Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä sitä mieltä, että osa miehistä pelkää älykästä naista. Jos on vielä nopea oivallustaju ja sarkastinen huumorintaju niin eivät tykkää yhtään. Kaikista pahinta on naisen mielipiteet, siis nainen jolla on omia mielipiteitä.
Jotkut miehet tykkäävät aika tyhmistä naisista ja monet niistä naisista jotka silmät suurina katsovat ja kuuntelevat miestä.
Miehen puheille ja huonoillekin vitseille nauraminen ja kihertely on monelle miehelle mannaa.On toki älykkäitäkin miehiä olemassa, mutta suurin osa niin naisista kuin miehistäkin ovat älykkyydeltään ja yleistiedoiltaan aika keskinkertaisia tai sen alle.
Siksi nämä löytävät toisensa helposti ja moni mies myös silloin helposti ihastuu omaa tasoaan vastaavaan.Olet väärässä. Älykäs nainen ei ole sama asia, kuin koppava ja ylimielinen nainen. Älykkäät naiset ovat aivan mahtavia kenen tahansa miehen mielestä, jos äly ei aiheuta naiseen k-päistä käytöstä.
Ikävä kyllä, älykkäät naiset taas eivät ihastu kehen tahansa mieheen.
Eivät ihastu vähemmän älykkäätkään. Sen ratkaisee miehen ulkonäkö, kuinka helposti nainen ihastuu tai on ihastumatta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee liikkuessa hyvin vaatimattoman näköisiä, ylipainoisia naisia perheineen ja mies on nuorekas ja komea. Mikä se on näissä tapauksissa mieheen vedonnut, ei ainakaan naisen ulkonäkö.
Nainen on todennäköisesti ollut aivan eri näköinen ennen lapsen/lasten syntymää. Nainen on panostanut kaiken arkensa lapsiin, eikä ole huolehtinut itsestään ja kiloja on päässyt kertymään. Mies on naisen kanssa lasten vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näkee liikkuessa hyvin vaatimattoman näköisiä, ylipainoisia naisia perheineen ja mies on nuorekas ja komea. Mikä se on näissä tapauksissa mieheen vedonnut, ei ainakaan naisen ulkonäkö.
Olisiko niin, että nainen on noissa perheissä synnyttänyt, käynyt töissä, hoitanut yövalvomiset, huolehtinut kodista jne. Mies sen sijaan on töissä käynnin ohella lenkkeillut ja osallistunut viemällä auton huoltoon kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko niin, että nainen on noissa perheissä synnyttänyt, käynyt töissä, hoitanut yövalvomiset, huolehtinut kodista jne. Mies sen sijaan on töissä käynnin ohella lenkkeillut ja osallistunut viemällä auton huoltoon kerran vuodessa.
Todennäköisesti, miehen vika naisen lihominen.
Joillain naisilla tarve korostaa itseään joka paikassa. Älykkyyttään jos nyt jotain sattuu tietämään, kauneuttaan kun on hyvä hiuspäivä, empaattisuuttaan kun tekee jotain hyvää jne. Tämä ei ole vetoavaa. Millainen nainen on älykäs? Myös sosiaalinen kanssa käyminen voi olla älykästä ettei karkota muita luotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieskö pakotti naisen ylensyömään? Lenkkeilyn vähyys ei ole naista lihottanut, vaan liika syöminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä sitä mieltä, että osa miehistä pelkää älykästä naista. Jos on vielä nopea oivallustaju ja sarkastinen huumorintaju niin eivät tykkää yhtään. Kaikista pahinta on naisen mielipiteet, siis nainen jolla on omia mielipiteitä.
Jotkut miehet tykkäävät aika tyhmistä naisista ja monet niistä naisista jotka silmät suurina katsovat ja kuuntelevat miestä.
Miehen puheille ja huonoillekin vitseille nauraminen ja kihertely on monelle miehelle mannaa.On toki älykkäitäkin miehiä olemassa, mutta suurin osa niin naisista kuin miehistäkin ovat älykkyydeltään ja yleistiedoiltaan aika keskinkertaisia tai sen alle.
Siksi nämä löytävät toisensa helposti ja moni mies myös silloin helposti ihastuu omaa tasoaan vastaavaan.Olet väärässä. Älykäs nainen ei ole sama asia, kuin koppava ja ylimielinen nainen. Älykkäät naiset ovat aivan mahtavia kenen tahansa miehen mielestä, jos äly ei aiheuta naiseen k-päistä käytöstä.
Tämä "miehet pelkäävät älykästä naista" selitys tuntuu olevan vain joidenkin naisten itsepuolustus keino selitellä sinkkuuttaan. Yleensä pitävät itseään älykkäänä ja luulevat siinä olevan syyn. Luonnehan voi olla hankala ja se ei mitään älykästä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on todennäköisesti ollut aivan eri näköinen ennen lapsen/lasten syntymää. Nainen on panostanut kaiken arkensa lapsiin, eikä ole huolehtinut itsestään ja kiloja on päässyt kertymään. Mies on naisen kanssa lasten vuoksi.
Tai sitten mies voi olla naisen kanssa myös rakkaudesta. Miehetkin voivat rakastaa aidosti, eivätkä ole välttämättä pelkän ulkonäön perässä saati sitten jätä puolisoa jos tälle kertyy vaikkapa kiloja.
No, kauneutta ei tarvitse. Possunokka ja paksut pullonpohjalasitkin kelpaa, jos osaa vain ohjata miehen käden puseron kaula- aukosta sisään.
-Sanoisin että suoraviivainen röyhkeys ja koruton helppous ovat ne taikasanat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten mies voi olla naisen kanssa myös rakkaudesta. Miehetkin voivat rakastaa aidosti, eivätkä ole välttämättä pelkän ulkonäön perässä saati sitten jätä puolisoa jos tälle kertyy vaikkapa kiloja.
Parisuhde on myös seksisuhde, eli kyllä sitä naista/miestä täytyy myös haluta.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalle osasta meistä miehistä käy lähes kaikki.
Älä ole jännittynyt/takakireä,ahdistunut,pelokas
Hymyile vähän ja meillä jo polvet lonksuvat. Ja jos vielä jutellessa annat meidän olla illuusiossa aktiivisesta osapuolesta, vaikka valta on kokoajan Teillä, niin kaikki ovat tyytyväisiä.
En ole incell/vakiopalstalainen
Jokainen meistä saa olla onneksi ahdistunut , pelokas ja takakireä ja nämä ovatkin usein tunteita, joita ihminen ei voi itse valita. Hyvä niin, koska nuo kolme adjektiivia kuvaavat hyvin lähes jokaista suomalaista miestä. Onneksi naisilla riittää jaksamista Teidän epätäydellisyytenne suuntaan niin ette ole kaikki sinkkuja.
Hymyilyäkään emme vaadi, kun tiedämme että Te ette siihen noin vain pysty ilman viinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hymyile vähän ja meillä jo polvet lonksuvat. Ja jos vielä jutellessa annat meidän olla illuusiossa aktiivisesta osapuolesta, vaikka valta on kokoajan Teillä, niin kaikki ovat tyytyväisiä.
Jokainen meistä saa olla onneksi ahdistunut , pelokas ja takakireä ja nämä ovatkin usein tunteita, joita ihminen ei voi itse valita. Hyvä niin, koska nuo kolme adjektiivia kuvaavat hyvin lähes jokaista suomalaista miestä. Onneksi naisilla riittää jaksamista Teidän epätäydellisyytenne suuntaan niin ette ole kaikki sinkkuja.
Hymyilyäkään emme vaadi, kun tiedämme että Te ette siihen noin vain pysty ilman viinaa.
Sinun elämäsi miehet eivät pysty hymyilemään ilman viinaa. Kuvailit juuri niitä miehiä, joihin sinä olet tottunut elämäsi aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä "miehet pelkäävät älykästä naista" selitys tuntuu olevan vain joidenkin naisten itsepuolustus keino selitellä sinkkuuttaan. Yleensä pitävät itseään älykkäänä ja luulevat siinä olevan syyn. Luonnehan voi olla hankala ja se ei mitään älykästä ole.
Tuo, että luonne naisen luonne voi olla hankala, varsinkin jos vetoaa, että naisen älykkyys karkottaa miehiä, on usein se vastaveto miehillä.
Ei älykäs nainen ole välttämättä hankala.
Mitä näissäkin nyt olen lukenut, moni nainen kertoo olevansa todella hankala, miltei sekopää ja silti hänellä on käynyt hyvä flaxi miesten kanssa ja oikein on jonossa odottajia. Se kertoo kyllä, etteivät miehet paljon painoarvoa anna naisen älykkyydelle.
Ehkä älykkäiden naisten "syy" sinkkuuteensa on juuri se, että miehet inmostuvat muuntyyppisistä naisista. Ja myös se, että älykkään naisen on itse vaikea innostua jos miehelle joutuu vääntämään paljon rautalangasta tai keskusteleminen on hankalaa tai ei anna naiselle oikein mitään.
Usein älykkäälle naiselle on vaikeaa näytellä avutonta ja harvoin kokevat itsensä avuttomiksi.
Silloin ne miehet eivät innostu heistä jotka tykkäävät avuttomista tai hoivattavista naisista.
Ja päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelkkä älykkyyskin voi karkottaa, jos mies kokee sitten olevansa tarpeeton tai arvelee naisen vaihtavan parempaan. t. mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pelkkä älykkyyskin voi karkottaa, jos mies kokee sitten olevansa tarpeeton tai arvelee naisen vaihtavan parempaan. t. mies
Hyvä pointti.
Kerran parisuhteemme alkuaikoina avomieheni sanoi minulle, että joskus tuntee olevansa tarpeeton kun pyydän häneltä harvoin apua.
Hänestä oi tärkeää, että sai tuntea itsensä tarpeelliseksi ja myös halusi olla avuksi. Ymmärsin häntä, olin ollut pitkään sinkkuna ja oppinut tulemaan toimeen yksin. Minun on myös yleensäkin vaikeaa pyytää apua.
Yritin jatkossa opetella pyytämään apua, se oli ihan kivaakin huomata, ettei nyt tarvitse pärjätä joka paikassa itse.
Tätä kautta ymmärrän nyt myös miksi "avuttomilla" naisilla on vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun elämäsi miehet eivät pysty hymyilemään ilman viinaa. Kuvailit juuri niitä miehiä, joihin sinä olet tottunut elämäsi aikana.
Valitettavasti koska onhan noita suomi täynnä, kuten sanoin.
Vierailija kirjoitti:
Minuun on aina ihastuttu ja aina on lähestytty, mutta ilmeisesti lähinnä ulkonäön perusteella. Nuorena olisin saanut baarista ns. kenet vain. Näin minulle sanottiinkin, mutta niin, yhdeksi yöksi, eikä se minua kiinnostanut. Toisin sanoen ja jälkikäteen tajuttuna olisin kelvannut seksiin kelle vain, mutta suhteeseen olikin toinen juttu. Kyllä jotkut ihastuivat enemmänkin, mutta hekin ihastuivat mielikuvaansa minusta. Kaikki ne, keiden kanssa tuntui olevan jotain todellista, käänsivät yhtäkkiä kelkkansa. En ole mikään hullu sekopää, yhdelle se oli juuri syy ihastua, mutta silti hän roikkui sekopäässä exässä ja petti minua. Olen aina miettinyt, mikä minussa on "vialla", kun en ole kenellekään se "one and only", ainakaan jos he oikeasti tuntevat minut. Aivan kuin minusta pidettäisiin, mutta samaan aikaan pelättäisiin. Johtuuko se siitä, että en ole tarvitseva ja annan toiselle liikaa vapautta? Minussa on paljonkin vikoja, mutta niin on meissä kaikissa. Mitään ratkaisevaa ei pitäisi olla vialla.
Miehenä koen aivan päinvastaista, kukaan ei kelpuuta pelkkään kevyeen suhteeseen mutta parisuhteeseen kelpaan. Naiset tuntuvat tykkäävän minusta heti kun oppivat tuntemaan vähän paremmin, jostain syystä ensivaikutelma minusta on varsin huono. Johtuu varmaan ulkonäöstä?
Tämän takia on ollut täysin mahdotonta löytää kasuaalia seuraa nuorempana esimerkiksi baareissa yms. Yliopistolla ja töissä naiset ovat ensisijaisesti ihastuneet. Ja minä taas en kaipaa parisuhdetta ollenkaan :D en ymmärrä sen hehkutusta yhteiskunnassa. Olen myös hyvin mielelläni lapseton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun.
Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.
Kiitokset. Tämä selitti minulle, miksi flaksi on minullakin käynyt, vaikken ole kaunis tai huoliteltu.
Ilmeisesti saan ihmiset tuntemaan itsensä erityisiksi, ja samanaikaisesti oma avuttomuuteni ja epäjärjestelmällisyyteni herättää suojeluvietin.
Avuttomuus ja se, että pääsee järjestelemään naisten asioita vetoaa hyvin moneen mieheen. Ovat ikäänkuin naiselle hyvänteijöitä.
Tunnen monia naisia, jotka vaihtavat miesystävää usein. Melkein aina kukin vuorossa oleva tekee naiselle remonttia, isojakin, korjaa autoa, antaa jopa auton naiselle, ylipäätään auttaa monissa asioissa ja usein jopa maksaa esimerkiksi naisen velkoja.
Eivät ole edes kovin katkeria naiselle kun seuraava mies astuu (samaan) kuvioon.
Nämä naiset käyttävät miestä sumeilematta hyväkseen, mutta miehet eivät joko tajua tai hyväksyvät sen mukisematta.Näillä naisilla on aina mies takana, sillä hetkellä ja uusi/uusia tulossa takuuvarmasti kun entinen lempataan.
Tämä