Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
1181/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että sellaiseen joka näyttää avoimesti tunteensa. Sekä hyvät, että huonot. Ulkonäkö tietysti myös. Mut oman kokemuksen perusteella se on lisännyt miesten kiinnostusta, jos oon vaikka ärsyyntynyt tai itkenyt heidän vuoksi. Ehkä sellainen on laukaissut heissäkin sitten tunteita minua kohtaan.

Vierailija
1182/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joihin ihastuu hetkessä ja palavasti, ovat yleensä loppupeleissä vääränlaisia. Riippumatta sukupuolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Actor John Holmes, makes women filled

Vierailija
1184/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on useampi mies kertonut, kuinka eivät koskaan voisi löytää parempaa kuin minä, muutama on kosinutkin. Siis ilman, että ollaan seurusteltu tai seksiä harrastettu. Että jotain minussa täytyy olla. 

Ulkonäkö ihan ok, en paljon laittaudu enkä mikään super kaunis ole, nenäkin on vähän leveä (yhden tyypin mielestä sekin oli täydellinen hah). Pitkä toki ja hoikahko, tasapainoset ruumiinosat.

Luonteessa se ehkä tuleekin. Olen todella kiinnostunut kaikesta uudesta ja saatankin uppoutua keskusteluihin lähes mistä tahansa. Miehistä on ilmeisesti tosi mukavaa kertoilla mulle vaikka metsäkoneiden toiminnasta ja korjaustoimenpiteistä ja minusta on mukava kuulla jotain josta en tiennyt mitään. 

Muutoin en mikään vaativa luonne ole, tykkään istua kotona sohvalla ja olla vaan, joskus on kiva jotain toki ns. tehdäkin, mutta kutomist aisompaa harrastusta minulla ei ole. En polta ja alkoholia voin tarpeen mukaan nauttia tai yhtä lailla olla nauttimatta.

Minulle moni myös avautuu henkilökohtaisista murheistaan helposti ja minä kuuntelen. Mulla taitaa olla aika intensiivinen katsekontakti myös, se vetää kuin kärpäspaperi niitä miehiä. Ja hymy, ihmisille kuuluu hymyillä, eikö?

Molemmat lapseni ovat saaneet asperger diagnoosin ja sen myötä olen todennut sen itsellänikin olevan, eli nepsyydessä taitaa joku jännä kimallus olla, joka tekee ihmisestä vähän "erilaisen" mikä kiinnostaa, minusta halutaan ikään kuin ottaa selvää.

Vierailija
1185/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on hyvä ja tasapainoinen luonne, ja tietenkin kaunis. Luonnonkaunis, ei kirurgin muokkaama. Ja yksi pieni "kauneusvirhe" korostamassa täydellisyyttä. Itsevarmuus, mutta ei koppavuus. Itsenäisyys, mutta antaa miehen olla oikeasti mies. Lihansyönnistä plussaa mutta ei pakollista. Koulutettukin on ihan hyvä, mutta parturi-kampaajakin käy kun on työssä intohimoa ja tavoitteellisuutta. Ja joka on näistä erimieltä tyytyy vain kompromissiin, kun tietää ettei omat ansiot riitä pitemmälle. 

Vierailija
1186/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pamela Anderssoniin. Kauniiseen naiseen, joka on hyvä valehtelemaan. Miehet on vietävissä.

Diipimpi ihastuminen tai rakastuminen vaatii aina aikaa ja tutustumista toiseen. Nopea ihastuminen sellaiseen ihmiseen, jota ei tunne ollenkaan, on aina feikkiä. 

Vierailija
1187/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin Bad ja Ryyd:Ehtaa tavaraa

Vierailija
1188/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että sellaiseen joka näyttää avoimesti tunteensa. Sekä hyvät, että huonot. Ulkonäkö tietysti myös. Mut oman kokemuksen perusteella se on lisännyt miesten kiinnostusta, jos oon vaikka ärsyyntynyt tai itkenyt heidän vuoksi. Ehkä sellainen on laukaissut heissäkin sitten tunteita minua kohtaan.

Jotenkin ei nyt kuulosta hyvän suhteen alulta että itket heidän vuokseen? Toki siinä herää varmasti miehellä suojelunhalu, mutta miksi ylipäätään olet miesten kanssa jotka saa sut itkemään?

Vierailija
1189/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti? 

M 45. Omalla kohdallani sanoisin että palavasti rakastuin ikävuosilla 14-22. Silloin rakkaus oli hetkessä palavaa, kuin sytkäri. Nyt rakkaus on kuin leirinuorio johon kumpikin lisäävät puita.

Vierailija
1190/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ujo ja epävarma nainen,jota miehet on hukkuneet,ainoastaan silloin olen kelvannut ,kun on haluttu tehdä seksuaalista väkivaltaa!Pelkään miehiä enkä ole oikein koskaan nauttinut huomion ja kritiikin kohteena olemisesta.Itsetuntoni täysin nujerrettu!Kyllä miehet on kauheita!

Vierailija
1191/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan:haukkuneet

Vierailija
1192/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netta Kukkosen tyyliseen.  

Vierailija
1193/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehistä syvästi traumatisoitunut.

Vierailija
1194/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin  naisena liiallisesta kiltteydestä.Olen liian hyvä teille miehille.Miehethän ei tunnetusti pidä liian kilteistä naisista!

Vierailija
1195/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osittain samaa mieltä tuosta, kun joku kertoi innokkaasti kuuntelevansa miesten juttua vaikka metsäkoneista. Tunnen  työkaverin, joka on samaa tyyppiä. Olimme kerran Turussa jokilaivalla ja siihen tuli pari-kolme miestä juttelemaan. Puhuivat miltei pelkästään autoista. Työkaverini oli innolla mukana ja esitti kiinnostunutta ja tietävästä. Itse en ole yhtään autoista kiinnostunut, joten pysyttelin sivussa. Eipä kiinnostaneet kyllä ne miehetkään. Mutta niin vain kävi, että työkaverini sai aikaan treffit porukan yhden miehen kanssa. 

Miten treffit menivät onkin sitten taas jo oma tarinansa. 

Jos jaksaa kuunnella miesten tylsiäkin juttuja ja olla ihailevainen niin luultavasti miehet ihastuvat. Myötäillä ja pitää omat eriävät mielipiteet omana tietonaan. 

Vierailija
1196/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon naiset kirjoittaa ko. otsikon alla? Vaikuttaa siltä että aika moni.

Kaipaisin kuitenkin vain miesnäkökulmaa, eli miehet itse kertomaan.

Eikä niin, että naiset täällä kirjoittaa mihin he olettavat miehen naisessa rakastuvan!

Vierailija
1197/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää ja hyvää sellaista voi olla ilman miehiäkin.

Vierailija
1198/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, seksikäs ja "perinteisestä" naisen roolista seksissä nauttiva. Facts.

Vielä halutumpi on myös dominoivasta roolista nauttiva, facts. Heitä kun on huomattavan vähän.

Vierailija
1199/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen osittain samaa mieltä tuosta, kun joku kertoi innokkaasti kuuntelevansa miesten juttua vaikka metsäkoneista. Tunnen  työkaverin, joka on samaa tyyppiä. Olimme kerran Turussa jokilaivalla ja siihen tuli pari-kolme miestä juttelemaan. Puhuivat miltei pelkästään autoista. Työkaverini oli innolla mukana ja esitti kiinnostunutta ja tietävästä. Itse en ole yhtään autoista kiinnostunut, joten pysyttelin sivussa. Eipä kiinnostaneet kyllä ne miehetkään. Mutta niin vain kävi, että työkaverini sai aikaan treffit porukan yhden miehen kanssa. 

Miten treffit menivät onkin sitten taas jo oma tarinansa. 

Jos jaksaa kuunnella miesten tylsiäkin juttuja ja olla ihailevainen niin luultavasti miehet ihastuvat. Myötäillä ja pitää omat eriävät mielipiteet omana tietonaan. 

Tuon naisten miellyttämisen halu koituu heidän omaksi "kohtalokseen" suhteissa. Ennen pitkää  siihen väsyvät ja sittä alkaa ongelmat

Toivottavasti oppi olemaan miestenkin seurassa oma itsensä.

Vierailija
1200/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen psykopaattinainen nappaa aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi