Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
581/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun nuorena.

Olin luonnonkaunis, hyvävartaloinen, monen mielestä jotenkin saavuttamaton ja aika villi. Enkä nyt viittaa mihinkään seksuaaliseen villeyteen (vaikka ehkä he kuvittelivat että se liittyy siihenkin :D ), mutta olin sellanen kesyttämätön ilmeisesti monen mielestä. Jotkut sanoivat suoraan, että olivat ihmeissään kun menin naimisiin.

Vierailija
582/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumorintaju on naisella  sellainen ominaisuus joihin miehet ihastuvat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuun nuorena.

Olin luonnonkaunis, hyvävartaloinen, monen mielestä jotenkin saavuttamaton ja aika villi. Enkä nyt viittaa mihinkään seksuaaliseen villeyteen (vaikka ehkä he kuvittelivat että se liittyy siihenkin :D ), mutta olin sellanen kesyttämätön ilmeisesti monen mielestä. Jotkut sanoivat suoraan, että olivat ihmeissään kun menin naimisiin.

Pitivät sinua siis vähän sluttyna tapauksena. Eikä siinä mitään. Nykymiehet eivät uskaltaisi tuollaista kesyttämätöntä päin edes katsoa.

Vierailija
584/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huumorintaju on naisella  sellainen ominaisuus joihin miehet ihastuvat

Anna miesten vastata, niin ei tule näitä turhia huumorintaju-juttuja.

Vierailija
585/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ei kannata olla kateellinen naisille, jotka kelpuuttavat kenet vaan idiootin.

Eihän se että miehet rakastuva naiseen tarkoita, että nainen kelpuuttaisi kenet tahansa. Päin vastoin tuollainen nainen on todennäköisesti aika tarkka siitä kenet huolii, koska tietää millainen vaikutus hänellä on miehiin. Kun kysyntää riittää, on varaa valikoida.

Kunnes tämä valikoinnin aika on ohi nopeammin, kuin voisi kuvitellakaan.

Niinhän sitä luulisi. Olen ollut aina tällainen miehiä puoleensa vetävä nainen, ja aina ajattelin itsekin  että kyllä se tilanne siitä sitten rauhoittuu kun vanhenen. Mutta nyt 30-vuotiaana perässä juoksijoita on enemmän kuin koskaan, ja he ovat iältään 20-vuotiaista ylöspäin eli ei edes mitään toisella kierroksella olevia perheenisiä.

Jotkut naiset vain paranevat vanhetessaan, jolloin he oikeastaan vaan erottuvat paremmin ja paremmin joukosta, kun suurin osa heidän ikäisistään muista naisista alkaa ikääntymisen myötä tätiytyä ja menettää viehätysvoimaansa. Hassua, mutta totta.

Näin se tuntuu menevän. Minä olen paljon vanhempi, mutta edelleen tunnun viehättävän miehiä - jopa enemmän ehkä. Sen vuoksi, että ikäisiäni kauniita naisia on todella vähän, jolloin se herättää paljon huomiota. Sanoisin, että herätän huomiota jopa enemmän kuin ennen (tarkoitan puhtaasti ulkonäön perusteella, ei ihastumista). Mutta se johtuu siitä, että nuorilla miehillä on tiettyjä seksiin liittyviä ajatuksia myös vanhemmista naisista. Ja vanhempien, ikäisteni miesten kohdalla tilanne on sama kuin ennenkin.

Mahdanko kuulua niihin naisiin, joita ikä ei oikeastaan koskaan puraise sillä tavalla, että viehätysvoima katoaisi? Sellaisia on, mutta ovat hyvin harvinaisia.

Vittumaista oman hännän nostoa muiden naisten kustannuksella. Yök.

Ei ole, vaan terveen itsetunnon puhetta. Kyllä sinustakin vielä itsevarma ihminen kuoriutuu joku päivä.

Vierailija
586/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin yhdellä pitempiaikaisella naisvaltaisella kurssilla. Isolla naisporukalla käytiin iltaisin baareissa ja tanssipaikoissa.

Ihmettelin, että joka kerta joka paikassa missä käytiin,miehet pörräsivät yhden saman naisen ympärillä. Ei mitenkään erikoisen näköinen, enemmänkin ihan taviksen näköinen. Jotain karismaa hänessä töytyi olla,mutta mitä? Osaisko miehet kertoa?

Rento, itsevarma, hymyilevä, aito olemus vie pitkälle näissä asioissa.

Vierailija
587/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuun nuorena.

