Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Naiset pilasivat tämänkin keskustelun. Olen vähän pyöreä, mutta saan Tinderissä huomiota-joopasejoo.
Olen tosiaan työni puolesta oikeasti tavannut Sinikukka Saaren ja Lin-ihastuin välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Minuun.
Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.
Aivan kuin minä.
On se vähän rasittavaakin.
Mutta olen loistava HR työssäni.
Mulla on pörrännyt aina ukkoa ympärillä, niin 51-kiloisena kuin nyt pyöreämpänä. Kaunis kuulemma olen mutta uskon, että enemmän viehättää ja kiinnostaa sellainen hyvä asenne elämää kohtaan, huumoria löytyy ja olen aika kiva ja helposti lähestyttävä tyyppi. Pilkettä silmäkulmassa ja yleensä hymyilen ja kohtelen muita ihmisiä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.
Tämä on myös mun vastaus. Toki pitää olla myös kaunis, mutta sekopäisyys on vain plussaa.
Eksäni haikaili koko suhteemme ajan naista, joka oli ollut kaikkia miehiään kohtaan väkivaltainen, pettänyt ja sekoillut, ja lopuksi vielä tartuttanut hänelle sukupuolitaudin..
Toivottavasti löysi.
pillun puute kyllä koivukin katuu kun ei paremmin rekrytointiin panostanut. käteen vedossa tulee miljoona käteen näiden horokkien kanssa menee miljoona euroa.
Ihastun hetkessä ja palavasti, jos joku nainen puhuu mulle.
Pitää olla kehopositiivinen, jota ilmennetään pukeutumalla pari numeroa liian pieniin vaatteisiin, ankkahuulinen, hiukset värjätty sinisiksi, kulmakarvat piirretty tussilla, sonninrengas oltava nenässä ja naama maalattu oranssiksi. Näistä on unelmanaiset tehty:)
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kehopositiivinen, jota ilmennetään pukeutumalla pari numeroa liian pieniin vaatteisiin, ankkahuulinen, hiukset värjätty sinisiksi, kulmakarvat piirretty tussilla, sonninrengas oltava nenässä ja naama maalattu oranssiksi. Näistä on unelmanaiset tehty:)
Ja kananperse leikkaus hiuksissa.
Jos riittää "hurmaamisen" perusteluksi se että on ollut reilusti 20 vuotta yhdessä miehen kanssa, joka edelleen on pauloissani, ja hänen puheiden mukaan myös muut miehet ihailevat minua.
Tässä ominaisuuksiani, aloitetaan ulkonäköästä: keskipitkä, normipainoinen sinisilmäinen blondi, en käytä meikkiä, värjää hiuksia, ei tatuointeja. Muodokas vartalo, mutta ei tiimalasi vyötäröä, ennemmin tasapaksu, siroluinen mutta leveäharteista ja kapealanteista sorttia, pitkät jalat. Persoonaltani pihelias, erityisherkkä, luova, maanläheinen, temperamenttinen ( helpoisti kiukustuva, naurava) tunteet ylipäänsä näkyy läpi helposti.
Minulla on valtavirrasta poikkeava ammatti ja työ, harrastan mm puutarhan hoitoa, hyötykasvien kasvatusta, luonnossa liikkumista, tykkään kokata jne. Olen kiinnostunut mielen hyvinvoinnista, ja tykkään analysoida itseäni ja muita ihmisiä, ja ihmisyyden kiemuroita. En käytä alkoholia tms päihteitä.
En usko että ulkonäöllä on ratkaisevaa merkitystä, kokonaisuus ja kemiat ratkaisee, sekä se että on yhteinen suunta elämässä.
