Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?
Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?
Kommentit (1245)
Kukaan ei rakastu keneenkään hetkessä ja palavasti, mutta inselit varmaan kuvittelevat, että erektio on oire rakastumisesta.
Kauniit kasvot ja sykkivä karvaton peräaukko.
Mä olen ihan perus nätti kasvoiltani (en kaunis). Ylipainoa on aina ollut aina reilusti, olen aina ollut rehellisesti oma itseni, reilu, avoin ja kiltti. Miehiä on aina riittänyt omiksi tarpeiksi ja aina on "tyrkyllä" ollut ylikin. Niin ei ole yksiselitteinen konsepti mikä miehiä viehettää
Oon miettinyt tätä paljon, olen itse ollut tällainen joinakin aikoina elämässä mutta en aina! Jos on itse ollut elämässä todella keskittynyt vaikka töihin niin deittailua ym liehittelijöitä on ollut vähemmän. Mutta nuorempana ja nyt taas uudestaan kolmekymppisenä ihailijoita pörrää, itsekin olen kiinnostunut tutustumaan ihmisiin ja mielellään haen syvempiäkin ihmissuhteita, uskon että tämä energia vaikuttaa. Olen luonteeltani hauska, flirtti, hymyilevä ja vähän hullu, monet miehet tuntuu pitävän todella erityisenä ja kiehtovana. Ulkonäkön suhteen olen kyllä hoikka ja omalla tavallani kaunis mutta on kyllä yllin kyllin kauniimpia, hoikempia ja nuorempia joten uskon että kyseessä on karisma, luonne ja energiat.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei rakastu keneenkään hetkessä ja palavasti, mutta inselit varmaan kuvittelevat, että erektio on oire rakastumisesta.
Väitätkö siis, että kaikki naisten kertomukset tällä palstalla ovat valetta?
Itse olin yhdellä pitempiaikaisella naisvaltaisella kurssilla. Isolla naisporukalla käytiin iltaisin baareissa ja tanssipaikoissa.
Ihmettelin, että joka kerta joka paikassa missä käytiin,miehet pörräsivät yhden saman naisen ympärillä. Ei mitenkään erikoisen näköinen, enemmänkin ihan taviksen näköinen. Jotain karismaa hänessä töytyi olla,mutta mitä? Osaisko miehet kertoa?
Reitevä, rintava, hanakka, tanakka ja punakka ovat meikäläisen mieleen.
Tarpeeksi rikkinäiseen ja hauraaseen...
Tumma tukka, ruskeat silmät ja punatut luonnollisen turpeat huulet.
Eli naisen pitäisi näyttää Kaija Koolta 40 vuotta sitten.
Täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä sitä mieltä, että osa miehistä pelkää älykästä naista. Jos on vielä nopea oivallustaju ja sarkastinen huumorintaju niin eivät tykkää yhtään. Kaikista pahinta on naisen mielipiteet, siis nainen jolla on omia mielipiteitä.
Jotkut miehet tykkäävät aika tyhmistä naisista ja monet niistä naisista jotka silmät suurina katsovat ja kuuntelevat miestä.
Miehen puheille ja huonoillekin vitseille nauraminen ja kihertely on monelle miehelle mannaa.On toki älykkäitäkin miehiä olemassa, mutta suurin osa niin naisista kuin miehistäkin ovat älykkyydeltään ja yleistiedoiltaan aika keskinkertaisia tai sen alle.
Siksi nämä löytävät toisensa helposti ja moni mies myös silloin helposti ihastuu omaa tasoaan vastaavaan.Olet väärässä. Älykäs nainen ei ole sama asia, kuin koppava ja ylimielinen nainen. Älykkäät naiset ovat aivan mahtavia kenen tahansa miehen mielestä, jos äly ei aiheuta naiseen k-päistä käytöstä.
Ikävä kyllä, älykkäät naiset taas eivät ihastu kehen tahansa mieheen.
Tämä "miehet pelkäävät älykästä naista" selitys tuntuu olevan vain joidenkin naisten itsepuolustus keino selitellä sinkkuuttaan. Yleensä pitävät itseään älykkäänä ja luulevat siinä olevan syyn. Luonnehan voi olla hankala ja se ei mitään älykästä ole.
Kyllä pelkkä älykkyyskin voi karkottaa, jos mies kokee sitten olevansa tarpeeton tai arvelee naisen vaihtavan parempaan. t. mies
Hyvä pointti.
Kerran parisuhteemme alkuaikoina avomieheni sanoi minulle, että joskus tuntee olevansa tarpeeton kun pyydän häneltä harvoin apua.
Hänestä oi tärkeää, että sai tuntea itsensä tarpeelliseksi ja myös halusi olla avuksi. Ymmärsin häntä, olin ollut pitkään sinkkuna ja oppinut tulemaan toimeen yksin. Minun on myös yleensäkin vaikeaa pyytää apua.
Yritin jatkossa opetella pyytämään apua, se oli ihan kivaakin huomata, ettei nyt tarvitse pärjätä joka paikassa itse.Tätä kautta ymmärrän nyt myös miksi "avuttomilla" naisilla on vientiä.
Itse taas miehenä tykkään naisista jotka itsekin osaa ja pärjää, ettei kokoajan itse tarvi olla tekemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen kuuluu olla joko rikas ja koulutettu, tai sitten väkivaltainen "kova jätkä".
Siihen väliin jäävät eivät kiinnosta ketään.
Mites "taiteellinen oman tiensä kulkija" -mies, esim muusikko, kirjailija tms. Myös tuollaisilla miehillä on oma kohderyhmänsä naisten joukossa.
Kyllä, jos on nuori ja klassisen komea. Harry Styles on eri asia, kuin Jari Tervo.
Veikkaisin, että kyllä noille Jari Tervon ikäisillekin on vientiä, nimittäin omassa ikäluokassaan.
Erilaisia kyyykkyjä ovat : alkukyykky, välikyykky, sivukyykky, takakyykky sekä sepelkyykky
Vaikka tässä ketjussa miehet sanovat haluavansa kauniin naisen, käytännössä olen nähnyt muuta. Iloinen ja rempseä löytää aina seuraa ulkonäöstä riippumatta, mutta sulkeutunut ei, vaikka olisi nätti.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin yhdellä pitempiaikaisella naisvaltaisella kurssilla. Isolla naisporukalla käytiin iltaisin baareissa ja tanssipaikoissa.
Ihmettelin, että joka kerta joka paikassa missä käytiin,miehet pörräsivät yhden saman naisen ympärillä. Ei mitenkään erikoisen näköinen, enemmänkin ihan taviksen näköinen. Jotain karismaa hänessä töytyi olla,mutta mitä? Osaisko miehet kertoa?
Laita luokkakuva teidän porukasta niin kerron.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minuun.
Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.
Kiitokset. Tämä selitti minulle, miksi flaksi on minullakin käynyt, vaikken ole kaunis tai huoliteltu.
Ilmeisesti saan ihmiset tuntemaan itsensä erityisiksi, ja samanaikaisesti oma avuttomuuteni ja epäjärjestelmällisyyteni herättää suojeluvietin.
Avuttomuus ja se, että pääsee järjestelemään naisten asioita vetoaa hyvin moneen mieheen. Ovat ikäänkuin naiselle hyvänteijöitä.
Tunnen monia naisia, jotka vaihtavat miesystävää usein. Melkein aina kukin vuorossa oleva tekee naiselle remonttia, isojakin, korjaa autoa, antaa jopa auton naiselle, ylipäätään auttaa monissa asioissa ja usein jopa maksaa esimerkiksi naisen velkoja.
Eivät ole edes kovin katkeria naiselle kun seuraava mies astuu (samaan) kuvioon.
Nämä naiset käyttävät miestä sumeilematta hyväkseen, mutta miehet eivät joko tajua tai hyväksyvät sen mukisematta.Näillä naisilla on aina mies takana, sillä hetkellä ja uusi/uusia tulossa takuuvarmasti kun entinen lempataan.
Tämä
Mitä ihmettä? Minua miehenä suorastaan vituttaa, jos aikuinen ihminen heittäytyy avuttomaksi jossain täysin normaalissa hommassa. Siis tyyliin ei vaivaudu pumppaamaan oman pyöränsä kumeja, tai sisärempassa ei osaa porata eikä käyttää maalitelaa.
Ihastumisen sijaan tulee vaikutelma että ko. ihminen on jollain tasolla kehitysvammainen.
Vaalee, luonnollinen, laiha ja sinisilmäinen. Näillä aina jonoksi asti miehiä.
Sellaiseen jolla on paljon rahaa pankkitilillä, iso kulli ja min. 190cm pitkä
Herkkyys, tietty suojeluviestin herättävä naiseus yhdistettynä älyyn ja empaattisuuteen.
Hoikka ja pitkä vaalea tukka. Aivan sama onko ihan hullu, jääprinsessa, tyhmä tai ilkeä kunhan on se pitkä blondi tukka. Edes pulleus ei kaikkia haittaa jos tuo tukka löytyy. Eikä sen letin kunnollakaan niin väliä.
Tunnen yhden blondin jolla on kunnon pullonpohjalasit eikä ole mikään järjen jättiläinen. Miehiä on joka sormelle koska hoikka blondi.
Tiedän millainen olet, olen ollut pitkän suhteen kaltaisesi naisen kanssa. Magneettinen kokemus. Adhd persoonan etuja on heittäytyminen hetkeen, hoksottimet leikkaa valoa nooeammin, uskomaton mielikuvitus. Vaikka suhteen loppu oli kuin juoksu betoniseinään, en kadu. Tekisin saman uudestaan.