Pitivät sinua siis vähän sluttyna tapauksena. Eikä siinä mitään. Nykymiehet eivät uskaltaisi tuollaista kesyttämätöntä päin edes katsoa.

Ehkä? Ei mulla ollut kyllä kuin pari poikaystävää ja nekin pitkäaikaisia molemmat. Vai siinäkö se viehätysvoima olikin: olin kiltti ja slutty yhtäaikaa? Tuplavaikutus.

Vierailija
588/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin yhdellä pitempiaikaisella naisvaltaisella kurssilla. Isolla naisporukalla käytiin iltaisin baareissa ja tanssipaikoissa.

Ihmettelin, että joka kerta joka paikassa missä käytiin,miehet pörräsivät yhden saman naisen ympärillä. Ei mitenkään erikoisen näköinen, enemmänkin ihan taviksen näköinen. Jotain karismaa hänessä töytyi olla,mutta mitä? Osaisko miehet kertoa?

Rento, itsevarma, hymyilevä, aito olemus vie pitkälle näissä asioissa.

Mieskö näin vastaa? Tämäkö on aidosti se, mihin naisessa ihastut? Miksi ihastut naisessa esimerkiksi itsevarmuuteen ja millaista on naisen itsevarmuus sinusta miehenä? Jos siis olet mies. En itse pidä minkäänlaisena ihastumisen lähtökohtana naisen itsevarmuutta, se on ihan yksi hailea.

Vierailija
589/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt ihan suoraan liity aloituksen kysymykseen, mutta melkein. Kävin tänään asiakastapaamisessa ja neuvottelukumppanina oli oikein kaunis ja mukava nainen, ja suurinpiirtein minun ikäinen.

Hoidimme työasiat oikein mallikkaasti ja yhteistyössä. Työtapaamisen jälkeen nainen pyysi minua vielä kahville läheiseen kahvioon. Istuimme kahviossa jutellen ihan niitä näitä noin tunnin verran. Ei puhetta enää mitään työasioista, vaan kaikesta muusta.

Naisen käytös ja kaikki muukin oli niin miellyttävää että menin jopa hämilleni, ja tiedä vaikka vähän jopa ihastuin? Avoin, ystävällinen, ja kaikin puolin oikein mukava nainen.

No, sen verran ujo kun olen ja ehkä vähän hämilläni sen kahvittelun jälkeen, niin eipä sitten tullut sovittua uusia treffejä, muissa kuin työn merkeissä. Olis varmaankin pitänyt?

Nainen osoitti ehkä jonkinlaista kiinnostusta minua kohtaan, kaikista kehon eleistä, ilmeistä, yms päätellen.

Naiset kun on joskus vähän hankalia tulkittavia, niin on hankala sanoa.

Vierailija
590/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikka ja pitkä vaalea tukka. Aivan sama onko ihan hullu, jääprinsessa, tyhmä tai ilkeä kunhan on se pitkä blondi tukka. Edes pulleus ei kaikkia haittaa jos tuo tukka löytyy. Eikä sen letin kunnollakaan niin väliä.

Tunnen yhden blondin jolla on kunnon pullonpohjalasit eikä ole mikään järjen jättiläinen. Miehiä on joka sormelle koska hoikka blondi.

Tuo nyt menee samaan sarjaan kuin miesten ulinat, että jos vaan on leuka, niin naiset tulevat automaattisesti. Ehkä et tunne häntä kovin hyvin (sillä kuulostat suht. kateelliselta) ja hänessä on jotain muutakin, kuin nuo vaaleat hiukset.

Ei pelkkä leuka riitä miehelle, vaan kokonaisuus on oltava kunnossa:

1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta

Ei mun mies ainakaan tuommoinen ole.

Tumma ja hoikka kyllä. Mutta sellainen iskä-keskivartalo. Itse sanoo olevansa laiha läski.

Hiuksia hänellä aika vähän päälaella. Vähän vaikea määrittää missä hiusraja menee.

Hampaat on kyllä ihan hyvät. Sellaiset tavalliset.

Silmälasit hänellä on. Ikääkin oli yli 30 v kun tavattiin ekan kerran.

(En tiedä mitä kaukasidinen tarkoittaa.)

Mun mielestä hän on ihanin mies koko maailmassa.

