Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cindi ,20, ja Henkka, 53: Ikä on vain numero!

Vierailija
25.07.2023 |

– Voisitko näyttää paperit?

Kysymykseen oli syynsä. Cindi oli tuolloin 18-vuotias, Henkka 51. Hän halusi varmistaa, että Cindi todella on täysi-ikäinen.

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009724062.html?utm_medium=pro…

Olipas ihana juttu rakastuneesta parista, joka ei anna muiden mielipiteiden sanella elämänkulkuansa.

Kommentit (1126)

Vierailija
161/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstanaisia ärsyttää! :D :D xD

V¨tuttaahan se, kun taas yksi oman ikäinen mies menikin nuoremmalle :D

Olen Henspaa yli 10 vuotta nuorempi enkä ottaisi tuollaista kulahtanutta 80-luvulle jäänyttä ukkoa.

"Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista (kun ei niihin yltänyt)" :D

Jos valittavana olisi dildo ja toi mies niin ei olisi kovin vaikea valinta.

Niin, yhdestä vaihtoehdosta (sinulla dildo ainut oikeasti saatavilla oleva vaihtoehto) on tosiaan hyvin helppo valita. 

Miten se nyt menikään- naiset saa aina seksiä, jos haluaa, ja nettideitit täynnä pimperoo mankuvia miehiä. Eikö tämäkään pidä paikkaansa.

Pitää kyllä. Naiset saa, av-mammat ei. Av-mammoja kun ei enää naiseksi tunnista edes niiden äiti. 

Sun kaltaisten ihmisten vuoksi minä, kaunis ja hoikka nainen, en välttele vain av-miehiksi luulemiani miehiä vaan kaikkia miehiä ylipäänsä. Eli kiittäkää jätkät veljeänne siitä, ettei heru.

"Olen kaunis, olen hoikka, olen haluttava"

mamma 150kg

Vierailija
162/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupuliini kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkalla on yhdessä kuvassa valkoiset farmarit. Toimii!

Farmariasussa 50-vuotias menee kolmevitosesta.

Minulla on viisikymppinen poika. Monet ovat luulleet häntä alle neljäkymppiseksi. Heh, on saanut nuorekkaat geenit äidiltään!  

Mitä Tupu ja Lupu teki sateella? Veti päähänsä Hupun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka haukkuvat, kateuden vihreyden aistii tänne asti.

Vierailija
164/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeassahan tuo mies oli. Kaikki muu rakkaus on hyväksyttyä nykyään, mutta suurta ikäeroa ei suvaita.

Omituista, kun iät ja ajat ollut niitä vaikutusvaltaisia miehiä nuorempine mutta täysi-ikäisine naisystävineen. Kait muistatte tuomita presidenttiparimme? Onhan kuitenkin evolutiivisesti pystytty perustelemaan 25-vuotiasta naista ja 45-vuotiasta miestä.

Näistä jaksetaan öyhöttää muutama tunti, kun asia on lehdessä. Sen jälkeen unohtuu eikä kukaan kiinnitä asiaan mitään huomiota. Sama juttu oli presidenttiparin kohdalla kun suhde tuli julki ja jo mainitun Rissanen&Uotila parin kohdalla. Ja Dannystakin aikanaan meuhkattiin, mutta nyt on jo normi, että tuolla  80+ äijällä on parikymppinen pimu. 

Vierailija
165/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, suosittelen samaa, ottakaa 20v täynnä elämää oleva nuorukainen virkistämään elämää ennen eläkepäiviä.

Luuletko näiden incelinaisten edes pääsevän puhumaan miehille? :D :D xD

Nämä miesvihaajat ei ikinä saa nuorta miestä! :D

Miksi luulet, että naisille se miehen " saaminen" olisi tärkeää? Ei ole.

Vierailija
166/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia tietysti, mutta ei tuossa ole kahta aikuista ihmistä. Onhan sitä aina niitä naisia ja miehiä, jotka tykkää reilusti vanhemmista. Meidän kylällä oli pariskunta, jossa nainen oli miestä yli 30 v vanhempi. Kummalliseltahan se tuntuu, kun itseä ei kyllä koskaan ole paljon vanhemmat tai nuoremmat kiinnostaneet, muistan, että 18-vuotiaana kolmekymppinen oli jo ikäloppu. Olis kamalaa, jos omat lapset alkais seurustelemaan vanhan sedän tai tädin kanssa, onneksi heillä on ikäisensä kumppanit.

