Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Henna tilasi nettikaupasta kuusi mekkoa häihin Kun hän yritti palauttaa niitä, kauppaan ei saanut enää mitään yhteyttä"

Vierailija
25.07.2023 |

Tuo on kyllä pe*seestä firmojen ja ympäristön(!) kannalta. Tilataan kuusi vaikka ei ole tarkoituskaan pitää kuin yksi.

Mutta kun minäminä, minä haluan ja voin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö pahasta kehitysvammasta, kun et osaa edes linkittää uutista, josta haluat puhua?

Vierailija
22/27 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö pahasta kehitysvammasta, kun et osaa edes linkittää uutista, josta haluat puhua?

Etsi itse se linkki. Vai eikö amiksessa opetettu kuinka tietoa etsitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sullahan se fiksu ulosanti on 😉

-ohis, ei ap

Vierailija
24/27 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jollekin vielä vuonna 2023 uutinen, että palautustuotteet menee roskiin? Sitä 7e paitaa ei kannata kauaa ihmetellä ihmisen että laitetaanko uudestaan hyllyyn vai onko koirankarvoissa ja roskiin, kun kate painuu negatiiviseksi.

Jopa pakastimet ym. menee palautuksena roskiin, koska ei voi tietää miten kuljetusliike on heitellyt.

Ai jaa, en mä netistä osta halpaa vaan ihan samaa laatukamaa kuin kaupastakin.

Vierailija
25/27 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis hanna tilasi ja osti 6 mekkoa ja nyt ei haluaisi maksaa niistä kuin yhden ja palauttaa loput?

Mitä valitat, noin se nettikauppa toimii. Esprtit mm. kehottaa tilaamaan samaa vaatetta pari eri kokoa, jos ei ole varma oikeasta koosta ja palauttamaan ylimääräiset vaatteet. Vaatebisness on itse halunnut lähteä tähän nettikauppaan, joten ei se kuluttajan vika ole, jos haluaa sovittaa useampaa vaatekappaletta eikä ostaa sikaa säkissä. Sitä paitsi on ekologisempaa yhdellä rahdilla toimittaa ne kuusi vaatetta ja palauttaa toisella ne, joita ei halua kuin tilata ja palauttaa vaatekappale kerrallaan.

Se, että jotkut nettikaupat toimii noin ei tarkoita sitä että kaikki ne haluaa toimia noin.

Siksi toiseksi täähän meni konkurssiin koska eihän tuollaisessa bisnesmallissa ole järjen hiventä paitsi jos ne vaatteet on jotain euron max kaupalle kustantavia halparytkyjä jotka voi dumpatakin roskiin palautettaessa kun sen yhden myynnillä saadaan silti voittoa. 

Vierailija
26/27 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollekin vielä vuonna 2023 uutinen, että palautustuotteet menee roskiin? Sitä 7e paitaa ei kannata kauaa ihmetellä ihmisen että laitetaanko uudestaan hyllyyn vai onko koirankarvoissa ja roskiin, kun kate painuu negatiiviseksi.

Jopa pakastimet ym. menee palautuksena roskiin, koska ei voi tietää miten kuljetusliike on heitellyt.

Ai jaa, en mä netistä osta halpaa vaan ihan samaa laatukamaa kuin kaupastakin.

Köyhällä ei ole varaa ostaa halpaa. 

Vierailija
27/27 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että verkkokaupasta pitää tilata se mitä oikeasti tarvitsee ja pitää se. Ei ajatuksella että sinne voi palautella tuotteet tai kokeilla, varsinkin jos ei ole sitä etukäteen sovittu. Ei kiva yrittäjälle että palautellaan usea tuote tai usein, ja kova työ noutaa paketit, lähettää. Liikaa vaivaa, osa voi olla kipeänäkin välillä. En tiedä onko suurilla yrityksillä eri systeemit, mutta pienyrittäjä ei sellaista rumbaa jaksa. Toki housut voi olla sellainen jossa joutuu palauttamaan, ne on parempi etsiä kivijalkakaupasta tai tuttu tuote.