Aivan varmasti, lista ei kyseenalaistakaan sitä, etteikö tuonkin tyyppinen tavallinen epätäydellinen mies voisi jonkun löytää parisuhteeseen. Listan mukainen mies on esimerkkilistaus siitä miestyypistä, joka on kaikista yleisin ihannemiehen kohde ja miestyyppi, joka löytää naisseuraa kaikista helpoiten seksiin ja/tai parisuhteeseen. Tuo miestyyppi on Tinderissä täysin lyömätön ympäri maailmaa (googlaamalla löytää maailman suosituimmat miesprofiilit) ja kaikkialla hän kääntäisi naisten päät. Tuon miestyypin ei tarvitse myöskään tehdä itse aloitteita, vaan naiset ovat aloitteellisia ja käyttäytyvät aivan eri tavalla tuollaisen miehen kanssa, kuin esimerkiksi sinun miehesi kanssa käyttäytyisivät.

Ja sä et vieläkään tajua, että nelikymppiset naiset ottaa mieluummin ikäisensä miehen kuin alle 27-vuotiaan, vielä vanhemmista naisista nyt puhumattakaan. Koska ne miehet nyt vaan miellyttää silmää enemmän kuin parikymppinen poju.

Miksi sinä puhut jostain nelikymppisistä? Sen ikäisissä sinkkuja on murto-osa ja jäljellä olevat sinkut ovat sitä tasoa, että kuolisi mieluummin karhun raatelemaksi, kuin hakeutuisi romanttiseen kontaktiin. Tuo listan mukainen mies saa valita lähes kaikkien sinkkujen joukosta, myös monien nelikymppisten, seksikumppanin/parisuhteen. Kaikki +18-vuotiaat sinkkunaiset ovat pelissä vielä mukana. Tuollaisen miehen ei tarvitse murehtia ja rajoittaa elämäänsä naisen iän takia, koska kaikki naiset ovat kiinnostuneita seksistä tällaisen miehen kanssa. Kaikki naiset, joiden tarvitseekin olla kiinnostuneita.

Koska me olemme vauva-palstalla. Suurin osa äideistä on täällä ihan kuule aikuisia.

Vierailija
591/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, kuten miehetkin, menevät helposti hakoteille miettiessään mikä vastakkaista sukupuolta kiehtoo.

Vastaukset ovat todellisuudessa aika tylsän tavallisia.

- kauneus/komeus ja seksikkyys

- terveys (henkinen ja fyysinen)

- sosiaaliset taidot

- yhtenevät tavoitteet/haaveet

- yhteisiä ominaisuuksia: huumori, kiinnostukset

Sitten on erilaisia juttuja jotka herättää kiinnostuksen traumojen vuoksi. Esim. alkoholistiperheessä kasvanut päätyy aina parisuhteeseen alkoholistin kanssa. Tai heikosta itsetunnosta kärsivä saadaan pysymään suhteessa käyttämällä hyväksi sitä. Mutta en lukisi näitä traumaperäisiä erikoistapauksia mukaan, koska ne ovat poikkeamia terveestä elämästä.

Vierailija
592/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiree tavara on iso plussa+

Vierailija
593/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valoisa olemus.

Vierailija
594/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vahvasti kaksisuuntaiselta mielialahäiriöltä, eli maanis-depressiiviseltä. Tuo vaatii hoitoa. Ei tommosta taho vierellä kukaan jaksaa, kun eka on kuin euroooan omista ja kohta makaa maansa myyneenä sängyn pohjalla

Vierailija
595/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hullu ja hankala, kauneus on vain lisäetu. Saat miehen kuin miehen, todistettu juttu.

No ei. Rajansa hulluudellakin. Itse en ehtinyt rakastumaan palavasti, mutta se elämäni Hullu Nainen omasi litteän vatsan, pystyt D-kupin rinnat ja nätin naaman. Kaikki tämä ihan arkiliikunnalla! Sanoi potevansa masennusta, oli lääkityksellä mutta sitten seurustelumme aikana tuli kerran-pari mukaan diapamit ja alkoholi. En ehtinyt tekemään lähestymiskieltohakemusta kun lopetti puhelinterrorinsa. Nykyään on valitettavasti 15-20kg painavampi, mutta toivottavasti onnellisempi.

Miehet rakastuvat naiseen, joka on kiltti, inhimillinen, kaunis (katsojan silmin), ei lihava, ei hullu, tykkää seksistä (eli ei kavahda aina kun koskee ao naiseen) jne jne. Sellainen ihan normaalitapaus, naisellinen nainen.

Vierailija
596/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoinen ressukka niinkuin minä.