Tuo mieshän on nyt jo vanha isäksi, entä kun tyttö aikoo vielä opiskella ennen lapsia...kuusikymppinen mies on usein jo varsin raihnainen. Oikeastaan kaikki tuon ikäiset tutut kärsivät erilaisista terveysongelmista, miehille on tehty pallolaajennuksia, on ollut sydän- ja aivoinfarkteja, lonkka- ja kaihileikkauksia, syöpää, diabetesta. Ei kovin mukavaa, kun on pari pientä lasta, joihin pitäisi jaksaa satsata. Kyllä se kumppani alkaa papalta tuntumaan tuossa 5-10 vuoden sisällä. Muutenhan se onkin sama, kunhan ei niitä lapsia hommattaisi.

Vierailija
167/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, suosittelen samaa, ottakaa 20v täynnä elämää oleva nuorukainen virkistämään elämää ennen eläkepäiviä.

Jos ei olisi, kaikki naiset olisivat sinkkuja. 

Vierailija
168/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla miehellä on se tyyli, jota itse inhosin jo nuorena.

Mutta toivottavasti suhde kestää ja jatkuu loppuiän, siis ainakin sen miehen loppuiän. Yhteiskunta säästää pitkän pennosen, kun Cindy hoitaa vanhaa miestä nuorilla jaksavilla voimillaan. Monet vanhat naiset nääntyy taakkansa alle, kun joutuvat hoitamaan vanhaa sairasta miestään, joten hyvä että on nuori vaimo jolta tämä käy kuin leikki. Ei tarvitse hakea hoitopaikkaa muualta, kun kotona on virkeä nainen, suosittelemme tätä kaikille nykyään.

Kyllä se siitä.

Vierailija
169/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut sanovat että tämä nainen etsii isähahmoa? On vastenmielinen ajatus että tuntee intohimoa ja harrastaa seksiäkin isähahmon kanssa... eiköhän kyse ole siitä että tuntevat suurta yhteenkuuluvuutta ja tunnesidettä toisiaan kohtaan, toiseen ihmiseen rakastuu juuri näiden asioiden takia. Mutta sitä ei kukaan myönnä, katsovat aina tällaisia asioita pinnallisten asioiden kautta.

Hei, jokainen tajuaa, että tuo on potaskaa, että älä viitsi.

Vierailija
170/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en

empä ole koskaan nähnyt nuoren, kauniin ja rikkaan naisen seurustelevat köyhän vanhan miehen kanssa vaikka olisivat kuinka samanhenkisiä. Sama koskee miehiä. Eri asia on mikä elintaso on kullekin eliittiä

Vierailija
171/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei olisi tärkeää, ei tarvitsisi ulvoa täällä kateutta siitä, että Cindi sai miehen ja sinä jäit ilman. 

Vierailija
172/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei olisi tärkeää, ei tarvitsisi ulvoa täällä kateutta siitä, että Cindi sai miehen ja sinä jäit ilman. 

Minä voin ihan täydestä sydämestä, ja niin varmasti kaikki muutkin naiset voivat sanoa, että emme ole kateellisia Cindin miehestä. En ottaisi ko miestä, vaikka maksettsisi.

Vierailija
173/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äläpä yleistä. Kaikki naiset eivät ole kateria miesvihaajia. Osa ihan oikeasti haluaa parisuhteen. Kuten vaikka tämä Cindi. Nainen hänkin. 

Vierailija
174/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, pakko sanoa sivusta ettei yksikään nainen ole kateellinen yli 30 vuotta itseään vanhemmasta miehestä. Jokainen nainen saa halutessaan vanhan ukon, mutta useimmat eivät halua. Ei kukaan kadehdi myöskään ihmistä joka asuu pahvilaatikossa. Jokainen voi tehdä samoin, mutta harva joutuu, saati haluaa.

Vierailija
175/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ärsyttää AINA, jos miehellä on nuori nainen.

Palstan incelinaisten miesvihakommentit ja niiden yläpeukuttaminen on hyvä todiste.

Toivottavasti muutkin miehet alkavat nyt ottamaan nuoren naisen. Tämä täytyy saadaa muotiin. Se kyllä ärsyttäisi naisia!

Vierailija
176/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet kakskymppiset miehet on aika lapsellisia vielä, jos itse on jo henkisesti kehittyneempi niin ei viehätä. Sikäli ymmärrän.

Ja valitettavasti aika moni mies jää sille asteelle koko elämäkseen.

