Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
1201/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen joka näyttää enemmän naiselta, kuin mieheltä. Muuta ei tarvita. Nainenhan sen valinnan sitten kenet miehen haluaa ottaa.

Vierailija
1202/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoon ja lihavaan. Sitä miehet rakastaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoaa ravintelissa ja kaupassa käydessä ja antaa käteisenäkin rahaa joskus. Tarvittaessa pystyy pelastamaan pulasta, hoitamaan viranomaisasioita ja esim. hankkimaan häädetylle asunnon ihan noin vaan naps.  Sitoutunut ja hauska mieli. 

Vierailija
1204/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aidosti hymyilevä/iloinen ja hyvännäköinen nainen.

Kuulostaa kliseiseltä, mutta pelkästään nuo ominaisuudet omaava nainen saa ihan varmasti yli tarpeen miestarjontaa.

Vierailija
1205/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pidetään tosi usein flirttinä vaikka sitä en ole. Olen ystävällinen ja aidosti kiinnostunut toisesta ihmisestä.

Miehiä kiinnostaa kun nainen kuuntelee ja nauraa oikeassa kohdassa juttua. Hymyilee miehelle ja sanoo "kiitos".

Ei tämä elämä nyt vaikeampaa ole!!

Vierailija
1206/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla sellainen ihan perus, mutta todella hyvä perseinen nuori nainen...niin ja ite oon tietenkin aikamoinen saalis.

M50

Vierailija
1207/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että sellaiseen joka näyttää avoimesti tunteensa. Sekä hyvät, että huonot. Ulkonäkö tietysti myös. Mut oman kokemuksen perusteella se on lisännyt miesten kiinnostusta, jos oon vaikka ärsyyntynyt tai itkenyt heidän vuoksi. Ehkä sellainen on laukaissut heissäkin sitten tunteita minua kohtaan.

Jotenkin ei nyt kuulosta hyvän suhteen alulta että itket heidän vuokseen? Toki siinä herää varmasti miehellä suojelunhalu, mutta miksi ylipäätään olet miesten kanssa jotka saa sut itkemään?

Minua on petetty nuorempana pahasti ja luottamus tuohon ollut syynä, että oon aika herkästikin ottanut itseeni, jos toinen ei ole heti näyttänyt olevan vakavissaan. Eli oon alusta alkaen näyttänyt ettei minun kanssa pelleillä ja oon ylireagoinutkin. Yksi mies kertoi, että silloin kun itkin hän tunsi jotain mitä ei ole koskaan tuntenut aiemmin, eikä edes tiennyt sellaisista tunteista. Eli jotain tuollainen varmasti voi miehessä laukaista. Onko se sit rakastumista, niin siitä en tiedä.

Nyt olen ollut jo pitkään vakavassa parisuhteessa joten älä sinä huoli, että olisin ihmisen kanssa, joka minua satuttaa.

Vierailija
1208/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prostituoituihin.  

Vierailija
1209/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiseen jonka anus on sopivan tiukka, muttei niin järjettömän tiukka että peniksen saaminen sisään on kauheaa äheltämistä, ja joka antaa penistä siellä säännöllisesti liikutella.

Vierailija
1210/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniiseen.

No sekin varmasti, mutta ei riitä selitykseksi. Iso osa näistä naisista on ihan tavallisia perusnättejä, ei mitään häikäiseviä kaunottaria.

Vierailija
1211/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tatuointeja, ei liikaa laardia hyllymässä ja osaa käyttäytyä, ei se muuta tarvii :)

Vierailija
1212/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.

Palsta-femcelit taas oksentaa miesvihaansa ja harhaluulojaan. Täysin nolla kiinostus tollasia naisia kohtaan kuten myös teitä femcelejä. 

Vierailija
1213/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun tehoaa naisessa iloisuus leikkisyys että pystyy laskemaan leikkiä sillai loukkaamatta ketään ja se että osaa pitää itsestään huolta terveillä elintavoilla.

Vierailija
1214/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikanaan tuntenut tuollaisen naisen, joka oli miehille aivan kryptoniittia: he rakastuivat häneen heti, kun ensi kertaa näkivät hänet.

Tämä nainen oli aivan uskomattoman kaunis. Hänen kasvonsa olivat sekoitus klassista kaunotarta ja helposti lähestyttävää naapurintyttöä. Ja vartalo oli aivan käsittämätön, melkein kuin piirretty karikatyyri täydellisen esteettisestä naisvartalosta. 

Olin samaan aikaan sekä aivan poskettoman kateellinen tälle naiselle, että jollain ei-seksuaalisella tavalla ihastunut häneen (vaikka hetero nainen olenkin). 

Vierailija
1215/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Basic Instinct ja Sharon Stonen roolihahmo. Ei kirjaimellisesti, mutta siinä on ihan kovan sarjan naistyyppi.

Vierailija
1216/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aikanaan tuntenut tuollaisen naisen, joka oli miehille aivan kryptoniittia: he rakastuivat häneen heti, kun ensi kertaa näkivät hänet.

Tämä nainen oli aivan uskomattoman kaunis. Hänen kasvonsa olivat sekoitus klassista kaunotarta ja helposti lähestyttävää naapurintyttöä. Ja vartalo oli aivan käsittämätön, melkein kuin piirretty karikatyyri täydellisen esteettisestä naisvartalosta. 

Olin samaan aikaan sekä aivan poskettoman kateellinen tälle naiselle, että jollain ei-seksuaalisella tavalla ihastunut häneen (vaikka hetero nainen olenkin). 

Epäilen vahvasti, että kuvittelit miesten rakkauden tähän naiseen, koska olit itse niin ihastunut. Keskimääräisesti miehet pelkäävät tuollaista naista, eivätkä pystyisi mitenkään ainakaan tosissaan lähestymään tai olemaan tuollaisen kanssa. Kauniiden naisten elämä ei ole niin helppoa, kun saattaisi pikaisesti ajateltuna luulla.

Vierailija
1217/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin Kolin Kylähotellin parkki paikalla,27.7.2025 erääseen naiseen autettuani häntä,kun oli auton avaimet jäänyt,takakonttiin ja ovet lukkiutui,2tuntia sählättiin,ei auttanut muuta kuin särkee,takaoven pieni ikkuna,nainen oli tasaisen rauhallinen,ei hermoillut eikä kiroillut,avaimet saatiin takakontista ja ovet auki,ja menihän siinä 2tuntia,kun vaihtoehtoja etsittiin,emme pyytäneet mitään rahallista korvausta,hän ehdotti tarjoavan pulla kahvit,se sopi meille hyvin,enpä tiennyt että mitä oli tulossa,seuraavana yönä en nukkunut hyvin,sänky aivan sekaisin,ja näin mitä kummallisimpia unia,aivan pöhköjä,ei liittynyt seksiin mitenkään,nyt en vaan meinaa saada sitä naista mielestäni ollenkaan,nyt keskiviikko menossa,ja tänä aamunakin kun heräsin,ajattelin sitä naista kun silmäni auki sain,ihastuminen kaikkea muuta kuin kivaa.Nainen on Helsingistä.Näin ei ole käynyt aiemmin.

Vierailija
1218/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen vahvasti, että kuvittelit miesten rakkauden tähän naiseen, koska olit itse niin ihastunut. Keskimääräisesti miehet pelkäävät tuollaista naista, eivätkä pystyisi mitenkään ainakaan tosissaan lähestymään tai olemaan tuollaisen kanssa. Kauniiden naisten elämä ei ole niin helppoa, kun saattaisi

Ei, se ei ollut minun kuvitelmaani. 

Miehet eivät pelänneet, vaan hypnotisoituivat tästä naisesta, sitä oli itse asiassa aika kiehtovaa seurata vierestä.

He menivät hämilleen hänen seurassaan. Heille nousi hymy kasvoille heti kun olivat vuorovaikutuksessa hänen kanssaan. He eivät halunneet poistua hänen luotaan vaikka keskustelu oli käyty jo loppuun. He hakeutuivat tämän naisen lähelle ja seuraan, kuin hänessä olisi jokin magneetti. Mitä tahansa tämä nainen pyysi, miehet pääsääntöisesti tekivät sen heti, ja hymyssä suin.

En ole sitä ennen tai sen jälkeen ikinä todistanut tuollaista, kuinka nainen on niin kaunis, että hän voi kävellä huoneeseen sisään, ja pelkällä läsnäolollaan muuttaa sosiaalisen tilanteen tunnelman ja energian täysin päälaelleen, yhdessä sekunnissa. 

Vierailija
1219/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnemmekohan saman naisen? Minun tuntemani nainen on huomattavasti ikäistään nuoremman näköinen ja aivan käsittämättömän pieni ja siro. Ja nimenomaan siro ja laiha. Kasvoiltaan myös nuoren näköinen, suurisilmäinen,mutta erottuva luusto (mallimaiset piirteet, korkeat poskipäät). On siis nuoret kasvot, joista lapsuuden pyöreys on hävinnyt. Lisäksi hänessä on jonkinlaista eksotiikkaa, sekä ulkonäöllisesti, että luonteessa ja esim. puhetavassa.

Miehet joko pelkäävät tai ihastuvat päätä pahkaa häneen.

Vierailija
1220/1245 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa kommenteissa mainitaan, että naisen pitäisi olla iloinen, hauska, positiivinen, huolehtiva, sympaattinen, empaattinen jnejne.

Miksi näitä ominaisuuksia ei yleensä odotetaan miehiltä? Kaikenlaisissa seurueissa ja jopa työpaikoillakin nimenomaan naisten odotetaan pitävät tunnelmaa yllä ja huolehtivan että kaikki viihtyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän