Taas kaatu potentiaalinen suhde ja samaan syyhyn kuin edellinen
Eli kyseessä mies, jonka kanssa ollaan deittailtu jo kuukausia. Suhde mennyt jopa jo aika intensiiviseksi, mutta nyt mies laukoi jotain, mikä onnistu tappamaan mun kiinnostuksen sekunnin murto-osassa. Mies siis puhui lihavista naisista todella rumaan sävyyn, vaikka muuten on ollut aiemmin aina ystävällinen ja kunnioittava. Ja siis, mies ei tiedä, että olen itse ollut lihava. Mulla ei jäänyt roikkuvaa nahkaa ja raskausarvet ovat haalenneet ja olen liikunnalla ja ruokavaliolla saanut itseni tosi timmiksi, joten kehossa ei näy jälkeäkään entisestä lihavuudesta. Pääkopassa siitä sen sijaan on jälki. Ja mulla on täysi nollatoleranssi naisten kehojen halveksuntaan. Siis ihan kaikki ihastus vain katosi salamannopeasti tuon kommentin jälkeen. Miten tästä eteenpäin?
Kommentit (443)
Vierailija kirjoitti:
Ap. Nyt ryhdistäydyt. Löydätpä kenet vain niin et voi olla varma mitä hän suustaan päästää. Ole rehellinen ja kerro, että hänen kommenttinsa sai miettimään ja kerro oma tarinasi. Katso mikä reaktio.
Voisi olla hyvä idea. Moni mies pelkää hysteerisesti, että nainen lihoo. Jos mies kuuluu näihin, se tulee ilmi tuossa vaiheessa. Ja mihin ihmeeseen tarvitset miestä joka on kanssasi vain ulkonäön vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Nyt ryhdistäydyt. Löydätpä kenet vain niin et voi olla varma mitä hän suustaan päästää. Ole rehellinen ja kerro, että hänen kommenttinsa sai miettimään ja kerro oma tarinasi. Katso mikä reaktio.
Voisi olla hyvä idea. Moni mies pelkää hysteerisesti, että nainen lihoo. Jos mies kuuluu näihin, se tulee ilmi tuossa vaiheessa. Ja mihin ihmeeseen tarvitset miestä joka on kanssasi vain ulkonäön vuoksi?
Moni nainen pelkää hysteerisesti, että mies kaljuuntuu. Ja yläpeukkua sataa, kun nainen on miehen kanssa vain ulkonäön vuoksi. Siinä ei ole mitään ongelmaa, koska nainen on valitseva osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% miehistä inhoaa lihavia naisia eli jos sun tavoite on löytää mies joka tykkää lihavista naisista niin et ehkä ikinä tule sellaista löytämään.
Tavoite varmaan löytää mies, joka pystyy suhtautumaan neutraalisti hänelle tuntemattomiin henkilöihin eikä käyttäydy kuin alakouluikäinen koulukiusaaja.
Siis kuka tässä on kiusannut ja ketä? Ymmärtääkseni ap:n tapauksessa mies ei tuonut mielipidettään esiin julkisesti, ainoastaan ap:lle.
Jos tämän syyn takia meni jo toinen suhde, niin ymmärrät varmaan että ongelma löytyy peiliin katsomalla. Ala harjoittelemaan herkkänahkaisuudesta eroon. Joko netin avustuksella tai vaikka haet starttia terapiasta. Pitää ymmärtää, että ihmiset ei ole täydellisiä ja eivät puhu täydellisesti (varsinkaan jonkun toisen mielestä).
Vierailija kirjoitti:
Jos tämän syyn takia meni jo toinen suhde, niin ymmärrät varmaan että ongelma löytyy peiliin katsomalla. Ala harjoittelemaan herkkänahkaisuudesta eroon. Joko netin avustuksella tai vaikka haet starttia terapiasta. Pitää ymmärtää, että ihmiset ei ole täydellisiä ja eivät puhu täydellisesti (varsinkaan jonkun toisen mielestä).
Ajatteletko ap:n exän kommenttien olevan ihan normaalia käytöstä?
-ohis
Sinä ne miehet olet valinnut. Mieti omia kriteereitäsi. Minkälaisia miehiä sinä sänkyysi päästät?
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne.
eläimiä pitää kohdella hyvin, mutta muu listalla on vain liioiteltua ideologista vouhotusta. ylipaino kriteerinä ei tarkoita naisvihaa. en minäkään voi sille mitään, että liian siro mies on minulle kuin ilmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
99% miehistä inhoaa lihavia naisia eli jos sun tavoite on löytää mies joka tykkää lihavista naisista niin et ehkä ikinä tule sellaista löytämään.
Tavoite varmaan löytää mies, joka pystyy suhtautumaan neutraalisti hänelle tuntemattomiin henkilöihin eikä käyttäydy kuin alakouluikäinen koulukiusaaja.
Siis kuka tässä on kiusannut ja ketä? Ymmärtääkseni ap:n tapauksessa mies ei tuonut mielipidettään esiin julkisesti, ainoastaan ap:lle.
Tuollaisia kommentteja on vastenmielistä kuunnella.
Ottaisin asian puheeksi miehen kanssa, saisitte laajemman keskustelun aikaan arvoistanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt kävi näin, että mies ei pitänyt lihavista naisista. Paluu Tinderiin on sinulla todennäköisesti edessä.
Kukaan ei vaadi pitämään kaikista. En minäkään pidä pienimunaisista tai kaljuista miehistä sillä lailla että sellaisen kanssa alkaisin seurustelemaan, ihmisinä voivat olla vaikka parhaita ystäviä. En silti kommentoi heitä halventavaan sävyyn, varsinkaan yhdellekään miehelle. Käytöstavat pitää olla.
Älä jeesustele. Ihan tasan tarkkaan puhut joskus joistakin ihmisistä halventavaan sävyyn jollekin ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Voisit jutella tuosta hänen kanssaan. Usein suhtautuminen muuttuu kun asiat ja tilanteet tulee lähelle ja tapahtuu ihmisille joista oikeasti välittää. Silloin sitä vasta kunnolla ymmärtää.
Tämä on totta, mutta en soveltaisi kuitenkaan aloituksen tapaukseen.
En minä ainakaan halua kummanikseni aikuista ihmistä, jolle joudun erikseen "opettamaan" käytöstapoja. Siitähän tuosta on lopulta kyse. Toisen ulkonäön haukkuminen osoittaa aina suurta sivistymättömyyttä. Normaalit käytöstavat omaava ihminen ymmärtää, että kaikka mitä oman pään sisällä liikkuu ei ole tarkoitettu ääneen sanottavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ollut kyse herkkänahkaisuudesta tai siitä, että ap etsisi täydellistä ja täydellisesti puhuvaa miestä. Miksi joidenkin on vaikea ymmärtää, että toisten ihmisten mollaaminen, mistä syystä tahansa, on sivistymätöntä ja moukkamaista? Niin käyttäytyvät ihmiset on ilmeisesti juuri niitä, jotka katsovat oikeudekseen laukoa mitä ja milloin tahansa, kun ovat niin suoria ja rehellisiä.
Käyttäjä42056 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei ollut kyse herkkänahkaisuudesta tai siitä, että ap etsisi täydellistä ja täydellisesti puhuvaa miestä. Miksi joidenkin on vaikea ymmärtää, että toisten ihmisten mollaaminen, mistä syystä tahansa, on sivistymätöntä ja moukkamaista? Niin käyttäytyvät ihmiset on ilmeisesti juuri niitä, jotka katsovat oikeudekseen laukoa mitä ja milloin tahansa, kun ovat niin suoria ja rehellisiä.
Ei se ole yhtään niin paha asia, kun nainen mollaa miestä. Kenellekään naiselle ei tule siitä paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Potentiaali kaatuu syyhyyn.
Tiettävästi vaikea päästä eroon, mutta on hoidettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pyrin karsimaan tämöiset naisvihaajat heti alkuunsa tarkalla seulalla. Empatiahaluttomuus on pahimpia turn off:a nykyään. Siksi roskiin lentää ilmastodenialistit, rasismin ymmärtäjät, oikeistopopulistit, feministien ja ympäristön suojelijoiden haukkujat, huonosti eläimiä kohtelevat jne.
Eli luokittelet roskiksi ja kohtelet roskina sellaiset ihmiset, jotka ovat kanssasi eri mieltä jostakin asiasta. Itse varmaankin koet olevasi hyvä ja mukava tyyppi.
Miksi ihmeessä kenenkään tarvitsisi vapaaehtoisesti tuhlata aikaansa ihmiseen, jolla täysin erilainen arvomaailma kuin itsellä on?
Itse en oo noin herkkänahkainen. Tuskin se mies siitä toiseksi muuttui, vaikka ilmaisi mielipiteensä lihavista naisista. Ei sitä voi toisen joka sanaa ja mielipidettä olla tarkkailemassa ja vahtimassa. Ties minkä sammakon olet jo itse päästänyt suustasi, sellaista tapahtuu. Ihmiset eivät ole täydellisiä, ei kukaan meistä. Jos suhde nyt loppuu tuohon, niin vahva veikkaus, että mies ei tosiaankaan huomannut koko ongelmaa.
Vastavuoroisessa suhteessa pitää kyllä niellä se tosiasia, että kaikki ei mene ja kaikki eivät ajattele tai toimi niin kuin minä itse haluaisin. Hyväksy epätäydellisyys ja rakasta myös itseäsi.
Kokemuksesta: älä haikaile hänen peräänsä! Dissausta olisi tiedossa myös sinua kohtaan.
99 prossaa niistä miehistä, jotka naiset noteeraavat- eli ilkeistä pskiaisista.