Minkälainen olisi Pohjois-Korean av?
Kommentit (263)
Vierailija wrote:
Av-palstan lukijamatka Pjongjangooseen
Muistakaa uusia kylästäpoistumispassinne.
Joko suuren johtajan tytär on tiineenä?
Lähdettekö katsomaan teloituksia?
Löysin mieheni patjan alta kielletyn lehden jossa erilaisia hiustyylejä Etelä-Koreasta :(
Mieheni varmaan lukee sitä ja tumputtaa. Olen niin rikki, kenelle käräytän hänet lehdestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies mustasukkainen Suuren Johtajan kuvalle, peittää sen omalla kuvallaan! Antaisitteko miehen ilmi?
Vähän nauratti, kun joku vuosi sitten Kim julisti maahan nauramis-kiellon kuukaudeksi. Oli papppaukon 10-vuotissurujuhla tms.
Voi niitä raukkoja jotka kuoli nauramisen vuoksi sinä aikana.
Siinä maassa saa nauraa itsensä kuoliaaksi. Maailman toiseksi onnellisin maa.
Tietääkö kukaan, onko "Eroa puolueesta"-sivusto vielä pystyssä ja voiko siellä toimia anonyyminä? Onko ketään elossa kertomassa vai onko urbaanilegendaa?
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aika samanlaista kuin täällä, hyvin tarkkaan rajattu mistä ja miten saa keskustella tai poistoon menee
Varmaan vähemmän deletointia kuin täällä, koska kaikki onjo aivopesty.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään minkäänlainen, kun suurimmalla osalla äärimmäisessä köyhyydessä elävästä kansasta ei ole pääsyä nettiin, ei tietokoneita eikä edes sähköä käytössä.
Heippalappuja kaduilla.
Naapurin Ding-Dong kertoi luottamuksella ja leuhkien, että oli muka maistanut lihaa. Varmaan akka taas valehtelee. Vaikka Dinxu valehtelee, niin ajattelin silti käräyttää hänet.
Varmaan aika samanlainen kun tämä nyt. Mistään vähänkään merkityksellisistä asioista ei saa puhua mitään, kun sensuuri iskee. Maailman tapahtumat, yhteiskunnalliset asiat ja politiikka menee automaattisesti poistoon.
Luulen, että mieheni on amerikkalainen vakooja. Miten saan sen selville?
Hirveä riita miehen kanssa. Mies väittää, että jotkut syövät joka päivä.
Mistä saisin uuden talvitakin? Vanha hajoaa päälle? Mistä saa ostoluvan?
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että mieheni on amerikkalainen vakooja. Miten saan sen selville?
Ilmiantamalla. Kyllä puolue selvittää, että on. Voit ruveta katteleen uutta.
Apua! Kerrostalon vanhin tulee kotitarkastukselle. Mitä tarjoan?
Vierailija kirjoitti:
Apua! Kerrostalon vanhin tulee kotitarkastukselle. Mitä tarjoan?
Sojua ja kimchiä.
Hei. Setäni lähti kellukkeiden avulla merelle, pakenee. Luulen että meni oikeaan ilmansuuntaan. Olen liikuttunut, itkettää. Koittaako vapaus.
Saippuvedellä. Sillä lähtee myös huulenjäljet. Tietääkö kukaan mistä saisi saippuaa?