Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
461/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään yhtä "reseptiä" naiselle joka saa heti ihastumaan. Jokaisella miehellä (kuten naisellakin) on oma kokemuksensa siitä millainen ihminen kiinnostaa. Toisen inhokki on toisen toivokki.

Itse ihailen kauneutta, mutta eniten arvostan persoonallista ja luontaista kauneutta. Tykkään luonnollisista persoonista ja itsenäisistä naisista. Hyvä huumorintaju on aina plussaa. Toiset haluaa alistuvan ja myötäilevän barbin ja vitsit kuuluu miehen kerrottaviksi. Arvostan hyviä tapoja, joskaan en tykkää käytössääntökirjan ulkoa opetelleista. Joku toinen taas ottaa kaiken rennosti ja inhoaa kaikkea käytöksestä "nipottamista" - kalja pöytään ja mitä sitä aina kaikesta kiittelemään. Pidän naisesta joka on löytänyt tyylinsä, mutta en mallityypeistä. Rypyiksi kutsutut ihon ilmiöt kuuluu asiaan jos niitä iän puolesta alkaa olla ja ne vain kaunistavat naista. Über-meikattu, stailattu, botoxoitu & täyteaineistettu ja tyylikoulutettu ei ole minun juttuni, mutta joku taas hakee mallityyppejä. Minulle tatuoinnit on jyrkkä turn-off, mutta toisilla lisää kiinnostusta. Minulle naisen persoona on tärkeä ja alan kiinnostua naisesta todella vasta pienen tutustumisen myötä. Silloin ulkonäönkin merkitys vähenee entisestään. Toisille taas ulkonäkö on se juttu ja persoona toissijainen. Jne, jne...

Ainut neuvo jonka voi antaa on se että etsi oma tyylisi ja ole oma itsesi. Kun sopiva vastinpari osuu kohdalle niin sähkö alkaa rätistä ilmassa.

Vierailija
462/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tulee mitään suoraa päätä rakastumista. 

Joillakin naisilla esimerkiksi todella persoonalliset silmät tekevät sen, että kiinnostun ja ihastun helposti.

Lisäksi sanoisin, vaikka moni mies voi olla eri mieltä, saattaa naisen äänessä olla paljon sellaista, joka vetää miehiä puoleensa magneetin lailla. Joskus on mennyt suorastaan kylmät väreet selkää pitkin, jos jollakulla hyvännäköisellä naisella on ollut soinnukas, kaunis ääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puheliaaseen.

Vierailija
464/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.

Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.

Ihan sama juttu! Mulla on oikein fiksu ja komea mies, joka jostain käsittämättömästä syystä jaksaa mua. Olen tullut siihen johtopäätökseen, että syy on jännitys. Hän saisi 100x paremmankin. Olen myös kuullut varmaan 20x lauseen: "en ole koskaan tuntenut näin". Siis positiivisessa mielessä. Miehet tuntuvat olevan siitä itsekin ihmettelevän.

Sitten joku kiltti ja hyvä nainen ei löydä kumppania sitten millään.

Vierailija
465/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet tuntuvat sitä itsekin ihmettelevän". Siis.

Vierailija
466/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiree tavara, täytyy olla.

Vierailija
467/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan miehenä omasta puolestani. Kauneutta nyt näkee paljon, onhan sitä kiva katsella mutta en ihastu pelkästään siitä. Mutta joissakin naisissa on kummallista vetovoimaa jota en osaa selittää, olen ihastunut vähän tukeviinkin naisiin nopeasti, mitä en itsekään ymmärrä.

Vierailija
468/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävää kyllä, autismin kirjolla oleminen voi olla sellainen tekijä.

Siis sellainen helposti diagnosoimatta jääväkin naisille tyypillisempi autismi, joka ei ilmene ihan sellaisina stereotyyppisinä aspergerpiirteinä, jotka monien mielikuvissa on, kun ennen on tunnistettu enemmänkin vain miesten tyypillistä oirekuvastoa.

Vierailija
469/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taalla minakin ilmoittaudun. Luin tata koska olen ihmetellyt mista johtuu etta miehet niin tykkaavat minusta. Tosin saan naisetkin tykkaamaan itsestani. En kylla edes yrita, mutta niin tapahtuu.

Luulin etta miesten huomio olisi loppunut jo ajat sitten kun aina sanotaan etta miehet aina haluaa nuorempia naisia, mutta liki 50vna ei ole loppunut huomio. Ihan samaa rataa edelleen soljuu ku nuorenakin!

Ei ole tarvinnut deittailla pitkan avioliiton/eron jalkeen itseani huomattavasti vanhempia miehia vaan ihan omaa porukkaa. Komeita ja ihan kunnollisia. Ei mitaan vikaa heissa, ja olenkin ihmetellyt etta miksi en saa samaa takaisin mita tiedan pystyvani hyvin luonnostani antamaan muille. Sen takia en ole sitoutunut keneenkaan. Taa analyysi oli mulle hyvin silmia avaava koska olen tosiaan ihmetellyt miksi minusta pidetaan, mutta sitten itse koen etta jaan yksin. Tilanne on oikeastaan poikkeuksetta se, etta mina en halua suhdetta juuri tuosta keskustelusyysta. Harva pystyy vastaamaan itseni tavalla, minulle.

Ulkonaollisesti minulla on ollut kauniit kasvot ja olen pitka ja kurvikas. Painoa on hieman liikaa, mutta menee tasaisesti joten ehka minun "muodot" on huomiotaherattavat. Olen aina ajatellut etta olen rupsahtanut, mutta kun alan juttelemaan miesten kanssa niin niitten silmista nakee etta ma pystyisin saamaan ne todella vahvasti ihastumaan/kiintymaan itseeni. Pitaa valilla varoa varsinkin jos ovat naimisissa.  

Kuulostaa leuhkimiselta, mutta se ei ole sita. Minusta olisi kiva loytaa yksi hyva mies josta itse tykkaan ja jonka kanssa on hyva olla. Antaisin taman huomion pois hyvin mielellani jos loytaisin itselleni sen oikean.

Minulla saattaa tosiaan olla ADHD, mutta ei ole estanyt minua menestymasta tyoelamassa. Hiljattain tyttarellani todettiin se ja hankin kokee etta mulla voisi olla se myos, mutta lievempana ja esiintyy eri tavalla kuin hanella. Tama analyysi ja ADHD diagnoosi selittaisi hyvin paljon. En ole koskaan yhdistanyt noita asioita ADHDhen. Klikkasin tahan linkkiin koska itsenikin kummastuttaa etta miksi juuri mina saan niin paljon huomiota. 

Vierailija
470/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan miehenä omasta puolestani. Kauneutta nyt näkee paljon, onhan sitä kiva katsella mutta en ihastu pelkästään siitä. Mutta joissakin naisissa on kummallista vetovoimaa jota en osaa selittää, olen ihastunut vähän tukeviinkin naisiin nopeasti, mitä en itsekään ymmärrä.

Erään ylipainoisen naisen kanssa on jokainen mies halunnut parisuhdetta ja johtunee siitä kun nainen on hyvin pirtsakka, innostuva ja mukaanlähtevä. Ja epäilen että paljon johtuu ihan pelkästä äänestäkin kun omaa hyvin naisellisen äänen ja osaa laulaa. Moni nainen kun kuulostaa vähän sellaiselta örisevältä ja epänaiselliselta vaikka olisivatkin hoikkia ja silleen.

Vierailija
471/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sellainen helposti diagnosoimatta jääväkin naisille tyypillisempi autismi, joka ei ilmene ihan sellaisina stereotyyppisinä aspergerpiirteinä, jotka monien mielikuvissa on, kun ennen on tunnistettu enemmänkin vain miesten tyypillistä oirekuvastoa.

Autistinaisethan on henkisesti vähän kuin miehiä yhtä putkimaisine ajatuksineen joten jos miettii että miehet pariutuisi miesten kanssa niin helppoahan se olisi eikä tarvisi valittaa nirppanokista ja kaikenmaailman kiermuroista.

Vierailija
472/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta kokemuksesta... loppujen lopuksi muiden mielestä varmaan aika tavalliseen naiseen. Oli minulle juuri oikea. Tiesin ensimmäisestä päivästä, että en epäröi hetkeäkään ja todellakin tuli aina syytä keskustella.

Vierailija
473/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun toinen ymmärtää samantien, mutta ei hyväksy kaikkia mielipiteitä vaikka hyväksyy niiden esittäjän. Ulkonäöllä on vaikutusta siksi, että se vaikuttaa naiseen itseensä: Liikaa tai liian vähän itsevarmuutta on molemmat huonoja.

Väärästä luontaisesta tuoksusta en pääsisi ohi. Kokemuksen mukaan 10% on aivan vääriä, 80% OK, ja 10% on haluttavan tuoksuisia. Varovaisella hajuveden käytöllä tuota voi korostaa, mutta ei muuttaa.

Vierailija
474/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1.  kauniit kasvot ja hiukset

2. hyvä perce ja kroppa

3.  sopivasti flirttaileva luonne

4. hyvät seksitaidot

Tuossa järjestyksessä mennään kun ensi kontakti saadaan. Ensin katsotaan että ooh onpas kaunis nainen > ooh hyvä perce > jne.

Ihan kun tuosta listasta puutuisi jotain...ääh, mä vaan kuvittelen. Joo, eiku pidä toi.

Vierailija
475/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kuuluu olla joko rikas ja koulutettu, tai sitten väkivaltainen "kova jätkä".

Siihen väliin jäävät eivät kiinnosta ketään.

Mites "taiteellinen oman tiensä kulkija" -mies, esim muusikko, kirjailija tms. Myös tuollaisilla miehillä on oma kohderyhmänsä naisten joukossa. 

Kyllä, jos on nuori ja klassisen komea. Harry Styles on eri asia, kuin Jari Tervo.

Naisena täytyy kyllä todeta, että mieluummin ilman kuin Jari Tervo!

Vierailija
476/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autistinaisethan on henkisesti vähän kuin miehiä yhtä putkimaisine ajatuksineen joten jos miettii että miehet pariutuisi miesten kanssa niin helppoahan se olisi eikä tarvisi valittaa nirppanokista ja kaikenmaailman kiermuroista.

Joo oon lukenut, että autistinaisen aivot muistuttais enemmän neurotyypillisen miehen aivoja (kuin neurotyypillisten naisten, tai neuroepätyypillisten miesten).

En osaa itsestäni kyllä arvioida tuota, mutta kai siinä jotain voi olla, kun luontevammin olen yleensä miesten kanssa tullut toimeen kuin naisten (tähän ei liity siis mitään typerää naisten halveksuntaa ja "I'm not like other girls" mun puolelta, en ymmärrä sellaista asennetta ollenkaan).

Vierailija
477/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrttimiehen elämänmyönteinen boheemi charmikkuus.

Vierailija
478/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiseen ja luonteeltaan ilkeään kovikseen, ei tarvitse olla erityisen lyhyt, mutta mieluiten hoikkaan. Itse olen luonteeltani empaattinen ja lempeä, nuorempana olin jopa kaunis, mutta menestys miesrintamalla ei ole ollut hyvä. 

Vierailija
479/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on vähän kiire, eikä ole aikaa perustella, mutta rela, avoin, älykäs, kiva tyyppi. Tämä on junteinta ikinä mainita nimiä, mutta voisin kuvitella, että Sonja Kailassaaren-tyylisen naisen on helppo saada kavereita, deittejä, ihailua. 

Itse toki olen kerran tavannut Li A:n ja kun me siinä virnistelliin toisillemme, niin meinasi pettää polvet alta.

Tämäkin on junttia, mainita, mutta esim. ihan taviksen näköiset Ylen Suvi Turtiainen ja Jenny Matikainen ovat kuumia. 

Kun nainen on avoin, älykäs ja rento, niin se riittää. Me miehet olemme superhelppoja ja kovia ihastumaan. 

Vierailija
480/1245 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihastuu heti johonkin tuntemattomaan niin sehän tapahtuu pelkästään ulkonäön perusteella. Eli kaunis seksikkäästi pukeutunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan