Ikävä suhde
Musta tuntuu tosi pahalle mun suhteessa.
Ollaan oltu 8kk kimpassa mun poikaystävän kans ja tuntuu et menetän järjen.
Py on sellanen mentaliteetti et mun pitäis olla maailman itsevarmin tyttöystävä jota ei saa haitata mikään epäkunnioitus tai mikään.
Esimerksi viimeaikojen tapahtumia, Viikonloppuna py sano mulle ilkeesti että millos alat treenaamaan, ansaitsen parhaan version susta kun tähän sanoin että eikö se paras versio voi olla myös henkistä johon py sanoi että en halua olla henkisesti hyvän 200kilosen kanssa. Ja muutenkin py sanonut et jos lihoisin hän pettäis mua laihemman kans.
Mulla ollut paha rauranpuute viimeisen vuoden, jolloin energiaa ei oo jäänyt urheiluun kun oon ollut niin poikki.
Oon kuitenkin ihan normi kokoinen 160cm ja 52kg, eli tosi asiatonta poikaystävältä.
No myös py ulos lähtiessään viikonloppuna kysyi että laittaako hän lippiksen vai ei ja sanoin että älä laita, että oot komeampi ilman, johon py sanoi että sit mua tullaan iskemään enemmän että sit on vaikeempi kieltäytyä johon mä vähän reagoin että ei oo ok vitsailla tollasesta, ja py sanoi sen eri äänenpainoon kun vitsit yleensä eli en usko että oli ees välttämättä vitsi.
Tähän py sanoi että en haluu tollasta tyttöystävää joka ei voi nauraa tälläsille asioille joka tuntu ikävältä.
Musta tuntuu etten enää voi luottaa samalla tavalla mun poikaystävään tuom pettämisellä vitsailun jälkeen, ja tuntuu ettei py hyväksy mua ulkoisesti, varsinkaan jos ikinä vähääkään lihoisin.
Py suuttuu mulle jos yritän sanoa ja puhua sille näistä asioista, että musta tuntuu ikävälle, ja että voiko häneen luottaa enään niin paljoa.
Py ei ole mielestään tehnyt mitään väärää.
Oon vaan liian herkkä, enkä ymmärrä vitsejä, eikä hän enään voi olla oma itsensä ja vitsailla.
Kommentit (51)
Ikävään suhteeseen kannattaa panostaa. Ensimmäisen ja viimeisen kerran: nähdä eroamisen vaiva.
Sä taidot kirjoitella tässä joku päivä jo mutta ketju poistettiin?
Älä jää tuohon suhteeseen, mieti mitä joutuisit kestämään vuosien saatossa kun jo nyt voit noin huonosti vielä kun pitäisi olla rakastumisvaiheessa ja kaikki ihanaa.
Siis tarkoitin että kaikkea läheisyyttä paitsi seksiä py välttelee.
Tällä tarkoita että kainalossa oleminen ei tule kuuloonkaan, halailu ei tule kuuloonkaan jne.
Seksikin on sellaista ettei siinä suudella, vaan mut vaan laitetaan vaan tekemään miehelle asioita ilman mitään ennen sitä ja itsehän en siis saa mitään läheisyyttä seksissä, kuten sitä suutelua, tai mitään tälläistä. Se on vaan sitä itseään.
PY sanoo että voisi pettää.Tämä ei lupaa hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Älä jää tuohon suhteeseen, mieti mitä joutuisit kestämään vuosien saatossa kun jo nyt voit noin huonosti vielä kun pitäisi olla rakastumisvaiheessa ja kaikki ihanaa.
Joo kirjottelin tästä tilanteesta ja tosiaan ketju poistu.
Näen itsekkin nyt että tilanteessa ei ole muuta vaihtoehtoa kun päättää suhde.
Meillä on ensiviikolla eteläm reissu tulossa, joten matkan jälkeen täytyy päättää suhde.
MInkä ikäinen py on? 12 vai 14 vuotta? Henkisesti vaikuttaisi 12-14 vuotta. Kannattaako kuluttaa aikaa esiteinin kanssa? Tai siis voit hakata päätäsi seinään edelleenkin, mutta olemme moni jo varoittaneet mitä seuraa kun et uskalla erota.
Ällöttävä tyyppi, jolla ei tunnu olevan mitään kunnioitusta sua kohtaan. Lakka olemasta tuollainen kynnysmatto ja jätä se
Narsku mies, potki se pellolle ja hanki joku kunnollinen mies tilalle!
Olet varmasti hyvin nuori, ehkä tämä on ensimmäinen "vakavampi" suhteesi? Usko kokeneen täti-ihmisen sanaa ja lopeta suhde. Lopeta jo vaikka ennen sitä lomamatkaa, lähde sinne jonkun toisen kanssa tai jää vaan pois matkasta. Poistu äläkä katso taaksesi, älä anna uutta mahdollisuutta, älä vastaa viesteihin äläkä ole missään tekemisissä. Väistä luoti ennen kuin on liian myöhäistä.
Miksi edes ap olet tuollaisen hyypiön kanssa?
Ap12 kirjoitti:
Tällä tarkoita että kainalossa oleminen ei tule kuuloonkaan, halailu ei tule kuuloonkaan jne.Seksikin on sellaista ettei siinä suudella, vaan mut vaan laitetaan vaan tekemään miehelle asioita ilman mitään ennen sitä ja itsehän en siis saa mitään läheisyyttä seksissä, kuten sitä suutelua, tai mitään tälläistä. Se on vaan sitä itseään.
Mitä sinä saat suhteesta ja miksi olet edelleen siinä?
Py on narsisti ja sinulla ollut luultavasti vaikeaa lapsuuskotona.
Älä harrasta tuollaista seksiä, se rikkoo sinua lisää.
Vierailija kirjoitti:
MInkä ikäinen py on? 12 vai 14 vuotta? Henkisesti vaikuttaisi 12-14 vuotta. Kannattaako kuluttaa aikaa esiteinin kanssa? Tai siis voit hakata päätäsi seinään edelleenkin, mutta olemme moni jo varoittaneet mitä seuraa kun et uskalla erota.
Pyystä pitäisi tehdä sekä lasu että misu, lastensuojeluilmoitus ja miestensuojeluilmoitus. Joko on liian nuori tai sitten jotenkin kehitysrajoitteinen seurustelemaan.
Plussaa toki se, että tämän pyyn kohdalla pettäminen voi tarkoittaa alaks oleen kysymistä ja kädestä kiinni pitämistä hiekkalaatikolla.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmasti hyvin nuori, ehkä tämä on ensimmäinen "vakavampi" suhteesi? Usko kokeneen täti-ihmisen sanaa ja lopeta suhde. Lopeta jo vaikka ennen sitä lomamatkaa, lähde sinne jonkun toisen kanssa tai jää vaan pois matkasta. Poistu äläkä katso taaksesi, älä anna uutta mahdollisuutta, älä vastaa viesteihin äläkä ole missään tekemisissä. Väistä luoti ennen kuin on liian myöhäistä.
Joo ei reissuun tämän pyyn kanssa! Ehdoton ei.
Yritä perua matka ja saada rahat takaisin, tai vaihtaa liput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jää tuohon suhteeseen, mieti mitä joutuisit kestämään vuosien saatossa kun jo nyt voit noin huonosti vielä kun pitäisi olla rakastumisvaiheessa ja kaikki ihanaa.Joo kirjottelin tästä tilanteesta ja tosiaan ketju poistu.
Meillä on ensiviikolla eteläm reissu tulossa, joten matkan jälkeen täytyy päättää suhde.
Epäilen, että matkasta tulee kamala. Nuo tyypit aina pilaavat matkat. Oliko kallis? Jää kotiin. Veikkaan, että py kehittää jonain iltana riidan ja lähtee yksin yöelämään tms.
Olet suostuvainen kiusattavaksi, seksinukke, ihailija ja palvelija. Ei kiva roolitus.
Ap12 kirjoitti:
Tällä tarkoita että kainalossa oleminen ei tule kuuloonkaan, halailu ei tule kuuloonkaan jne.Seksikin on sellaista ettei siinä suudella, vaan mut vaan laitetaan vaan tekemään miehelle asioita ilman mitään ennen sitä ja itsehän en siis saa mitään läheisyyttä seksissä, kuten sitä suutelua, tai mitään tälläistä. Se on vaan sitä itseään.
Ei tuollaiseen seksiin kuulu suostua. Tuollaisesta maksetaan rahaa niille, jotka sitä haluavat myydä.
Siis törkeää käytöstä. Älä ikimaailmassa jää tuohon suhteeseen. Sun ei tarvi selitellä mitään, sanot vaan, että et oo tyytyväinen ja katkaiset suhteen. Kuulostaa narsistiselta ja julmalta tuon tyypin käytös: ja todellakin, se tulee pahenemaan kaikella tavalla. Nyt sisäisesti rinta rottingille, vaikka miltä tuntuis. Ansaitset parempaa <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jää tuohon suhteeseen, mieti mitä joutuisit kestämään vuosien saatossa kun jo nyt voit noin huonosti vielä kun pitäisi olla rakastumisvaiheessa ja kaikki ihanaa.Joo kirjottelin tästä tilanteesta ja tosiaan ketju poistu.
Ei, älä lähde sen kans, siitä tulee hlvettiä.
Jätät sen ennen reissua ja menet yksinään, tai annat sen etsiä muuta seuraa. Vaikka sen eksänsä jonka luo oli muutenkin menossa.
Kamalan paha mieli sun puolesta, olen itsekin ollut tuommoisessa suhteessa, paitsi että siinä oli myös pahaa fyysistä väkivaltaa.
Voimia eroon
Vierailija kirjoitti:
Aika etsiä uusi ja kivempi py!
Ei ole! "Nainen on yksin onnellisimmillaan ja elää silloin pidempään!"
Sehän kannattaa jo nuorena sitoa itsensä pyhyn, joka ei halua edes harrastaa seksiä (paitsi joidenkin muiden kanssa).