Vierailija
597/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat vastaajat sekoittavat kaksi asiaa:

Yksi asia on se, jos naisen ympärillä pörrää jos minkälaista kiinnostunutta yrittäjää, jotka eivät tunne naista ollenkaan tai ei ainakaan hyvin.

Kokonaan toinen asia on se, kun ihastutaan tai jopa rakastutaan suuresti. Siinä pitää jo riittävästi tuntea sitä naista (kuten myös miestä). Jotkut kyllä "rakastuvat" tuntematta ihmistä yhtään, mutta en puhu näistä omaan mielikuvaansa rakastuneista.

Itselläni on pörrännyt noita kiinnostuneita ympärillä melkein riesaksi asti ja on ollut myös mielikuvaan rakastuneita. Kuitenkin koen, ettei kukaan näistä kiinnostuneista ole oikeastaan kunnolla edes halunnut tutustua siihen oikeaan minuun. Ihastus on loppunut, kun illuusio on särkynyt. Kuitenkin ne, jotka ovat ihastumatta ja ilman ennakkoluuloja kaveruuden myötä tutustuneet, pitävät ja arvostavat myös ihmisenä. Ainoa, joka ehkä on minuun koskaan rakastunut, on ollut pitkäaikainen kumppani ja hänkin vasta joskus yli 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, ei tosin mitenkään palavasti tietysti enää hänkään. Hänkin kiinnostui minusta alunperin ulkonäön ja mielikuvan perusteella.

Uskoisin, että tämä kysymys on saanut alkunsa juuri tästä ristiriidasta. Miksi joihinkin rakastutaan ja toisiin ei, kun sitä ei voida perustella ulkonäöllä, luonteella, arvoilla tai oikein millään? Onko se vain kiinni siitä, että sattuuko kohtaamaan sen yhden, jolle kaikki palaset on kohdallaan? Vai olisiko se ihan vain jokin feromonijuttu?

Vierailija
598/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilevään, hieman ujoon ja ystävälliseen joka näyttää söpöltä

Vierailija
599/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat vastaajat sekoittavat kaksi asiaa:

Yksi asia on se, jos naisen ympärillä pörrää jos minkälaista kiinnostunutta yrittäjää, jotka eivät tunne naista ollenkaan tai ei ainakaan hyvin.

Kokonaan toinen asia on se, kun ihastutaan tai jopa rakastutaan suuresti. Siinä pitää jo riittävästi tuntea sitä naista (kuten myös miestä). Jotkut kyllä "rakastuvat" tuntematta ihmistä yhtään, mutta en puhu näistä omaan mielikuvaansa rakastuneista.

Itselläni on pörrännyt noita kiinnostuneita ympärillä melkein riesaksi asti ja on ollut myös mielikuvaan rakastuneita. Kuitenkin koen, ettei kukaan näistä kiinnostuneista ole oikeastaan kunnolla edes halunnut tutustua siihen oikeaan minuun. Ihastus on loppunut, kun illuusio on särkynyt. Kuitenkin ne, jotka ovat ihastumatta ja ilman ennakkoluuloja kaveruuden myötä tutustuneet, pitävät ja arvostavat myös ihmisenä. Ainoa, joka ehkä on minuun koskaan rakastunut, on ollut pitkäaikainen kumppani ja hänkin vasta joskus yli 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, ei tosin mitenkään palavasti tietysti enää hänkään. Hänkin kiinnostui minusta alunperin ulkonäön ja mielikuvan perusteella.

Uskoisin, että tämä kysymys on saanut alkunsa juuri tästä ristiriidasta. Miksi joihinkin rakastutaan ja toisiin ei, kun sitä ei voida perustella ulkonäöllä, luonteella, arvoilla tai oikein millään? Onko se vain kiinni siitä, että sattuuko kohtaamaan sen yhden, jolle kaikki palaset on kohdallaan? Vai olisiko se ihan vain jokin feromonijuttu?

Aloituksessa puhuttiin ihastumisesta, ja sen mukaan useimmat ovat vastanneet. Sinä puhut rakastumisesta, mikä on taas asia erikseen. Ihastuminen tapahtuu monella puhtaasti ulkonäön perusteella, rakastumiseen tarvitaan usein jo jotain muutakin.

Vierailija
600/1245 |
03.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka pitää itsestään huolta ja on iloinen, empaattinen ja haluaa tehdä ja kokea asioita.

Väitän, että monen suomalaisen miehen erektio-ongelmien syynä on sohvalla makaava, sipsejä roiskuttava nariseva akka, jota ei kiinnosta tehdä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä