Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
601/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla riittävän hyvännäköinen, mutta ei liian. Miehen pitää pystyä uskottelemaan itselleen, että nainen "söpö", "naapurintyttö" tai "näyttävä", mutta ei saavuttamaton kaunotar. 

Usein nainen on hymyilevä, ystävällinen ja helposti lähestyttävä. Itse ainakin oppin jo varhain hillitsemään luontaista ystävällisyyttäni. Se tulkitaan liian usein romanttiseksi kiinnostukseksi. 

Tällainen nainen on yleensä fiksu, mutta ei tavalla, jonka miehet kokisivat uhkaavaksi. Fiksumpi kuin miehet arvaavatkaan. Bonusta jos naisella on jokin "miehinen" kiinnostuksen kohde, harrastus tai taito. 

Kaiken kaikkiaan, nainen on sopiva ominaisuuksiltaan, mutta ei liikaa. Tai ehkä pikemmin, nainen haluaa näyttäytyä sellaisena miehille. 

Jos nainen on oikeasti tällainen, vaikuttaa hyvältä. Mutta tuskin kukaan jaksaa tai haluaa elämän läpi roolia vetää..

Vierailija
602/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huumorintaju on naisella  sellainen ominaisuus joihin miehet ihastuvat

Anna miesten vastata, niin ei tule näitä turhia huumorintaju-juttuja.

Naisella pitää ehdottomasti olla huumorintajua. Ei välttämättä niinpäin että tarvitsee juttuja keksiä, mutta jos nainen on tosikko eikä lähde leikkimieliseen läpänheittoon mukaan (tai jopa suuttuu siitä, vaikkei häntä koskettaisikaan), niin tällaisen henkilön kanssa pitää olla jatkuvasti varuillaan kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimosta ollaan kateellisia kirjoitti:

Minun vaimo on sellainen, johon rakastuin hetkessä: avoin, hyvä ihmisten kanssa (eli sopisi hyvin hoiva-alalle), hyvällä tavalla tempperamenttinenkin, rohkea, kiltti, uskollinen, eläinrakas, auttavainen, äärimmäisen sosiaalinen, luova, kaunis lauluääni ja taitava muusikko/tateilija, kaunis kaikella tavalla perfect. 

Mutta ihaninta varmaan hänessä on se, että hän laittaa muut itsensä edelle ja lähtee vaikka kuumeessa parantamaan maailmaa. Arvot ovat myös tärkeitä, eikä hänen päätään saa käännettyä. Hän on mm. täysin raitis.

Hän myös huolehtii toisista sekä minusta ja kotona on aina siistiä. (Olen tarjonnut siivousapuani, muttei kuulemma kelpaa, riittää että kuorin potut, eli hän haluaa laittaa kotia, joskus olisi toki kiva saada tiskata, onneksi omin pihatyöt).

Jep, siinä täydellinen nainen, oma naiseni.

Minkähän takia tämä saa alapeukkuja? Miehelle unelmien täyttymys, mutta ilmeisesti naiset haluaisivat miesten haluavan jotain muuta. Totuus ei kuitenkaan tahdolla muutu...

Vierailija
604/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan ok näköinen, sellainen perussöpö pienikokoinen pitkähiuksinen nainen. Luonteen avoimuus on mielestäni se ekstra-tekijä, minkä vuoksi romanttisia avauksia on aina sadellut.

Jos olen miehestä siinä mielessä kiinnostunut, alan puoliväkisinkin vahingossa vähän flirtiksi, johon on ihastuneet monet kiinnostavat, itsevarmat miehet. Kukapa ei pitäisi siitä tunteesta, kun joku tykkää, ja sitähän flirtti luo? Jos taas en tunne kipinää, niin olen kuitenkin luonnostani muita kuunteleva ja sosiaalinen, mihin on sitten ihastunut moni hieman ujompi tapaus, kun kokee saavansa kerrankin huomiota. Tämän myötä olen iän myötä opetellut tietoisesti tietyn etäisyyden pitämistä, ei ole tarkoitus luoda turhia toiveita.

Näkisin, että tärkein tekijä siihen että ihastusta on tunnustettu usein on se, että pidän ihmisistä ja he aistivat sen. Kun saa toiset kokemaan olonsa mukavaksi ja hyväksytyksi, niin ihmiset ihastuvat siihen hyvän olon lähteeseen. Ei niinkään hiuksiin/älyyn/mihinkään yksittäiseen piirteeseen.

Vierailija
605/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on jo monta asiaa mainittukin, mutta itse haluaisin korostaa yhtä: Aurinkoinen ja viehättävä hymy saattaa pahastikin sekoittaa pääni.

Vierailija
606/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti sellainen mukava naapurintyttö. Vahvat mielipiteet ja auktoriteettiset naiset ovat itselle suuri turn off. En itsekään ole mikään sellainen erityisen vahva auktoriteetti-ihminen, joten en sellaista kumppaniksenikaan halua. En silti ole mikään alistuja, joten en jaksaisi tapella koko ajan jonkun auktoriteetti-pirttihirmun kanssa.

Vierailija
607/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla riittävän hyvännäköinen, mutta ei liian. Miehen pitää pystyä uskottelemaan itselleen, että nainen "söpö", "naapurintyttö" tai "näyttävä", mutta ei saavuttamaton kaunotar. 

Usein nainen on hymyilevä, ystävällinen ja helposti lähestyttävä. Itse ainakin oppin jo varhain hillitsemään luontaista ystävällisyyttäni. Se tulkitaan liian usein romanttiseksi kiinnostukseksi. 

Tällainen nainen on yleensä fiksu, mutta ei tavalla, jonka miehet kokisivat uhkaavaksi. Fiksumpi kuin miehet arvaavatkaan. Bonusta jos naisella on jokin "miehinen" kiinnostuksen kohde, harrastus tai taito. 

Kaiken kaikkiaan, nainen on sopiva ominaisuuksiltaan, mutta ei liikaa. Tai ehkä pikemmin, nainen haluaa näyttäytyä sellaisena miehille. 

Jos nainen on oikeasti tällainen, vaikuttaa hyvältä. Mutta tuskin kukaan jaksaa tai haluaa elämän läpi roolia vetää..

Antaa hänen luulla, että löytyy nainen joka esittää naapurintyttöä, milloin ei liian kiinnostunutta ja milloin antaa palaa enemmän. Arvaa aina, mitä rooli vedetään missä kohtaa, että mies tykkää! Lol

Vierailija
608/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti sellainen mukava naapurintyttö. Vahvat mielipiteet ja auktoriteettiset naiset ovat itselle suuri turn off. En itsekään ole mikään sellainen erityisen vahva auktoriteetti-ihminen, joten en sellaista kumppaniksenikaan halua. En silti ole mikään alistuja, joten en jaksaisi tapella koko ajan jonkun auktoriteetti-pirttihirmun kanssa.

Aika kummaa huomioiden, että jo ammattini puolesta (laki) minulla on ns vahvoja mielipiteitä esimerkiksi ihmisoikeuksista.

Miten voi elää ilman yhtään vahvoja mielipiteitä? Etkö ole kiinnostunut elämästä, apaattisen viileästi seuraat vain sivusta?

Vierailija
609/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kummaa huomioiden, että jo ammattini puolesta (laki) minulla on ns vahvoja mielipiteitä esimerkiksi ihmisoikeuksista.

Miten voi elää ilman yhtään vahvoja mielipiteitä? Etkö ole kiinnostunut elämästä, apaattisen viileästi seuraat vain sivusta?

No joo, en tarkoittanut ihan tuota. On minullakin erittäinkin vahvat mielipiteet joistakin asioista. Lähinnä tarkoitin nalkuttavaa pirttihirmua, joka on jotain itse päättänyt ja jos näin ei tehdä, niin show alkaa.

Vierailija
610/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stressaannuin tekstistäsi jo, vaikka kirjoitit vain muutaman lauseen. Kuulostat henkilöltä jolla on verenpaine koholla.

Elämä on yleensä tarpeeksi rankkaa ilmankin, että oman rakkaimpansa kanssa pitäisi vielä kauheasti vääntää. Ihmisillä on erilaiset toivetasot aktiivisuudelle ja chillailulle, älä niitä leppostelua kaipaavia turhaan jää haastamaan vaan etsi toinen kiihkeämpi! -eri

Vierailija
611/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahat tytöt. Sama juttu, kuin pahoissa pojissa. Vaara kiehtoo.

Vierailija
612/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihan ok näköinen, sellainen perussöpö pienikokoinen pitkähiuksinen nainen. Luonteen avoimuus on mielestäni se ekstra-tekijä, minkä vuoksi romanttisia avauksia on aina sadellut.

Jos olen miehestä siinä mielessä kiinnostunut, alan puoliväkisinkin vahingossa vähän flirtiksi, johon on ihastuneet monet kiinnostavat, itsevarmat miehet. Kukapa ei pitäisi siitä tunteesta, kun joku tykkää, ja sitähän flirtti luo? Jos taas en tunne kipinää, niin olen kuitenkin luonnostani muita kuunteleva ja sosiaalinen, mihin on sitten ihastunut moni hieman ujompi tapaus, kun kokee saavansa kerrankin huomiota. Tämän myötä olen iän myötä opetellut tietoisesti tietyn etäisyyden pitämistä, ei ole tarkoitus luoda turhia toiveita.

Näkisin, että tärkein tekijä siihen että ihastusta on tunnustettu usein on se, että pidän ihmisistä ja he aistivat sen. Kun saa toiset kokemaan olonsa mukavaksi ja hyväksytyksi, niin ihmiset ihastuvat siihen hyvän olon lähteeseen. Ei niinkään hiuksiin/älyyn/mihinkään yksittäiseen piirteeseen.

Itse ajattelen olevani melko samantyylinen kuin sinä, mutta ei tule mitään lähestymisiä, vaan miehet ovat perusystävällisiä. Ehkä joskus joku kummallinen kommentti, mistä ei ota mitään selvää. Sinä olet varmasti oikeasti todella kaunis.

