Katsoiko kukaan muu eilen hohtoa? Minä sekosin siitä. :(. Ei ole provo.
Sain yöllä kauhukohtauksen.
Näin jotain sekavaa painajaista.
Mies tuntui karmivalta uhalta vielä puoliunessa, joten aloin unissani hakkaamaan häntä tyynyllä.
Ihan hirveetä. Uskallanko enää nukkua kenenkään kanssa?
Kommentit (49)
En katsonut. Mikähän se mahtaa olla. En muista kuulleeni tai lukeneeni siitä.
Vierailija kirjoitti:
Hohto on ihanaa ajankuvaa. Pääsisipä taas 1970-luvulle odottelemaan sitä, että 1980-luvulla on teini ja nuori aikuinen. :)
Tässä on hyvin kiteytetty jotain, vaikea vain sanoa toisilla sanoilla, mitä! Ehkä se, että on asioita, joiden arvon tajuaa vasta ajallisen etäisyyden päästä.
Kiitos mietelauseesta! :)
Vierailija kirjoitti:
Hohto on ihanaa ajankuvaa. Pääsisipä taas 1970-luvulle odottelemaan sitä, että 1980-luvulla on teini ja nuori aikuinen. :)
Meinaatko että nyt mentäisiin sitten vuoteen 1973? Jospa nyt ei kumminkaan, itse en ollut vielä edes olemassa :P
Vierailija kirjoitti:
Eka Alien on samalta ajalta. Voittaa mennen ja tullen Hohdon kauhussa. Avaruudessa kukaan ei kuule huutoasi...
Mä näin lapsena Alienit, kun lainasin kirjastosta ne elokuvat. Mä olin ihan hölmistynyt mitä mä katsoin. Hohto oli mielestäni paljon vakuuttavampi.
Liian päällekäyviä elokuvia ne Alienit olivat. Niistä puuttui odottavat jännittävät hetket mitä taas Hohdossa oli.
Jos aikuisena saa psyykkisiä oireita elokuvasta niin kannattaisi hakea apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eka Alien on samalta ajalta. Voittaa mennen ja tullen Hohdon kauhussa. Avaruudessa kukaan ei kuule huutoasi...
Mä näin lapsena Alienit, kun lainasin kirjastosta ne elokuvat. Mä olin ihan hölmistynyt mitä mä katsoin. Hohto oli mielestäni paljon vakuuttavampi.
Liian päällekäyviä elokuvia ne Alienit olivat. Niistä puuttui odottavat jännittävät hetket mitä taas Hohdossa oli.
Alienit on ihan parhaita. Ei uskoisi kuinka vanhoja ne on.
Harmi, ettei niitä koskaan näytetä telkkarista
Ihme, että näyttävät Hohtoa enää. Intersektionaalien sensurointilistoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alienit on ihan parhaita. Ei uskoisi kuinka vanhoja ne on.
Harmi, ettei niitä koskaan näytetä telkkarista
Eihän tästä ole kovin kauaa kun jokin niistä näytettiin tv:stä. Aina silloin tällöin niitä tulee tv:stä.
Kiitos vahvistuksesta. Kun vähän sumeat muistikuvat itselläni on tuosta.
Mä aloin myös miettimään eilisen leffan aikana, että onkohan nuo kohtaukset muuttaneet paikkojaan? Jotenkin hassulta vaikutti koko elokuva muistikuviini verrattuna.
Mä haluaisin nähdä sen ohjaajan version.