Minkälainen olisi Pohjois-Korean av?
Kommentit (263)
Ensin ajattelin, että kaikki keskustelut olisivat heti Hakemaasi sivua ei voi näyttää. Mutta ei. Kaikki viestit kulkisivat moderoinnin kautta ja moderaattorit muokkaisivat niitä, lisäten suurta johtajaa ylistäviä kommentteja joka väliin. Kokonaan poistoon menevät keskustelut korvattaisiin artikkeleilla johtajan ja järjestelmän upeudesta.
Toistaiseksi vielä Areenassa, katsokaapa tämä. Mielenkiintoinen dokumentti siitä, millaisia kuvitelmia p-korealaisilla oli länsimaisesta elämästä nähtyään salakuljetettuja länsimaisia filmejä. https://areena.yle.fi/1-50269218
Vierailija kirjoitti:
Siellä on vain yksi aihe: Kuinka paljon rakastat suurta johtajaa ja miksi?
Se ei mitenkään eroa Marin viisikko hallinnon ajoista 2020-203... ainoa sanoma oli että te kaikki olette onnellisia kun hallinto niin sanoo teille...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on vain yksi aihe: Kuinka paljon rakastat suurta johtajaa ja miksi?
Se ei mitenkään eroa Marin viisikko hallinnon ajoista 2020-203... ainoa sanoma oli että te kaikki olette onnellisia kun hallinto niin sanoo teille...
2020-2023
Miten saan jaettua raa'an riisinjyvän niin, että jokainen perheenjäsenemne saa viimeisen aterian ennen nälkäkuolemaa? Tahtoisimme jo leirille, jos siellä saisi edes joskus syödä. Eihän leirillä voi enää asiat tämän huonommin olla vai voiko?
Vierailija kirjoitti:
Ensin ajattelin, että kaikki keskustelut olisivat heti Hakemaasi sivua ei voi näyttää. Mutta ei. Kaikki viestit kulkisivat moderoinnin kautta ja moderaattorit muokkaisivat niitä, lisäten suurta johtajaa ylistäviä kommentteja joka väliin. Kokonaan poistoon menevät keskustelut korvattaisiin artikkeleilla johtajan ja järjestelmän upeudesta.
Yrittävät modet nyt todistella, että eihän tässä missä Pohjois-Korean todellisuudessa eletä, kun saatte tähänkin lankaan kirjoitella...
"Mikä Rakkaan johtajan säveltämä ooppera peittää parhaiten lasten nälkäisistä vatsoista lähtevät äänet?"
Muistakaa, että vasemmisto haluaa viedä meidät pitkälle Pohjois-Korean suuntaan...
Miksi lukuisia naapuritani on kuollut nälkään, mutta minä olen vielä elossa? Rankaiseeko puolue minua jostain?
Oletko nähnyt tai syönyt koiraani?
Vierailija kirjoitti:
Oletko nähnyt tai syönyt koiraani?
Olet harhainen. Koira on imperialistien keksimä satuolento.
Kiitos kansojen aurinko ja ikiaikainen johtajamme joka suot minulle viisi riisinjyvää viikossa ,tunnen olevani etuoikeutettu mutta on minulla myös ongelma eli näin unta(häpeän kovasti että nukuin koska se on kapitalistista hapatusta) jossa löysin kuudennen riisin jyvän ja nyt tahtoisin tietää mitenkä todistan etten ole kansanvihollinen tai CIA:N agentti,lupaan pyhästi etten enää nuku ja jos löydänkin ylimääräisen jyvän niin luovutan se ja neljä muutakin jyvää annoksestani teille oi rakettien ruhtinas jos päästätte minut vain 20 vuodella työleiriä.
Poika kävi lapsena useamman kerran salaa Kiinassa, asumme siis rajan lähellä.
Toi sieltä aina ruokaa, jota muutama loikkari antoi ja tarvikkeita runsaasti.
Mutta kun poikaparka ei käsitä, ettei niitä entisten loikkareiden kertomia asioita saa puhua ääneen.
Poika jopa on solvannut johtajaa Li*avaksi s*aksi jne jne!!!!
Olen ihan kauhuissani, mitä jos joku kuuli?
Onko meillä muita mahdollisuuksia enää kuin myydä pojan tuomat tavarat ja loikata Kiinan koko perheen voimin?
T: Herännyt ja puolueen pettämä ihminen:(
Mikä on pahin imperialistinen vihollinen vai USA?
Tuleeko teille sen verran vettä että voitte pestä hevosenpaskasta noukkimanne maissinjyvät?
Myynnissä hunajaa ja teetä. Joku ruotsalainen salakuljetti ne. Ison vaahteran luona, kaakossa, rannalla, kello 18. Muuta ei ole saatavilla tänään.
Suuri Johtaja lipuu kokoharmaissaan pelloiltakaapatuiden tsirbuloiden täyttämään yökerhoon jossa strobovalot on luotu sähkökatkoksilla.
Pohjoiskorea ja nyt Venäjä sama asia..siinäpä painii seuraavat 100 vuotta mainehaitan takia.