Vierailija
177/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin ihan täydestä sydämestä, ja niin varmasti kaikki muutkin naiset voivat sanoa, että emme ole kateellisia Cindin miehestä. En ottaisi ko miestä, vaikka maksettsisi.

Arvaa mitä? Se, että sinun tarvitsee erikseen vakuutella, ettet ko. miestä ottaisi, vain vaihvistaa sen, miten kateellinen olet :D Vähän saman tyyppinen ilmiö kuin siinä, että addikti vakuuttelee pystyvänsä lopettamaan koska tahansa ja tämä on viimeinen kerta jne. 

Vierailija
178/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän n. 20v vanhemmista kuin olen (miehistä sekä naisista), mutta realiteettien puolesta harkitsisin vakavaa parisuhdetta tarkaan. Tulee se aika, kun olen neli-viisikymppinen ja puoliso alkaa kärsiä vanhuuden krempoista. Toki itsekin voin sairastua ja jopa kuolla ensin ja kaikkea voi tapahtua, mutta todennäköisyys sille on pieni.

Tuppaan ihastumaan arkielämässä kohtaamiini ihmisiin, ja pidän suhteista, joissa ihastuminen kehittyy hitaasti ystävän kanssa. Kerran jatkoin entisen opettajani kanssa yhteydenpitoa täysi-ikäisenä, ja päädyimme suhteeseen (tosin seksittömään hänen pyynnöstään, mutta kaikkea muuta läheisyyttä oli kyllä). Toisen kerran aloin pyytää pomoani lounaille ja kävelyille aluksi ystävämielessä, koska pidin hänen seurastaan, mutta tajusin pian pitäväni hänestä muutoinkin kuin ystävänä. Yliopistossa minulla oli itseäni 40 vuotta vanhempi professori, jonka kanssa jaoimme mielenkiinnon filosofista kirjallisuutta kohtaan ja istuimme välillä kahvilassa juttelemassa aiheesta. Puhtaasti platoninen suhde enkä olisi tehnyt aloitetta muuhun, koska hän oli jo minullekin liian vanha, mutta mielestäni meillä oli paljon enemmän juteltavaa kuin minulla oli yhdenkään kurssikaveriystäväni kanssa. Voi tosin johtua siitä, etten opiskellut filosofiaa.

Pidän ihmisitä, joiden nuoruuden toilailut on jo toilailtu ja jotka tietävät, mitä elämältä haluavat, koska olen itsekin määrätietoinen ja rauhallinen ihminen. Ei kai tässä mitään väärää ole, jos kumpikin osapuoli kokee suhteen tyydyttävänä? Jos toinen kokee nuoren ulkonäköni siinä isona plussana, ei se minua haittaa.

Huvittavaa on, että ihmiset kuvittelevat minun olevan rahan ja statuksen perässä, jos tapailen vanhempaa miestä. Minulla on vanhemmilta lahjaksi saatua sekä itse ansaittua sijoitusvarallisuutta riittävästi, jotta minun ei tarvitsisi tehdä töitä enää ikinä, ja 3000 euron nettopalkka. Pikemminkin salailen noita tutuilta, jotta he eivät ala hyväksikäyttää minua! Olen maanläheinen eikä minulla ole mitään kaipuuta tai houkutusta materiaan, koska olen kasvanut sen keskellä. Esimerkiksi kahdenkympin kukkakimppu on mielestäni paljon kivempi lahja kumppanilta kuin kahdensadan timanttikorvakorut, koska jälkimmäisiä minulla on jo enkä käytä niitäkään. Kukkakimppuja kumminkin tarvitaan aina uusia ja ne piristävät kotia hetkellisesti tuottamatta krääsää.

N24

Vierailija
179/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööh, pakko sanoa sivusta ettei yksikään nainen ole kateellinen yli 30 vuotta itseään vanhemmasta miehestä. Jokainen nainen saa halutessaan vanhan ukon, mutta useimmat eivät halua. Ei kukaan kadehdi myöskään ihmistä joka asuu pahvilaatikossa. Jokainen voi tehdä samoin, mutta harva joutuu, saati haluaa.

Olipas katkeraa tekstiä! :D :D xD

Vierailija
180/1126 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ärsyttää AINA, jos miehellä on nuori nainen.

Palstan incelinaisten miesvihakommentit ja niiden yläpeukuttaminen on hyvä todiste.

Toivottavasti muutkin miehet alkavat nyt ottamaan nuoren naisen. Tämä täytyy saadaa muotiin. Se kyllä ärsyttäisi naisia!

Veisitte nuorilta miehiltä naiset!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän