Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikävä suhde

Olenko tosikko
24.07.2023 |

Musta tuntuu tosi pahalle mun suhteessa.
Ollaan oltu 8kk kimpassa mun poikaystävän kans ja tuntuu et menetän järjen.
Py on sellanen mentaliteetti et mun pitäis olla maailman itsevarmin tyttöystävä jota ei saa haitata mikään epäkunnioitus tai mikään.

Esimerksi viimeaikojen tapahtumia, Viikonloppuna py sano mulle ilkeesti että millos alat treenaamaan, ansaitsen parhaan version susta kun tähän sanoin että eikö se paras versio voi olla myös henkistä johon py sanoi että en halua olla henkisesti hyvän 200kilosen kanssa. Ja muutenkin py sanonut et jos lihoisin hän pettäis mua laihemman kans.
Mulla ollut paha rauranpuute viimeisen vuoden, jolloin energiaa ei oo jäänyt urheiluun kun oon ollut niin poikki.

Oon kuitenkin ihan normi kokoinen 160cm ja 52kg, eli tosi asiatonta poikaystävältä.

No myös py ulos lähtiessään viikonloppuna kysyi että laittaako hän lippiksen vai ei ja sanoin että älä laita, että oot komeampi ilman, johon py sanoi että sit mua tullaan iskemään enemmän että sit on vaikeempi kieltäytyä johon mä vähän reagoin että ei oo ok vitsailla tollasesta, ja py sanoi sen eri äänenpainoon kun vitsit yleensä eli en usko että oli ees välttämättä vitsi.
Tähän py sanoi että en haluu tollasta tyttöystävää joka ei voi nauraa tälläsille asioille joka tuntu ikävältä.

Musta tuntuu etten enää voi luottaa samalla tavalla mun poikaystävään tuom pettämisellä vitsailun jälkeen, ja tuntuu ettei py hyväksy mua ulkoisesti, varsinkaan jos ikinä vähääkään lihoisin.

Py suuttuu mulle jos yritän sanoa ja puhua sille näistä asioista, että musta tuntuu ikävälle, ja että voiko häneen luottaa enään niin paljoa.
Py ei ole mielestään tehnyt mitään väärää.
Oon vaan liian herkkä, enkä ymmärrä vitsejä, eikä hän enään voi olla oma itsensä ja vitsailla.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on ilmeisesti teini rakkaus-suhde, heivaa se py ulos elämästäsi lopullisesti, löydät kyllä kivan miehen alun vielä itsellesi

Vierailija
42/51 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan poika/mies ei ole päässyt tekemään minuun tarpeitaan kuuteen vuoteen. Ilmeisesti joihinkin kuitenkin pääsevät, kun ovat oppineet niin sinnikkäiksi.

T31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen todellinen luonne tuli selväksi, hän ei halua edes kuunnella mua kun kerron miltä tää tilanne tuntuu, hänen mielestä jankutan kuulemma vaan.

Ei anna mun puhua, vaan raivoaa päälle.

Ja meinaa käydä päälle kun hänellä menee hermo. Mun pitää odottaa että hän on valmis puhumaan asioista. Niinkun aina.

Kuulemma hänen ei tarvitse kuunnella mua koska hän on suhteen mies ja vielä mua vanhempikin.

Tosi ällöttävä ajatusmaailma.

Vierailija
44/51 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on ilmeisesti teini rakkaus-suhde, heivaa se py ulos elämästäsi lopullisesti, löydät kyllä kivan miehen alun vielä itsellesi

Kuulostaa kyllä sille, mutta mies on 27v.

Vierailija
45/51 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattele joku, joka on oikeesti elämänsä odottanut sua ja vain sua. Tuo ei kuulosta oikein siltä.

Vierailija
46/51 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt jää enää odottamaan sitä, että otat turpiin ihan fyysisestikin. Henkisesti sut on jo nujerrettu.

Vierailija
47/51 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua AP pelottaa sun puolesta todella paljon, jos jäät tohon. Mitä sä itse siitä saat?

Miehellä selvästi on jo kynnysmatto ja nyrkkeilysäkki, mikä ottaa iskua loputtomiin, mutta mitä sä itse saat?

Vierailija
48/51 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/51 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee vaan olo että oonko sit vaan liian herkkä ja epävarma itsestäni.

Se että mies alkuun kun tapailtiin ja oltiin sovittu ettei tapailla muita niin poikaystävä vielä tekstaili exälleen, joka halus palata yhteen.

Tää teki jo aikamoisen kolauksen alussa siihen meiän pohjaan.

Tosiaan sit py laitto mun kans poikki, kun mua häiritsi et he puhuvat kun tää ex yritti palata yhteen.

Py ei voinut edes kertoa exälleen et on epäsopivaa, et he puhuvat kun motiivina on yhteenpaluu ja koska py on löytänyt uuden mut siks hän ei voinut kertoo exälleen, ettei loukkaa exän tunteita. Vaan loukkas mielummin mun tunteita jatkamalla tota juttelua, ja haluskin mennä näkee myös exäänsä.

Sit py laitto poikki ja tulikin takas viikonpäästä kun ei exän kans asiat onnistunu varmaankin.

Tää on meiän isoin ongelma enkä oo vieläkään yli asiasta kun en oo saanut mitään anteeks pyyntöä, ja sillä mies kokee et ei oo tehnyt mitään väärää, ja mä olin vaan liian herkkä ja mustasukkanen.

Mul on tosi riittämätön olo tässä suhteessa ja tää oikeestaan exä juttu on vaurioittanut niin paljon tätä suhteen pohjaa. Varsinkin kun py kerran sanoi että menis exän luo jos erottas.

Nyt oon tehnyt päätöksen erota. Tästä tulee varmaan super rankkaa, mut ainut oikea vaihtoehto.

Vierailija
50/51 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa! Onnea valitsemallesi tielle! Tuokin viestisi on suoraan narsistin ja narsistin uhrin toimintaa ja tunteita. Repäise itsesi irti.

Katso Youtubesta kanava Mental Healness. Siellä py:si kaltainen mies kertoo mistä on kyse. Et tule ikinä saamaan oikeutta ja anteeksipyyntöä.

Vierailija
51/51 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap111 kirjoitti:

Mulle tulee vaan olo että oonko sit vaan liian herkkä ja epävarma itsestäni.

Se että mies alkuun kun tapailtiin ja oltiin sovittu ettei tapailla muita niin poikaystävä vielä tekstaili exälleen, joka halus palata yhteen.

Tää teki jo aikamoisen kolauksen alussa siihen meiän pohjaan.

Tosiaan sit py laitto mun kans poikki, kun mua häiritsi et he puhuvat kun tää ex yritti palata yhteen.

Py ei voinut edes kertoa exälleen et on epäsopivaa, et he puhuvat kun motiivina on yhteenpaluu ja koska py on löytänyt uuden mut siks hän ei voinut kertoo exälleen, ettei loukkaa exän tunteita. Vaan loukkas mielummin mun tunteita jatkamalla tota juttelua, ja haluskin mennä näkee myös exäänsä.

Sit py laitto poikki ja tulikin takas viikonpäästä kun ei exän kans asiat onnistunu varmaankin.

Tää on meiän isoin ongelma enkä oo vieläkään yli asiasta kun en oo saanut mitään anteeks pyyntöä, ja sillä mies kokee et ei oo tehnyt mitään väärää, ja mä olin vaan liian herkkä ja mustasukkanen.

Mul on tosi riittämätön olo tässä suhteessa ja tää oikeestaan exä juttu on vaurioittanut niin paljon tätä suhteen pohjaa. Varsinkin kun py kerran sanoi että menis exän luo jos erottas.

Nyt oon tehnyt päätöksen erota. Tästä tulee varmaan super rankkaa, mut ainut oikea vaihtoehto.

Voi Ap-kulta... Sitten kun oot saanut jätettyä tuon taakses ja ajatukses selkiytyy, tuut voimaan pahoin kun tajuat miten huonosti sua kohdeltiin. Ja silti, todennäköisesti syytät välillä itseäs niin kuin nytkin!!! Oikeasti, henkinen väkivalta saa ihmisen epäilemään itseään ja etsimään vikaa itsestään. Sovittelunhaluinen, mukava ihminen jolla on vielä huono itsetunto musertuu ihan kynnysmatoksi tuollaisen kusipään(poikkikses) kanssa. Tätä on inhottava sanoa, mutta se ei oikeasti välitä susta. Se valehtelee tuosta eksästä, tuollainen ihminen ei suojele kenenkään tunteita, vaan on yrittänyt saada itse eksää takaisin ja siksi valehdellut teille molemmille. Toistan, se ei välitä susta, se ei käyttäytyisi noin järjettömän inhottavalla tavalla toistuvasti jos välittäisi. Se ei tee susta huonoa ettei välitä, vaan kertoo vain tyypin olevan pelkuri, jonka on pakko roikkua kenen tahansa kanssa, vaikka halveksisi tätä. Sun ei tarvisi edes keskustella mistään erosta tuon kanssa, lähteä vaan.

Siitä voit olla varma ettet saa edes mitään järkevää keskustelua tuon kanssa aikaan, pahimmassa tapauksessa tuo puhuu sut ympäri, syyllistää jäämään ja murentaa sun itsetunnosta loputkin niin että eroatte vasta sitten kun se löytää uuden ja vaihtaa sut:/ Sä oot varmaan itse häntä nuorempi?

Toivon ja rukoilen sun puolesta et avaat silmäsi, usko mua niin lähelle on vaikeaa nähdä, mut kaikki muut ja sinäkin myöhemmin, kauempaa näet miten huono ja hirveä tuo "suhde" on:/