Sellainen nainen joka määrää kaapin paikan? Ainakin jos kattoo telkkarin hääohjelmia. Eli sellainen joka muistuttaa miehen äitiä
Vierailija kirjoitti:
Nuori, blondi, söpö, tyhmä
Kuvailit juuri naisen, jonka matkaan ex avokki lähti. Ja ihan itte kuvaili kakkosnaisen noilla sanoilla. Lisäyksenä helppoa seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- luotettavuus
- naisellisuus
- lempeys
- huumorintaju
- hauskuus
- aito hymy
- itsenäisyys
- ihmis- ja eläinrakkaus
- avaramielisyys- pinkit vaatteet (tähän nainen voi ulkonäöllisesti vaikuttaa)
- hameet (sama)
Mun ihonsävyllä pinkeissä vaatteissa näytän porsaalta. Ja ei, en aio pakkeloida koko kroppaa. Jos ihastuminen on kiinni pinkin värisistä vaatteista, niin tervemenoa vaan, en jää kaipaamaan
Se on vaan nyt muodikkaasti Barbie. Tai siis Ken. Ken ties Ken.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee liikkuessa hyvin vaatimattoman näköisiä, ylipainoisia naisia perheineen ja mies on nuorekas ja komea. Mikä se on näissä tapauksissa mieheen vedonnut, ei ainakaan naisen ulkonäkö.
Ne naiset oli kauniita ja hoikia ennen kuin mies orjuutti ne pakottamalla ne tunkemaan kehostaan liudan kakaroita ja olemaan ilman unta seuraavat 5 vuotta. Puoliksi kotitöillä tapettuja raatoja.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka ja pitkä vaalea tukka. Aivan sama onko ihan hullu, jääprinsessa, tyhmä tai ilkeä kunhan on se pitkä blondi tukka. Edes pulleus ei kaikkia haittaa jos tuo tukka löytyy. Eikä sen letin kunnollakaan niin väliä.
Tunnen yhden blondin jolla on kunnon pullonpohjalasit eikä ole mikään järjen jättiläinen. Miehiä on joka sormelle koska hoikka blondi.
Hanki blondi peruukki ja testaa.
Jos ei ole instabeibe vibat niin kiinnostus herää.
Vierailija kirjoitti:
Hoikka ja pitkä vaalea tukka. Aivan sama onko ihan hullu, jääprinsessa, tyhmä tai ilkeä kunhan on se pitkä blondi tukka. Edes pulleus ei kaikkia haittaa jos tuo tukka löytyy. Eikä sen letin kunnollakaan niin väliä.
Tunnen yhden blondin jolla on kunnon pullonpohjalasit eikä ole mikään järjen jättiläinen. Miehiä on joka sormelle koska hoikka blondi.
Tuo nyt menee samaan sarjaan kuin miesten ulinat, että jos vaan on leuka, niin naiset tulevat automaattisesti. Ehkä et tunne häntä kovin hyvin (sillä kuulostat suht. kateelliselta) ja hänessä on jotain muutakin, kuin nuo vaaleat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee liikkuessa hyvin vaatimattoman näköisiä, ylipainoisia naisia perheineen ja mies on nuorekas ja komea. Mikä se on näissä tapauksissa mieheen vedonnut, ei ainakaan naisen ulkonäkö.
Ne naiset oli kauniita ja hoikia ennen kuin mies orjuutti ne pakottamalla ne tunkemaan kehostaan liudan kakaroita ja olemaan ilman unta seuraavat 5 vuotta. Puoliksi kotitöillä tapettuja raatoja.
Ja nainen vaan söi ja söi. Pakko oli, kun mies teki sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt menee samaan sarjaan kuin miesten ulinat, että jos vaan on leuka, niin naiset tulevat automaattisesti. Ehkä et tunne häntä kovin hyvin (sillä kuulostat suht. kateelliselta) ja hänessä on jotain muutakin, kuin nuo vaaleat hiukset.
Ei pelkkä leuka riitä miehelle, vaan kokonaisuus on oltava kunnossa:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä leuka riitä miehelle, vaan kokonaisuus on oltava kunnossa:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet [ei silmälaseja!] 7) Etnisyys kaukasidinen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Mitenkäs kaikki ne miehet jotka eivät ole tuota, mutta silti matchaavat ja panevat Tinderin yms. kautta?
Sellaisee jolla on hyvä ja antava p-i-l-l-u, ruminki menee pimeässä.