Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset jotka kuvailee itseään "rehelliseksi, luotettavaksi ja rauhalliseksi"

Vierailija
19.02.2023 |

Siis deitti-ilmossa. Mitä mieltä olette?

Mielestäni "rauhallinen" on melkein synonyymi ujolle ja hiljaiselle.

"Rehellinen ja luotettava" taas kuulostaa siltä ettei keksi itsestään muuta sanottavaa, nuohan ovat itsestäänselviä oletuksia ja ilmeisesti elämäsisältö niin tyhjä ettei muuta sanottavaa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan normaalia. Rauhallinen ei todellakaan tarkoita ujoa ja hiljaista. Täysin eri asioita. 

Vierailija
2/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

red flag

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys ja luotettavuus eivät kyllä ole mitenkään itsestäänselviä asioita. Valitettavasti. 

Vierailija
4/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan normaalia. Rauhallinen ei todellakaan tarkoita ujoa ja hiljaista. Täysin eri asioita. 

Ei sanakirjassa mutta deitti-ilmoissa kyllä ovat oman kokemuksen mukaan sama asia

Vierailija
5/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen on kipinöivän pikkumyyn vastakohta.

Vierailija
6/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen ja luotettava voi tarkoittaa, että hän itsestäänselvästi on tuollainen, mutta toivoo, että mies myös on, sillä likikään kaikki miehet eivät ole.

Vierailija
7/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisyys ja luotettavuus eivät kyllä ole mitenkään itsestäänselviä asioita. Valitettavasti. 

En minä ainakaan oleta että ne joilla tuota ei ole mainittu deitti-ilmossa, olisivat epäluotettavia valehtelijoita.

Vierailija
8/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tollanen itse. Ilmoon ei kannata laittaa noita tai ainakin pitää lisätä jotain, muuten ei tulee mtacheja.

Vierailija
9/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen paljon kotona viihtyvä nainen, jolle ihana treffi-ilta on leffa+herkkuja+vähän pussailua. Ei siis mitään vikaa, muttei sovi miehelle, joka elämyksiä ja haluaa olla aina menossa. Vaimomatskua perhekeskeiselle miehelle ehdottomasti. 

Vierailija
10/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan oleta että ne joilla tuota ei ole mainittu deitti-ilmossa, olisivat epäluotettavia valehtelijoita.

En minäkään. Kunhan kommentoin ap:n väitettä, että ovat itsestäänselvyyksiä. 

Vierailija
11/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sanakirjassa mutta deitti-ilmoissa kyllä ovat oman kokemuksen mukaan sama asia

Sinun kokemuksesi ei ole koko totuus. Ei kannata lokeroida ihmisiä. 

Vierailija
12/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain epärehelliset mainostavat olevansa rehellisiä ja epäluotettavat luotettavia. Muille ihmisille nuo ominaisuudet ovat itsestäänselvyyksiä.

Vierailija
13/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman outoa kirjoittaa olevansa rehellinen ja luotettava. Toisaalta kylläpä sitä usein "millaisen miehen/naisen" haluan osuuteenkin kirjoitetaan, että rehellisen ja luotettavan, vaikka tuskin on olemassa ihmistä, joka välttämättä haluaa epärehellisen ja epäluotettavan kumppanin. 

Vierailija
14/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset valehtelee aina, joten ei tuo kuvaus mitään kerro.

Vierailija
15/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman outoa kirjoittaa olevansa rehellinen ja luotettava. Toisaalta kylläpä sitä usein "millaisen miehen/naisen" haluan osuuteenkin kirjoitetaan, että rehellisen ja luotettavan, vaikka tuskin on olemassa ihmistä, joka välttämättä haluaa epärehellisen ja epäluotettavan kumppanin. 

Olisivatko nämä enemmän sellaisia heijastuksia henkilön omista hyveistä, jotka ovat hänelle korostettuja prioriteetteja myös potentiaalisessa kumppanissa. Takana saattaa olla henkilökohtainen kokemus henkilöstä, joka ei ole ollut.

Muutoinhan nuo ominaisuudet ovat itsestäänselviä meille useimmille ja siten emme koe niitä tarpeelliseksi lisätä mihinkään.

Vierailija
16/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun korvaan myös särähtää 'rauhallinen'. Se on niin monitulkintainen ilmaisu. Onko ihminen silloin puhumaton, hällä väliä, kotihiiri, tunteeton viilipytty, ujo, arka vai mitä. Rauhalliset eivät yleensä ole rehellisiä, koska rehellisyys voi johtaa konflikteihin.

Vierailija
17/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellinen=avoin hölösuu,joka ei saa pidettyä mitään salassa. Luotettava=tylsääkin tylsempi byrokraatti. Rauhallinen=toinen jalka haudassa

Vierailija
18/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen = räväkän tai draamakuningattaren vastakohta?

Rauhallinen voi olla hyvinkin huumorintajuinen ja hauska ja elämäniloinen. Mutta ei turhan hössöttäjä. 

Ja todellakaan rauhallisuus ei tarkoita epärehellisyyttä, ihme päätelmiä.

Vierailija
19/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä vikaa rauhallisessa on? minä ainakin tykkään naisista jotka ei ole kokoajan baarissa vetämässä kännejä.

M31

Vierailija
20/25 |
19.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä vikaa rauhallisessa on? minä ainakin tykkään naisista jotka ei ole kokoajan baarissa vetämässä kännejä.

M31

Mä olen rauhallinen mutta miehet pitää mua sitten vaan tylsänä.