S24 treffit, miksi naiset valehtelevat ikänsä?
Jos olet 50v, niin olet 50v etkä 30v. Tuhlaat vain kaikkien aikaa valheillasi.
Kommentit (36)
Kysy sieltä sivustolta,äläkä tältä asiaasi.Tällä ei tietäjiä paikalla,ei näkiöitä sivusto.
Samaa voisi kysyä myös miehiltä. Miksi pitää ikä ja suhdestatus valehdella?
On sattunut ihan vastaava tapaus miestenkin osalta vastaan. Mitenhän sellainen ikänsä valehdellut toimii, kun totuus tulee ilmi, jos suhde vaikka sattuisi syntymään? En voisi antaa tuollaista anteeksi, vaikka olisin ollut muutoin kiinnostunut. Tämä mies, joka oli omaa ikäänsä nuoremmalla profiili-iällä deittiapissa, oli tehnyt lapset n. 15 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa. Joka sitten olikin vastuuton hempukka. Jostain syystä tämä mies halusi vedota itseään nuorempiin naisiin, eikä siis ollut oppinut yhtään mitään.
Törkeää toimintaa, täyttää petoksen merkit.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on esim 50 vuotias ja näyttää 50 vuotiaalta, niin mikä järki on valehdella ikä esim 35 vuotiaaksi jos kumminkin näyttää 50 vuotiaalta? Todellinen ikä näkyy tosi äkkiä ja luonnossa heti päällepäin. Silmien ympäryksistä, kaulan alueen ja käsien ihosta, yms. Jopa naisen tuoksusta erottaa naisen iän.
Eli ei kannata yrittää huijata tuossa asiassa.
M52
Ja ihan mielenkiinnosta: miksi 52v mies haluaa treffailla 30v naista? Tai miksi 52v mies kuvittelee, että 30v olisi mitenkään kiinnostunut isänsä ikäisestä miehestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on esim 50 vuotias ja näyttää 50 vuotiaalta, niin mikä järki on valehdella ikä esim 35 vuotiaaksi jos kumminkin näyttää 50 vuotiaalta? Todellinen ikä näkyy tosi äkkiä ja luonnossa heti päällepäin. Silmien ympäryksistä, kaulan alueen ja käsien ihosta, yms. Jopa naisen tuoksusta erottaa naisen iän.
M52Ja ihan mielenkiinnosta: miksi 52v mies haluaa treffailla 30v naista? Tai miksi 52v mies kuvittelee, että 30v olisi mitenkään kiinnostunut isänsä ikäisestä miehestä?
Danny, Sale.. onhan näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52Miehet tekee samaa.
No ei minun tarvitse valehdella. Olen 54 ja ihan hyvässä kunnossa. Kutakuinkin normaalipainoinen, elämäntavat on ihan hyvät, harrastan liikuntaa ja muutenkin aktiivista elämistä. Olen varmaan ikäisekseni hyvässä kunnossa. Muutenkin geenit on sitä paremmin säilyvää lajia. En keksi yhtään syytä että miksi pitäisi valehdella itseäni nuoremmaksi? Se kuka hyväksyy minut tällaisena kuin olen ja tämän ikäisenä, niin se on silloin ok. Eikä tässä iässä ole kumminkaan kumppanin löytäminen vielä mikään ongelma, kun itseäni ei kiinnosta kuin Max 10 nuorempi tai Max 3 vuotta vanhempi nainen, koska en tiedä jaksaako ne enää välttämättä minun vauhdissa ja aktiivisuudessa yhtä pitkään?
Joten, miksi valehdella ikää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52Ja ihan mielenkiinnosta: miksi 52v mies haluaa treffailla 30v naista? Tai miksi 52v mies kuvittelee, että 30v olisi mitenkään kiinnostunut isänsä ikäisestä miehestä?
2kpl. Julkisuuden henkilöitä kumpikin, oisko joku muukin vielä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kun 50v sanoo olevansa nuorekas? Ulkonäöltään ovat ikäisensä näköisiä. vastuuttomia? dokaavat paljon? Eivät pysty sitoutumaan? Mitä?
Vanhemmiten ulkoinen nuorekkuus on varmaan kova sana, kun katsoo tuttavapiirin rupsahtelua ja voi huokaista peiliin vilkaistessa ajan kohdelleen itseä armollisemmin. Itse kuitenkin näen nuorukkuuden enemmän asenteena, missä ei ole kangistuttu johonkin viiteryhmänsä typerään rooliin vain kun melkein kaikki muutkin ovatkin. Välkyimmät muistavat kuitenkin jo tarhasta tarinat kaivosta ja sinne hyppimisen järkevyydestä.
Itse olen vajaa 40, mutta tuntenut itseni jo pitkään ikinuoreksi suhteessa tuttavapiiriin, missä jokaiken on vuoron perään tipahtanut oravanpyöränsä kanssa monttuun suhisemaan, vaikka nuorempana olisi ollut paloa ja uhoa johonkin hienompaankin. Kyrpiintyminen elämänvalintoihin ilmenee suurena ja huomiotaherättävänä paisuvaispaukamana otsassa, mutta väkinäinen tekohymy väittää sinnikkäästi toista.
Sitoutumiskykyinen persoona koen olevani, mutta suhdeviritelmät eivät ole onnistuneet toivotusti. Dokailu ei ole oikein oma juttu, mutta päihdepalettiin kuuluukin hienostuneemmat herkut. Mainitsemasi vastuuttomuus taas sai karvat koko kehossa sojottamaan, sillä tajusin juuri vastanneeni botille kuin sielulliselle olennolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2kpl. Julkisuuden henkilöitä kumpikin, oisko joku muukin vielä?
Mun kaverillani on 15v nuorempi muija, ihan normaali suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kun 50v sanoo olevansa nuorekas? Ulkonäöltään ovat ikäisensä näköisiä. vastuuttomia? dokaavat paljon? Eivät pysty sitoutumaan? Mitä?
Vanhemmiten ulkoinen nuorekkuus on varmaan kova sana, kun katsoo tuttavapiirin rupsahtelua ja voi huokaista peiliin vilkaistessa ajan kohdelleen itseä armollisemmin. Itse kuitenkin näen nuorukkuuden enemmän asenteena, missä ei ole kangistuttu johonkin viiteryhmänsä typerään rooliin vain kun melkein kaikki muutkin ovatkin. Välkyimmät muistavat kuitenkin jo tarhasta tarinat kaivosta ja sinne hyppimisen järkevyydestä.
Itse olen vajaa 40, mutta tuntenut itseni jo pitkään ikinuoreksi suhteessa tuttavapiiriin, missä jokaiken on vuoron perään tipahtanut oravanpyöränsä kanssa monttuun suhisemaan, vaikka nuorempana olisi ollut paloa ja uhoa johonkin hienompaankin. Kyrpiintyminen elämänvalintoihin ilmenee suurena ja huomiotaherättävänä paisuvaispaukamana otsassa, mutta väkinäinen tekohymy väittää sinnikkäästi toista.
Sitoutumiskykyinen persoona koen olevani, mutta suhdeviritelmät eivät ole onnistuneet toivotusti. Dokailu ei ole oikein oma juttu, mutta päihdepalettiin kuuluukin hienostuneemmat herkut. Mainitsemasi vastuuttomuus taas sai karvat koko kehossa sojottamaan, sillä tajusin juuri vastanneeni botille kuin sielulliselle olennolle.
kamaa on käytetty iät ja ajat, tuskin se mikään nuorekkuuden merkki on.
Ikää ei voi valita, strategian voi.
Kun olin treffipalstalla, "pyöristin" ikääni 5 vuotta ylöspäin. Sain kyllä paljon kommentteja hyvinsäilyneestä olemuksestani :) Mieluummin niin.
Vierailija kirjoitti:
Nuorekas on vanha ihminen, joka olevinaan tekee samoja juttuja kuin kuvittelemansa nuoret.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin treffipalstalla, "pyöristin" ikääni 5 vuotta ylöspäin. Sain kyllä paljon kommentteja hyvinsäilyneestä olemuksestani :) Mieluummin niin.
Miksi ylipäätään haluaisit aloittaa suhteen valehtelemalla?
Nuori mies puhuu vähän, mutta asiaa.
Tuo pn jännä juttu, kuinka suominaiset luulevat näyttävänsä nuorilta. Japanilaiset naiset näyttävät nuorilta. Mutta nämä meidän Pirkot ja Ritvat? :D Kehtaavatkin väittää itseään nuoriksi.