Vierailija
613/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jokin ;). Kuinkas muutenkaan. Pitää olla rotunainen, ei tarvii olla hyvännäköinen edes. Joissakin vaan on semmosta vetoa että oksat pois. Miehillä menee pää täysin pyörälle semmoisesta ja valmiita vaikka myymään äitinsä/vaimonsa siitä.

Vierailija
614/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani oli nainen johon solmin luottamukselliset ja hyvät välit siten, että hän kertoi minulle luottamuksellisesti ja luotettavasti miesten hänelle tekemistä ehdotuksista. Meno oli kyllä ihan uskomatonta, nainen oli naimisissa ja noin puolet työpaikan 50 miehestä yritti iskeä häntä, riippumatta olivatko miehet sinkkuja, varattuja tai naimisissa.

Mistä hänen suosionsa johtui ei koskaan oikein selvinnyt minulle. Nainen oli kyllä hyvännäköinen, mutta ei ihan missitasoa. Hyvin koulutettu ja älykäs, selvästi useimpia vonkaajia tasokkaampi. Luonteeltaan avoin ja ystävällinen minkä osa miehistä saattoi kokea flirttailuksi. Lievä borderline personality disorder, epävakaa persoonallisuus saattoi olla taustalla ja ehkä se sitten houkuttelee miehiä. Naisen suhteet eivät oikein tahtoneet kestää kunnes löysi miehen jonka harrastus oli sama ja hyäötymismielessä jäi suhteeseen tämän kanssa.

Vierailija
615/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa tuohon muuta todeta kuin että conditio sine qua non  meitsillä on: ei ainakaan Mansesta! 😂

Vierailija
616/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeä, juoruileva, pinnallinen, vähän höhlä, ei kovin fiksu, tykkää autoista ja treenaamisesta. MK, guess, RL, Ray ban yms. Ja tietty mitä muut musta ajattelee-, kehu mua tai mökötän-tyyppi. Pikkutuhma, hölöttäjä.

Vierailija
617/1245 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä miesmagneettinaisista paras esimerkki lienee missistä kansanedustajaksi ja sitä peräti ministeriksi päässyt neitokainen. Eduskunnan miehet kilpailivat jonossa hänen suosiostaan ja eikös Salekin saanut häneltä pesää.

Tässä tapauksessa kilpailuissa todistettu kauneus toimi houkuttimena, mutta jotain muutakin tässä tapauksessa oli, niin voimakkaasti nämä eduskunnan alfaurokset hänen perässään juoksivat. Tässä olisi kyllä ihan tutkimuksen paikka.

Vierailija
618/1245 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen muuta näköjään tarvita kuin iloisuutta ja flirttailua. Muuten voi olla millainen ryhävalas tahansa.

Vierailija
619/1245 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain naisissa on se piirre, että tykkäävät miltei kaikista miehistä. Silloin myös miehet aistivat ja huomaavat sen.

Kun ollaan naisporukassa, niin nämä naiset ovat ihan tavallisia ja juttelevat kuten muutkin.

Kun porukkaan ilmestyy yksikin mies niin tämäntyyppisen naisen käytös muuttuu. Alkaa juuri flirttailu, nauravat enemmän, eleet muuttuvat jne.

Muut naiset saattavat jatkaa juttuaan ja olemistaan kuten ennnenkin kun mies/miehet ilmestyivät paikalle.

No, on sanomattakin selvää keneen miehet kiinnitävät huomionsa tai keneen ihastuvat ensiksi. Hiveleehän se miestä.

Ei ulkonäkö ole välttämättä silloin ole se tärkein. Toki jos porukassa on kaksi tällaista naista niin silloin ehkä ulkonäkin vaikuttaa.

Naisen elekieli ja aistittava kiinnostus miehistä on ehkä se magia.

Kun joku sitä magiaa kysyi.

Vierailija
620/1245 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on jo monta asiaa mainittukin, mutta itse haluaisin korostaa yhtä: Aurinkoinen ja viehättävä hymy saattaa pahastikin sekoittaa pääni.

Kyllä, mutta hymy voi olla epäaitokin ja harjoiteltu.

Mutta monet ovat opetelleet kestohymyn jonka vetävät kasvoille kun haluavat tehdä vaikutuksen.

Eräs tuttavani, on kyllä aika kaunis muutenkin ja on kaunis suu ja hymy, niin on tällainen nainen.

Kun otetaan kuvia tai on joku kiinnostava henkilö tms. niin ihan määrätynlainen sama hymy tai joskus myös nauru, sekin on tarkasti opeteltu.

Olen seurannut vuosia, että kuinka rutiininomaisesti se toimiikaan. Kuin napista painamalla.

Monet kehuvat kuinka herttainen ihminen. No, ei todellisuudessa niin herttainen.

Harmi kun itselläni on hieman vino naama ja suukin, en pysty hymyilemään tai nauramaan vapautuneesti.

Hiukan kadehdin, kuinka suuri etu se olisikin monessa paikkaa kun voisi leväyttää leveän hymyn tarvittaessa.

Jos tuntematon meitä arviosi hymyn perusteella, niin ilman muuta minä olisin se vähemmän hertainen ja valoisa ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi