso suku joten apua ja ylimääräisen rahan tarvitsijoita löytyy suvusta.

Vierailija
6/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen tavaroiden ja palveluiden myynti pääasiassa julkissektorille ei ole oikein oikeaa yrittämistä. Ei sellaista toimintaa kukaan oikea yrittäjä arvosta.

Vierailija
7/7 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlainen tavaroiden ja palveluiden myynti pääasiassa julkissektorille ei ole oikein oikeaa yrittämistä. Ei sellaista toimintaa kukaan oikea yrittäjä arvosta.

Ei todellakaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi