Muita joiden nuori ei juo pisaraakaan alkoholia?
Joi kyllä jonkin verran aiemmin mutta tyttöystävän tiukan linjan vuoksi lopetti 17-vuotiaana eikä ole kertaakaan mennyt edes baariin vaikka ikää 19v. Minusta tuo on erikoista.
Kommentit (44)
Todennäköisesti raispaaja hänestä tulee, ei näihin tipattomiin voi luottaa aina jotain päässä vikaa
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti raispaaja hänestä tulee, ei näihin tipattomiin voi luottaa aina jotain päässä vikaa
????
Baarit nyt ovat syvältä, mutta eikö ota edes tervetuliaismaljoja tai viiniä joulupöydässä? Pelkääkö hän jotakin? Normaali suhtautuminen alkoholiin olisi suotavaa.
Meidän 15v on vielä niin lapsellinen ettei nuorten mukana hilluminen ja juominen kiinnosta. Mutta varmasti hänkin ajallaan...
hyvä vaan kun ei sekoita elämäänsä alkoholin käytöllä...tai ei edes tissuttele kaljaa.
hyvä vaan ja näitä nuoria sais olla enemmänkin.
Siis on pillerit ja muut käytössä, eivät haise kuten viina.
Ei siis valehtele, rehellinen nuori.
Kyllä se ehtii myöhemminkin, kun teiniheila jää rannalle.
Hyvä vaan, että ehtii aivot kunnolla kypsyä ilman alkoholia.
Eikä toi nykyään ole nuorten parissa edes kummallista.
Meillä on kolme nuorta, jotka eivät ole alkoholin perään ollenkaan. Nuorimman, 17 vuotiaan ystävätkin ovat samanlaisia urheilullisia nuoria ja eivät he tarvitse alkoholia. 20 ja 22 vuotiaat eivät myöskään juo alkoholia kummatkaan ja sama juttu on heidän ystäväpiirissä. Urheilullisia nuoria hekin ovat.
Me vanhemmat olemme lopettaneet myös viinittelyt ja esimerkiksi itse en ole juonut tippaakaan alkoholia yli kolmeen vuoteen, miehellä on pitempi aika. Jossakin vaiheessa se vain jäi ja ei sitä kyllä kaipaa ollenkaan. Meidän kummankaan vanhemmatkaan eivät ole mitään viiniä tarvitsevia, vaan pärjäävät ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ehtii myöhemminkin, kun teiniheila jää rannalle.
Hyvä vaan, että ehtii aivot kunnolla kypsyä ilman alkoholia.
Eikä toi nykyään ole nuorten parissa edes kummallista.
Miksi sitä tarvitsisi myöhemminkään juoda? Ei se alkoholia ole mitään kovin kummallista ja autuaaksi tekevää ainetta. Urheilulliset ihmiset eivät muutenkaan tarvitse mitään viinejä.
Vierailija kirjoitti:
Siis on pillerit ja muut käytössä, eivät haise kuten viina.
Ei siis valehtele, rehellinen nuori.
Ei ole.
Monesta lapsesta yksi pari kertaa laivalla juonut mutta kukaan ei juo normisti eikä käy baareissa. Olen kyllä enempi kuin tyytyväinen ettei harrasta ryyppäjäisiä eikä edes maistelua.
Mä lopetin alkoholinkäytön 30-vuotiaana kokonaan ja nyt olen 45 v.
Kukaan teini-ikäisistä lapsistani ei käytä pisaraakaan alkoholia. Ei kiinnosta.
Nykynuoret huomanneet että on paljon parempiakin aineita kuin alkoholi.
Jahas, taas on yhtä mammaa viety kuin litran mittaa. " Ei se meidän Juusoirmeli juo."
No ajattele, ap, että hän oli 17-vuotiaaksi ihan normaali ja kännäsi. Kai ehditte silloin tekemisiin lastensuojelun kanssa?
Kaatokännejä ne vetää koko ajan