Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset kohtelivat erilailla kun olin laiha

Vierailija
24.07.2023 |

Taika on kadonnut kun painoni nousi ja nykyään olen normaalipainon yläpäässä. Yht'äkkiä olen näkymätön kaikille. Laihana sain kuulla olevani kaunis ja ihmisten päät kääntyilivät. Olin kaikkien mielestä mukamas niin kiva ihminen. No, en ole enää tällaisena pehmeämpänä pallerona. Oletteko muut huomanneet samaa?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu oon

ihmiset on nykyään ilkeitä

Vierailija
2/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yllätyksä tuli, että ihminen on viehättävämi normaalipainoisena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Ihmiset tekee aina oletuksia vain ulkomuodon perusteella.

Vierailija
4/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tästä kokemusta toisin päin. Laihdutin 45 kiloa ja muutin pukeutumiseni täysin. Olen hämmentynyt kuinka paljon parempaa ja ystävällisempää palvelua saan. Tuntuu todella pelottavalle ja vähän ärsyttävällekin.

Vierailija
5/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mitään mahda että usein asia on niin. Pitää vain olla tahdonvoimaa pysyä normaaleissa mitoissa.

Vierailija
6/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran pääsin lihomaan yli 15 kg niin kyllä se olin minä itse jota se eniten inhotti ja ärsytti. Miksi toisaalta siis odottaa että se muissakaan sitten jotain positiivista herättäisi. Onneksi taistelin elämäntilanteen helpotuttua takaisin vanhoihin mittoihini, mutta kyllä, nyt minäkin ymmärrän tuon mistä ap puhuu, vaikka miyään varsinaisesti asiatonta en kohdannutkaan, mutta se taika tosiaan kyllä katosi.

Vierailija
7/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet tosi kiinnostunut rumiluksista?

Vierailija
8/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten joutuu kehittämään itsestään aidosti mukavan ihmisen. Kun olin vielä kaunis ja pukeuduin sitä korostaen, kehuivat miehet mukavuuttani ja erityisesti älykkyyttäni, olin aivan uskomattoman älykäs nainen. Kun ulkonäkö sitten sairauden johdosta meni, niin miehillä ei ole ollut hinkua tutustua, mutta olen alkanut saada naisilta mukavaa palautetta. En usko saavani sitä siksi, että olen ruma enkä enää jollakin naurettavalla uhkalistalla, vaan siksi, että nyt minua kohdellaan sen mukaan miten käyttäydyn.

Vierailija
9/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salille vaan, ap!

Vierailija
10/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*enkä siis usko olleeni mitenkään älykäs, se oli vain mitä miehet kauniissa muka näkivät.

Vierailija
11/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä huomannut mitään eroa kohtelussa olen sitten ollut lähes alipainoinen, lähes ylipainoinen tai jotain siltä väliltä.

Vierailija
12/35 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenleikkaus tekee saman. Jos leikkaa lyhyeksi ja vähän meikkiä joha on joku hiiri, jonka nenille voi hyppiä.

Vierailija
13/35 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Ihmiset tekee aina oletuksia vain ulkomuodon perusteella.

Niin tai ainakin hyvin usein. On erinomaisen tylsää kun osa -suksupuoleen katsomatta- osa luojan kiitos vain osa kokee oikeudekseen halveksia ja tai vain sivaltaa muka jotain nokkelaa ulkoisesta olemuksestani kun olen sekä verraten hyvin lyhyt että kaljuuntunut mies, ikään kuin olisin jomman kumman näistä piirteistä voinut vapaasti itse valita ja päättää. 

Onnekseni olen kelvannut aina omana aitona itsenäni niin vanhemmilleni kuin sisaruksilleni. Vaikka kyllähän hekin ovat joutuneet vastaamaan joihinkin tölväisyihin, jotka koskevat minua. - Kuten olenko adoptoitu vai tuliko vanhemmilleni vain väärä lapsi mukaan synnärilta. Vai miten on mahdollista, että olen ainoa kaljuuntunut ja pituuseroa on kaikkiin muihin verrattuna on huomattavan paljon.

PS: Kiitos kun sain avautua. Olen joiitain kertoja aiemminkin avautua tästä asiasta tänne. -

Toivoen samalla, että edes joku vastaisuudessa teidostaisi, että aivan kaikki asiat eivät ole vain omien valintoje ja päätösten seurausta. Mutta onneksi ainakin hieman voi useimmiten yrittää vaikuttaa siihen, miten asioihin suhtautuu ja kuinka käyttäytyy.

Vierailija
14/35 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kyllä huomannut mitään eroa kohtelussa olen sitten ollut lähes alipainoinen, lähes ylipainoinen tai jotain siltä väliltä.

Naama vaikuttaa paljon. Jos ei ole kaunis, mutta ei hirveän rumakaan niin ketään ei kiinnosta miltä näytät. Nämä esteettisyys vaatimukset koskee yleensä ihmisiä jotka on kauniita tai seksikkäitä tai potentiaalisesti näitä jos saavuttaisivat sen mitä vaatimuksia muut ihmiset heille asettaa esim painon suhteen.

Vierailija
15/35 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut samaa, olin ihan yhtä ilmaa miehille ja ikisinkku silloin kun olin 45 kg kun nyt 80 kg. Miestä en ole saanut koskaan. N34

Vierailija
16/35 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole huomannut samaa, olin ihan yhtä ilmaa miehille ja ikisinkku silloin kun olin 45 kg kun nyt 80 kg. Miestä en ole saanut koskaan. N34

Kuinka monta nettideittisovellusta sulla oli käytössä ja miten monta treffipyyntöä esitit miehille sovelluksissa?

Vierailija
17/35 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri niin siksi että olet aidosti mukava tai oma itsesi. Nuo jotka alunkinperin peilasivat heijastelivat omaa huomionhaluaan kauniina. Aidosti oma itsensä saa samaa kohtelua kaikkialla aina, vaikka painaisi 100 kg.

He vaan itse pelasivat ulkonäöllään ja nyt häviävät sen pelin. Mitäs läksit.

Vierailija
18/35 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Kun lihoin masennuksen takia, muutuin näkymättömäksi.

Vierailija
19/35 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta nettideittisovellusta sulla oli käytössä ja miten monta treffipyyntöä esitit miehille sovelluksissa?

"mies" tarkoittaa kaikkia miehiä? 

Vierailija
20/35 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salille vaan, ap!

Näin juuri. Mutta ei nämä valittajat halua laihduttaa ja tehdä mitään parantaakseen omaa elämänlaatuaan, vaikka laihduttamisella on monia terveyshyötyjä - kunhan vain saavat valittaa ja ulista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi