Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Semmoinen nykyaikainen karvainen tatuoitu läski feministi. Nenärengas ja sinipunaiset hiukset. (tiedättehän, että nenärengas on alunperin sonneja ja muita eläimiä varten, että niitä voidaan siitä vetämällä pitää kurissa)
Vierailija kirjoitti:
Semmoinen nykyaikainen karvainen tatuoitu läski feministi. Nenärengas ja sinipunaiset hiukset. (tiedättehän, että nenärengas on alunperin sonneja ja muita eläimiä varten, että niitä voidaan siitä vetämällä pitää kurissa)
Mulla on mahiksii!
Vierailija kirjoitti:
Semmoiseen jonka anus on sopivan tiukka, muttei niin järjettömän tiukka että peniksen saaminen sisään on kauheaa äheltämistä, ja joka antaa penistä siellä säännöllisesti liikutella.
Olet selvästi neitsytpoika fantasioidesi kanssa. Anaaliseksi on joskus naisten kanssa kivaa, mutta liian tiukka reikä ei ole koskaan mitään nautintoa kummallekaan osapuolelle. Ykkönen on yleensä paras. Kakkonen vain, jos molemmat haluaa vähän pervoilla vaihtelun vuoksi.
ei minkäänlaiseen. femismi on tehnyt naisista luotaantyöntäviä otuksia.
Riittää että on nainen ja vaivautuis tekemään sen aloitteen.
Ei kukaan tervejärkinen mies enää tee aloitetta syystä.
jonkinlailla huomioiva mutta aito ei se että on tottunut palveleen kun muut vaativat. vaatimaton mutta tavallaan tavoitteellinen kuitenkin. itsestään huolehtiva, johdonmukainen ei addiktoituva mielen heikkoudentakia, seksi omansa kanssa pois lukien:) kroppa naisellinen - vahvistaa minakäsitystä ja toimintaa. naisellinen.
Avoimuus, helppous, iloisuus.
Vierailija kirjoitti:
Pillu ja tissit.
Vierailija kirjoitti:
Monissa kommenteissa mainitaan, että naisen pitäisi olla iloinen, hauska, positiivinen, huolehtiva, sympaattinen, empaattinen jnejne.
Miksi näitä ominaisuuksia ei yleensä odotetaan miehiltä? Kaikenlaisissa seurueissa ja jopa työpaikoillakin nimenomaan naisten odotetaan pitävät tunnelmaa yllä ja huolehtivan että kaikki viihtyy.
Emmehän me keskustelijat tässä aseteta naiselle näitä odotuksia, että pitäisi olla iloinen ja hauska tms. vaan pohditaan millaiseen naiseen miehet ihastuvat.
Ei tippaakaan kiinnosta epävakaus. Hullutteleva ehkä rohkaisee kokeilemaan että pääsiskö, mutta ei psyykeen ongelmat mitenkään kiehdo.
Se mikä vie jalat alta on ystävällisyys ja ystävällinen hymy. Siihen vastaa aina ystävällisellä hymyllä ja jos nyt nainen on ok näköinen, suhdetta tulee yritettyä. Sellaiset luonnostaan kivat naiset vaan valikoituu useamman iskuyriryksen kohteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen sellainen mangeetti. Jos juttelen jonkun kanssa niin eiköhän hän kiinnostu, kamalaa koska olen naimisissa. Olen kiltti, aika kaunis, isot tummat silmät, hyvät hampaat ja sopivasti huumorintajuinen.
Sano nyt vielä että tiimalasivartalo ja 7 numeroa käyttötilillä?
Kävikö kateeksi? Ei ole tiimalasia eikä rahaa. Mieheni kyllä elättää minua, tienaa siis puolta enemmän. Olen kyllä saanut miehiä siirrellä syrjään koko elämäni ajan ja vaikka nyt 58 vuotias niin vieläkin miehet katsoo ja pitkään. Mutta pitkät, liehuvat, hyväkuntoiset hiukset ja hoikka vartalo, pitkillä säärillä on jo plussaa minulla. Rahaa on yhteistilillä 8900 euroa.
Narsistipsykopaattisiin. Osaavat olla niin vallottavan ihania aluksi.
Itseeni puree ensimmäisenä hillitty käytös ja kohteliaisuus. En voi sietää tyrkkyjä, suuna päänä kommentoijia ja äänekästä mekottamista ja itsensä korostusta. Ihminen menestyy sosiaalisesti silloin kun ei kuvittele itsestään liikoja ja osaa ottaa vastapuolen keskustelussa huomioon. . Itselleni viehätys naiseen syntyy edellä mainituista seikoista.Rahalla, koulutuksella, ulkonäöllä ja yleensä millään päteminen ei toimi. Ulkonäkö tulee vasta sitten seuraavaksi jos luonne on mukava. Ja jos edellä mainitut luonne ominaisuudet sattuisivat vielä kauniin ulkonäön kanssa yhteen, niin ihastun varmasti.
Ikävää se että luonto ja ympäröivä yhteiskunta on saanut aikaiseksi että kaikki ominaisuudet eivät kohtaa koskaan.
Ei uskalla minkäänlaiseen, minun tuurilla akka osoittautuisi kumminkin tällaiseksi:
Vierailija kirjoitti:
Monissa kommenteissa mainitaan, että naisen pitäisi olla iloinen, hauska, positiivinen, huolehtiva, sympaattinen, empaattinen jnejne.
Miksi näitä ominaisuuksia ei yleensä odotetaan miehiltä? Kaikenlaisissa seurueissa ja jopa työpaikoillakin nimenomaan naisten odotetaan pitävät tunnelmaa yllä ja huolehtivan että kaikki viihtyy.
Kyllä nuo on niitä ominaisuuksia, joihin naisetkin ihastuu miehissä, eli toimii toisinkin päin.
Hyvä tarkentaa, ettei miehet tällöin ihastu tähän naiseen ihmisenä vaan hänen ulkonäköönsä, olemukseensa tms. pinnalliseen asiaan ihan samalla tavalla kuin ihastutaan mihin tahansa vetoavaan esineeseenkin. Jokaisessa kulttuurissa on kauneusihanteensa ja jotkut naiset (myös komeat miehet) joutuvat tielle, jossa he joutuvat jatkuvan ihastuksen kohteeksi.
En tiedä kuinka paljon siitä on syytä olla kateellinen. Ei se ainakaan onnellisuutta takaa, koska kauneus tai komeus on katoavaista. Loppu on usein kovin säälittävä.
Sillä ei ole väliä, vaikka mies olisi postilaatikon näköinen.
Pääasia on se, että on rikas/varakas ja antaa rahat...
Monikossa sellaiseen joka näyttää täyttävän useammat jos ei kaikki kliseet unelmanaisesta. Nämä tyypit tiedetään yleisesti. Yksikössä sellainen joka täyttää kyseisin yksilön fantasian ihannenaisestaan. Kumpikaan ei toteudu.