Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole pakko ajaa suurinta sallittua nopeutta..

Vierailija
01.10.2024 |

..mutta ihan oikeasti, mikä saa ihmisen ajamaan 50-60km/h pitkät letkat perässään vaikka rajoitus olisi 80 tai 100?

Usein ohittaessa nuo näyttävät tuiki-tavallisilta ja ulkoisesti tervejärkisiltä ihmisiltä.

Tunteeko joku tällaisen ihmisen tai oletko ehkä itse sellainen? Voisitko kertoa mistä tämä johtuu?

Kysyn vilpittömästi mielenkiinnosta. Omaan ajattelumaailmaani tuollainen ihmisten kiusaaminen ei sovi, mutta ehkä joku tekee tätä vahingossa? Vai onko tämä tapa purkaa pahaa oloa?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti joku auton vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten olen monesti täällä kertonut, teen noin koska haluan ärsyttää ihmisiä. En tosin noin paljoa hitaampaa aja. Yleensä aina 10 km/h tunnissa hitaammin kuin suurin sallittu nopeus. Pari kertaa on käynyt niin, että ohituksen jälkeen nopeusvalvontakamera on välähtänyt ohittajalle. Tällöin tulin todella hyvälle mielelle ja valtiokin tästä hyötyi.

Vierailija
4/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan on kyllä tosi harvinaista, että joku ajaisi kuuttakymppiä satasen alueella. Missä oikein asut?

Vierailija
5/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten vatuttaa autolijat jotka ei käytä vilkkua, kyllä potuttaa turhaan odottaa jotain risteyksessä sitten se yllättäen kääntyykin pois.

Mikä vika näillä ihmisillä on päässä.

Vierailija
6/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten olen monesti täällä kertonut, teen noin koska haluan ärsyttää ihmisiä. En tosin noin paljoa hitaampaa aja. Yleensä aina 10 km/h tunnissa hitaammin kuin suurin sallittu nopeus. Pari kertaa on käynyt niin, että ohituksen jälkeen nopeusvalvontakamera on välähtänyt ohittajalle. Tällöin tulin todella hyvälle mielelle ja valtiokin tästä hyötyi.

Oletko mitannut tuon -10 gpsllä, koska autojen mittarit näyttävät väärin

Vierailija
7/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kun olen itse tällaiseen törmännyt niin kysessä on ollut iäkäs ihminen, n-sana tai joku juuri 18v täyttänyt tyttö.

Vierailija
8/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattimulkkuus?

Vierailija
9/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten vatuttaa autolijat jotka ei käytä vilkkua, kyllä potuttaa turhaan odottaa jotain risteyksessä sitten se yllättäen kääntyykin pois.

Tai ne jotka laittaa vilkun ihan liian myöhään.. Sitten ne sanoo että "minä kyllä käytän vilkkua mutta ne on ne BEMARIKUSKIT joilla ei varmaan ole vilkkua hehe!!" tai "Bemareissa ja audeissa vilkku on lisävaruste eheheh!!"

ja nämä laittaa vilkun vasta kun jo renkaat kääntyy..

Vierailija
10/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mitannut tuon -10 gpsllä, koska autojen mittarit näyttävät väärin

Olen kyllä mitannut. Oman autoni mittari näyttää 3-4 km/h liian kovaa vauhtia 80km/h nopeudessa.

Vierailija
11/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka normaali ihminen haluaa istua turhaa aikaa autossa, jonossa kuin porsaat.

Ajan suurinta sallittua ja joskus yli

Vierailija
12/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläkeläisten määrä nousee joka vuosi. Lisäksi on vain hyvä jos epävarma tahi uusi kuljettaja ajaa varovasti. Sehän se vasta hullua olisi jos huonot kuskit ajaisivat ns kahtasataa?

Onko nyt vain jollain epävarmalla jotenkin vaikea suorittaa se ohitus?

Vierailija
13/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ihmetellyt tuota letkassa Hanko-Hyvinkää tiellä. Se letkan kerääjä ajeli aina 20km/h vähemmän kuin mitä nopeusrajoitus oli eli hänen vauhtinsa aina muuttui rajoituksen muuttuessa.

Vierailija
14/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ne jotka laittaa vilkun ihan liian myöhään.. Sitten ne sanoo että "minä kyllä käytän vilkkua mutta ne on ne BEMARIKUSKIT joilla ei varmaan ole vilkkua hehe!!" tai "Bemareissa ja audeissa vilkku on lisävaruste eheheh!!"

ja nämä laittaa vilkun vasta kun jo renkaat kääntyy..

Tuo on aika kulunut  vitsi jo😒 Useimmin se on mies, joka ei käytä

Itse käytän aina

Vierailija
15/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko näin että kaltaisillesi on liikenteessä omat keinonsa. Kun kohtaat jonkun joka antaa takaisin niin muista että sitä saa mitä tilaa. Toivon että saadessasi takaisin itket siellä autossasi.

Vierailija
16/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Kun autolla lähtee liikenteeseen, niin pitää vain keskittyä siiten että pääsee määränpäähän turvallisesti. Siellä on kaikki psykopaatit ja muut luonnehäiriöiset liikenteessä, eikä niitä sieltä saada pois.

Vierailija
17/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuuluu myös ärsytysmetodeihini. Vilkutan vasta, kun olen jo kääntymässä ja tietenkin näin ollen jarrutan ensin ja vasta sitten vilkutan. Itseäni ei enää potuta muiden liikennekäytös läheskään niin paljoa kuin ennen, kun aloin tahallani ajamaan ärsyttävästi.

Vierailija
18/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai päässä.

Vierailija
19/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa jorma kutistua jos ei äijäile ratissa.

Vierailija
20/34 |
02.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriskummallisin tällainen köröttelijä on sellainen jolla normaalisti on 10 alle rajoituksen paitsi ohituskaistoilla 5 yli. Näitä on yllättävän paljon. Mutta ihan sama, vedän ohi kun tiedän että ohituskaiatan jälkeen se etanointi jatkuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän