Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa!

Vierailija
15.12.2006 |

Mies löi useasti ja lähti sitten ulos. En tiedä missä on, ei vastaa puhelimeen. Olen humalassa ja niin väsynyt tähän. Mitä jos lapset heräävät, näkevät minut humalassa ja pelästyvät....

Olen niin väsybnyt

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ansaitsevat turvallisen elämän ja te ette voi sellaista heille luoda.

Vierailija
22/25 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvojahan olet saanut, mutta et vain tee mitään! Olisiko jonkun mamman pitänyt sinne tulla lapsia hoitamaan kunnes selviät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Neuvojahan olet saanut, mutta et vain tee mitään! Olisiko jonkun mamman pitänyt sinne tulla lapsia hoitamaan kunnes selviät?

Vierailija
24/25 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies on kerran lyönyt, niin kyllä se voi sen toisenkin kerran tehdä. miksi enää uskot tyhjiä puheita ja pidät kulisseja yllä?

mikä on sinulle tärkeintä? lasten onni? jos se lasten onni on, niin selvän yksinhuoltajaäidin kanssa on miljoona kertaa parempi olla kuin HUMALAISEN ja HAKATUN. Jätät jo nyt jälkiä lapsiisi, lapset muistavat ja tajuavat yllättävän paljon! Jos lähdet tänään tai viimeistään heti huomenna hakemaan apua niin voit vielä korjata kaiken ja taata lapsillesi juuri sellaisen lapsuuden kuin heille haluat.

Ei lapsi siitä isättömyydestä kuole, ei tosiaan. Parempi yksin kuin huonon miehen kanssa.

Ja sinä sitten AA-ryhmään?!

Halauksia ja voimia, tee hyvä päätös jo tänään!

t. ilman isää elänyt

Vierailija
25/25 |
15.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on tunne, ettei äidillä ole edes halua lähteä tuollaisesta suhteesta mihinkään, sillä muuten olisi jo ottanut yhteyttä poliisiin tai turvakotiin.

Juuri niin kuin neuvottiin, mutta hän vain haukkuu ja väittää ettei mitään neuvoja ole saanut..

Miksi pyytää apua jos ei sitä voi hakea itse? Vieläpä meidän muiden " tukena"