Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaiseen naiseen miehet ihastuvat hetkessä ja palavasti?

Vierailija
24.07.2023 |

Toisilla naisilla on jokin magneetti, joka nappaa lähes joka miehen sydämen. Mikä tuo magneetti on?

Kommentit (1245)

Vierailija
1/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan terveet elintavat, työ/opiskelu, harrastukset ja nuoruus. Näin oletan. T. Nainen

Vierailija
2/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä ja naisesta.

Vierailija
4/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiseen.

Vierailija
5/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä nauttivaan. 

Vierailija
6/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hauska, mukava, kaunis ja kiltti.

T. 53v.

Vierailija
7/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuun.

Olen empaattinen ja minulla on inattentiivinen ADHD. Pystyn keskustelemaan kenen tahansa kanssa niin että tämä kokee tulevansa kuulluksi. Mutta vain harva kykenee tarjoamaan minulle saman kokemuksen, eli yleensä en ihastu takaisin. Tämä tuntuu vain lisäävän ihastumisen intensiteettiä monella miehellä.

8/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla kateellinen naisille, jotka kelpuuttavat kenet vaan idiootin.

Vierailija
9/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Borderline personality disorder. Miehet on hulluna näihin kiihkeältä vaikuttaviin naisiin.

Tämä on myös mun vastaus. Toki pitää olla myös kaunis, mutta sekopäisyys on vain plussaa.

Eksäni haikaili koko suhteemme ajan naista, joka oli ollut kaikkia miehiään kohtaan väkivaltainen, pettänyt ja sekoillut, ja lopuksi vielä tartuttanut hänelle sukupuolitaudin..

Vierailija
10/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykopaattisuus auttaa hyvin pitkälle.

Vierailija
11/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Eihän se että miehet rakastuva naiseen tarkoita, että nainen kelpuuttaisi kenet tahansa. Päin vastoin tuollainen nainen on todennäköisesti aika tarkka siitä kenet huolii, koska tietää millainen vaikutus hänellä on miehiin. Kun kysyntää riittää, on varaa valikoida.

Vierailija
12/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Luuletko että nainen huolii kenet vaan joka häneen ihastuu? Minuun on ihastuttu nopeasti mutta en ole huolinut ketä tahansa.

Vierailija
13/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.  kauniit kasvot ja hiukset

2. hyvä perce ja kroppa

3.  sopivasti flirttaileva luonne

4. hyvät seksitaidot

Tuossa järjestyksessä mennään kun ensi kontakti saadaan. Ensin katsotaan että ooh onpas kaunis nainen > ooh hyvä perce > jne.

Vierailija
14/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.

Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.

Vierailija
15/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit, kaunis ja kiinnostunut seksistä.

Vierailija
16/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin oman katseen vangitsee tällaiset ominaisuudet naisessa:

- tiimalasivartalo: lantio leveämpi kuin vyötärö

- kauniit kasvot 

- pitkät hiukset

M40

Vierailija
17/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, mutta tietynlainen epävakaus tuntuu kiehtovan miehiä. Omani on jaksanut minua jo yli 15 vuotta, vaikka kaikella järjellä olisi kuulunut jo lähteä lätkimään. Jos mies käyttäytyisi samoin kuin itse käyttäydyn, olisin varmasti eronnut. En ole koskaan pettänyt, mutta flirttailen usein ja teen sitä tilanteissa tiedostamatta. Itseäni ainakin ärsyttäisi moinen suunnattomasti. Saatan yhtäkkiä päättää vaihtaa alaa ja hakeutua töihin jonnekin, mistä ei ole minkäänlaista kokemusta. Tai alkaa opiskella jotain ihan ufoa. Jos kiinnostun jostain, paneudun siihen täysillä ja olen siitä jonkun aikaa hirveän innoissani, kunnes kiinnostuksen kohde vaihtuu taas. Kyse on välillä eri urheilulajeista, taide-aineista, kokkaamisesta/leipomisesta, pihan hoidosta, puutarhajutuista, eläimistä, matkailusta, shakista, ihan mitä vain ja yhtäkkiä kohde vain muuttuu lennossa ja suuntaan kaiken intohimon siihen johonkin tiettyyn. Kaikenlaisia sosiaalisia tempauksia, projekteja ja vapaaehtoistöitä on koko ajan menossa ja miehen on vaikea pysyä kärryillä suunnitelmistani. Ei pysty ennakoimaan seuraavia liikkeitäni.

Sitten taas toisessa hetkessä saatan olla todella surullinen ja annan kodin vain räjähtää enkä jaksa laittaa ruokaa. Kun olen saanut taas vähän aikaa uida syvissä vesissä, nousen taas kuin Fenix-lintu ja alan harrastaa triathlonia tai menen avoimeen yliopistoon opiskelemaan jotain humanistisia tieteitä tai raakaruokakurssille. Rahan käyttö on holtitonta. En elä velaksi, mutta tilit on usein tyhjänä. Itse en jaksaisi itseäni parisuhteessa, en ymmärrä, miksi mies jaksaa. Ja niin on edellisetkin jaksaneet.

Anna kun arvaan: olet keskimääräistä paremman näköinen nainen, ja "seikkailunhaluinen" sängyssä? 

Vierailija
18/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä pysty selittämään. Täytyy vain olla "sitä jotakin".

N50

Vierailija
19/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko borderline? Sellaisilla naisilla ei ole estoja seksuaalisuudessa ja he säteilevät seksuaalisuutta. Se kiehtoo miehiä.

Vierailija
20/1245 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole hullu ja hankala, kauneus on vain lisäetu. Saat miehen kuin miehen, todistettu juttu.