Ihastuin naiseen joka ei ole päästänyt irti eksästään
Olemme tapailleet hetken aikaa ja olen huomannut että hän rakastaa exäänsä. Viikonloppuna kun näimme ja hän oli humalassa, hän kertoi että vaikka minä mitä sanoisin, hän on aina exänsä tukena. Yritin kysellä enemmän heistä, mutta vastasi töykeästi ettei hänen ja hänen exänsä asiat kuulu kenellekään toiselle kuin heille. Samaisena iltana huomasin kun joku mies (ehkä hänen ex) yritti soittaa hänelle.
Olivat yhdessä 8 vuotta. Peli taitaa minun osalta olla menetetty?
Kommentit (14)
Heidän rakkaus ei ole loppunut. Lähtisin tilanteesta pois ja äkkiä!
_hän kertoi että vaikka minä mitä sanoisin, hän on aina exänsä tukena. Yritin kysellä enemmän heistä, mutta vastasi töykeästi ettei hänen ja hänen exänsä asiat kuulu kenellekään toiselle kuin heille._
Lue ajatuksella uudestaan.
Itsellä oli samankaltainen tilanne hetki sitten. Tämä oma tapailukumppani palasi exänsä kanssa yhteen.
Pelisi ei koskaan edes alkanut hänen kanssa.
Oletko kysynyt mitähän oikein haluaa, keskustelemalla selviää. Riippunee tilanteista miten ja miten kauan on exänsä tukena.
Vierailija kirjoitti:
_hän kertoi että vaikka minä mitä sanoisin, hän on aina exänsä tukena. Yritin kysellä enemmän heistä, mutta vastasi töykeästi ettei hänen ja hänen exänsä asiat kuulu kenellekään toiselle kuin heille._
Lue ajatuksella uudestaan.
Nainen on draamaqueen. Ap juokse!
En jäisi katselemaan tai olemaan rakkauden esteenä. Hukkaat vain aikaasi.
Olisihan tuossa ihan vakavan keskustelun paikka naisen kanssa, Yritä edes sitä , jos et halua ottaa irti naisesta. Järjen käyttö ei ole kielletty ihastuneenakaan.
Pian ovat uudestaan yhdessä.