Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde ja seksi elämä

Vierailija
23.07.2023 |

Miten onko muut huomanneet , tuleeko elämässä vastaan tilanteita joissa ns seksielämä toimii hyvin ja erittäin huonosti.

Tarkoitan nyt parisuhteessa eläviä. Onko kuivia kausia ja jos on niin miksi?.

Minä olen huomannut että ihmiset on kovia puhumaan että olisi "aktiivinen" ja halukas näissä asioissa. Mutta

kuitenkin on kuin "sahara" toisinaan. Parisuhteissa on normaalia jos on niitä viikonkin taukoja. Mutta jos alkaa

mennä yli kuukauden niin sitten pitää jo itseään peilistä katsoa ja kysyä missä vika?. Ymmärrän toki

synnytyksen jälkeen jos onkin taukoa jopa kuukausia mutta nyt tarkoitankin normaali arkea.

Mikä siinä on syy että se seksi elämä kuihtuu suhteessa kuin suhteessa jossain vaiheessa ainakin. Osa saa

korjattua tilanteen osa ei. Sitä paitsi voisi kuvitella että jos esim: yli kuukauden menee niin on entistä

vaikeampaa korjata asioita kun sitähän alkaa jännittää tuollaiset.

Vapaata ja asiallista keskustelua miehiltä sekä naisilta.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele tätä.Yli 20 vuotta yhdessä ja vieläkin 200-250 kertaa vuodessa seksiä.

Vaikka toinen välillä kyllästyttää ja vierasta tussua tekisi mieli ihan kokoajan

Vierailija
2/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 40 naimisissa, ja jokapäivä on seksiä. Siis SEKSIÄ, ja se on molemminpuolin antoisaa, emme halua muita, ja on halut toisiimme kovat.

Älkää aina suoltako tuota, samaa potaskaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäs kuulit, AP. Jokaisella parisuhteessa olevalla on seksiä joka ikinen päivä. Kun tulee ikää niin halut vaan kasvaa entisestään. Ysikymppiset ei muuta teekään, niitten elämä on pelkkää seksiä.

Vierailija
4/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 30 vuotta saman miehen kanssa ja seksielämässä monenlaisia vaiheita, varmaan oli nuorempana niitä hetkiä kun mies olisi halunnut enemmän seksiä ja sitten taas varmaan viimeiset 10 vuotta minä olisin halunnut enemmänkin. Silti meillä seksiä aina oli, ei mitään kuukausien taukoja. Parasta oli kuitenkin se, että kun sille päälle satuttiin niin seksiä saattoi olla vaikka viikonloppuna 5-6 kertaa, tai lomilla joka päivä. Kyllä se työ, arki, lapset yms välillä sai seksifiilikset taustalle, mutta ei häviämään kokonaan.

N50v

Vierailija
5/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan oltu kimpassa 27 vuotta, ja seksin määrä on tasaisen hitaasti vähentynyt muutamasta kerrasta viikossa yhteen kertaan viikossa. Taukoja on ollut kolmen raskauden ja imetyksen aikana aina noin vuosi kerrallaan. Ne eivät kuitenkaan varsinaisesti johtuneet seksihalujen menettämisestä, vaan vaimosta seksi vain tuntui fyysisesti epämukavalta. Ehkä hiukan itsestänikin, minkä vuoksi nuo tauot eivät tuntuneet miltään ongelmalta, kyllä tyydytyksen sai käsinkin hoidettua.

Seksihalut meillä ovat aina olleet jonkin verran eripariset, joskus hän on halunnut enemmän, joskus minä. Nyt vaihdevuosien ollessa tuloillaan hän haluaa tuon kerran viikossa, minä tarvitsen pari orgasmia (mutta hän silti jää orgasmien määrässä "voitolle"). Joskus yhteiseen seksiin saattaa tulla parin viikon tauko menkkojen ja menojen osuessa huonosti yhteen, maksimissaan on voinut tulla ehkä kolme viikkoa (nuo yllä mainitut jaksot poislukien).

Oikeaa haluttomuutta kumpikaan ei ole koskaan potenut, vaikkemme mitään kolmesti päivässä -himonussijoita olekaan. Ja on meillä ollut elämässä myös haasteita ja käänteitä, joista on kuormitusta tullut varmasti enemmän kuin useimmille muille (tuplaerityislapsi ja kaikki mitä se on tuonut tullessaan), mutta meille seksi on ollut se suhteen liima ja henkireikä, johon varsinkin nuorempana lähdettiin silloinkin kun ei oikeasti olisi jaksanut. Nyt kun lapset ovat liki lähteneet pesästä ja elämä on seesteisempää, osaamme jo seksistäkin sanoa että otetaanko huomenna, jos illalla väsyttää liikaa.

Seksi ei myöskään koskaan ole ollut meillä minkäänlainen kiristys- tai kaupankäyntiväline, niin että jokin muu asia olisi ollut seksin ehtona. Pikemminkin päinvastoin, seksin vuoksi riidat ovat usein laantuneet nopeammin, kun kumpikin on tietänyt ja tuntenut, että jos illalla aiotaan seksiä harrastaa, niin on pakko vähän tyyntyä ja päästä murjotuksista yli.

Omasta mielestäni meidän liitossa seksi on aina ollut oikealla paikallaan ja oikeassa arvossaan. Siinä on varmasti paljon ollut sellaista tuuria mukana, että molemmilla on ollut samanlainen suhtautuminen asiaan ja molemmille seksinautinto on myös ollut aidosti tärkeä asia, ja juuri samassa mittakaavassa. Se on helpottanut joustamista ja halujen ja mieltymysten yhteensovittamista, kun on nähnyt seksielämän ja sen merkityksen yhtenä kokonaisuutena ja parisuhteen tärkeänä osana, eikä sarjana temppuja ja toiselle esitettäviä vaatimuksia.

En väitä, että minulla olisi antaa kenellekään juuri mitään neuvoa, koska meillä tämä on ollut niin paljon kiinni yhteisestä kemiasta, joka on jokaisella parilla omanlaisensa. Ehkä sen verran voi sanoa, että kannattaa tuntea itsensä, ymmärtää toista ja yrittää nähdä isompi kuva kuin pistelasku siitä mitä toiselle annetaan ja saadaan.

M53

Vierailija
6/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäs kuulit, AP. Jokaisella parisuhteessa olevalla on seksiä joka ikinen päivä. Kun tulee ikää niin halut vaan kasvaa entisestään. Ysikymppiset ei muuta teekään, niitten elämä on pelkkää seksiä.

Joo, ihanaaseksiämonestijokapäivä!

Jopa vatsataudissa. Silloin vessassa, niin paska ei sotke sänkyä.

Vierailija
7/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ei myöskään koskaan ole ollut meillä minkäänlainen kiristys- tai kaupankäyntiväline, niin että jokin muu asia olisi ollut seksin ehtona. Pikemminkin päinvastoin, seksin vuoksi riidat ovat usein laantuneet nopeammin, kun kumpikin on tietänyt ja tuntenut, että jos illalla aiotaan seksiä harrastaa, niin on pakko vähän tyyntyä ja päästä murjotuksista yli.

En väitä, että minulla olisi antaa kenellekään juuri mitään neuvoa, koska meillä tämä on ollut niin paljon kiinni yhteisestä kemiasta, joka on jokaisella parilla omanlaisensa. Ehkä sen verran voi sanoa, että kannattaa tuntea itsensä, ymmärtää toista ja yrittää nähdä isompi kuva kuin pistelasku siitä mitä toiselle annetaan ja saadaan.

M53

Tässä oli koko kirjoitus, mutta erityisesti nämä kaksi kappaletta painavaa ja punnittua puhetta ja täyttä asiaa.

Näillä palstoilla pyörii jos jonkinmoista mulkunmittaajaa, itsensäkehujaa ja trollaajaa, joten tämän tyyppiset puheenvuorot ovat kuin virkistävä tuuli ahdistavassa helteessä.

Vierailija
8/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi parisuhteessa on erittäin hyvä aihe !

Siitä kannattais jakaa ihan väsymättä ja

tympääntyttä vaikka ei olis siinä omassa pari-

suhteessaan onnistunutkaan. Mielestäni se kuuluu parisuhdetaidon ytimeen. ja sitä taitoa kannattaa tavoitella. Koen itse miehenä

joutuneeni ikäänkuin kantamaan vastuun meidän seksielämästä. Usein on tuntunut siltä,

ettei vaimolle ole ollut väliä onko sitä seksi-

elämää vaiko ei. Usein se on ottanut päähän

ja on ajatellut, että olkoon sitten. Lopulta on

kuitenkin ollut pakko ikäänkuin nöyrtyä ja

tehdä aloitteita ja koittaa keskustella. Usein

on käynyt ilmi, että kyllä hänkin olis oikeastaan

jo halunut sekstailla , mutta kun oletti, ettei

minua kiinnosta. Mutta kun on jo viimeisen

päälle pinna tiukilla ja vain näytellään, että

kyllä tämä tästä menee , niin on vaikea avata

sitä tilannetta. Tuota pitäis koitaa välttää.

Vierailija
9/25 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain ihmisillä on yleensäkin masentuneempia ja mukavasti meneviä kausia. Seksihalujen puute on jopa yksi tekijöistä, joilla masennusta analysoidaan. Että hyvin mahdollisesti kuivan kauden syy on jotain täysin seksielämän ulkopuolista.

Kuivat kaudetkaan eivät haittaa jos luottamus ja avoin puhuminen jatkuvat, niin että molemmat ns. tietää missä mennään.

Vierailija
10/25 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain ihmisillä on yleensäkin masentuneempia ja mukavasti meneviä kausia. Seksihalujen puute on jopa yksi tekijöistä, joilla masennusta analysoidaan. Että hyvin mahdollisesti kuivan kauden syy on jotain täysin seksielämän ulkopuolista.

Kuivat kaudetkaan eivät haittaa jos luottamus ja avoin puhuminen jatkuvat, niin että molemmat ns. tietää missä mennään.

Jep. Kuivana kautena sitten se haluava osapuoli voi hoitaa tarpeensa muualla. Kai tää ihan puhumalla saadaan järjestettyä?

Vierailija
11/25 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Kuivana kautena sitten se haluava osapuoli voi hoitaa tarpeensa muualla. Kai tää ihan puhumalla saadaan järjestettyä?

Tietenkin .Johan tuo kannattaa sopia silloin kun alkaa seurustella..

Vierailija
12/25 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskottomuus särkee parisuhteen, tai ainakin

haavoittaa tosi pahasti. Sen tuskallisen ja

haavoittuneen tunteensa kanssa sitten saa

elää usein loppu parisuhteensa. Petetyksi tullut

puoliso ei voi enää luottaa samalla tavoin

puolisoonsa kuin alkuun. Uskoisi, että moni

tämän tunnistaa, jonka puoliso on harjoittanut

vaikka työpaikkaromansseja . Joten itse

neuvoisin kuivina kausinakin ehdottomasti

välttämään seksiä vieraan partnerin kanssa.

Ratkaisu kuivuuteen tulee löytää siinä omassa

parisuhteessa.

Vierailija
13/25 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme molemmat 50-vuotiaita ja olleet naimisissa 30-vuotta. Liittomme alussa harrastimme seksiä joka päivä, monesti useamminkin. Nykyään mies ei halua minua enää. Olen jatkuvassa puutteessa. Mies panee minua korkeintaa pari kertaa kuukaudessa, silloin kun on lievästi humalassa.

Vierailija
14/25 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies pystyy sekstailemaan pari kertaa

kuukaudessa, niin varmaan hän pystyisi niitä

seksikertoja lisäämään varsinkin kun teillä on

ollut noin useasti seksiä aiemmin. Mies pitäis

saada puhumaan ja selvittää mikä mättää.

Vierailija
15/25 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme molemmat 50-vuotiaita ja olleet naimisissa 30-vuotta. Liittomme alussa harrastimme seksiä joka päivä, monesti useamminkin. Nykyään mies ei halua minua enää. Olen jatkuvassa puutteessa. Mies panee minua korkeintaa pari kertaa kuukaudessa, silloin kun on lievästi humalassa.

Tuo ei voi olla totta. Täällä on moneen otteeseen todettu että jokaisella ihmisellä seksuaaliset halut sen kun vain kasvavat sitä mukaa kun ikää tulee lisää. Ei haittaa ikääntyminen, ei haittaa vaihdevuodet, ei haittaa erektiohäiriöt, joka päivä vaan on seksiä. Siteeraan kommentoija nro 2 sanoja: "Älä suolla tuota samaa potaskaa".[/

///. Kyllä se on totta, että hyvää seksielämää

voi olla vaikka 70 v , mutta se edellyttä myös

halua pitää seksielämää kunnossa. Ei se mikkän

automaatio ole. Niinhän se on, että hyväkin

pelto kasvaa piana pelkkää rikkaruohoa, jos

peltoa ei hoideta ja pidetä kunnossa.

Vierailija
16/25 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä, synnytykset, imettämiset jne. vaikuttavat naisen ulkonäköön. Jalkoväli löystyy ja rinnat alkavat roikkuu. Monesti mies ei tunne enää kiihkoa 50-vuotiaaseen vaimoonsa ja seksielämä hiipuu.

Vierailija
17/25 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä, synnytykset, imettämiset jne. vaikuttavat naisen ulkonäköön. Jalkoväli löystyy ja rinnat alkavat roikkuu. Monesti mies ei tunne enää kiihkoa 50-vuotiaaseen vaimoonsa ja seksielämä hiipuu.

Ja monasti se  mies on pallomahainen mies jolla rinnat, ja joka juo kuin sieni , makaa sohvalla sekä on impotentti.

Vierailija
18/25 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajujen myötä nautintoon ja seksisuhde kuntoon

Mä haistelen jopa omia ja NIIN tykkään.

Eritteet tekee nautinnon. Hiki jase kusi ja mällit... niin hyviä. Vielä jos pari päivää kuivunut niin aivan mahtava kiihotus alusta.

Jopa pieruverkkarit on hyviä. Mä joskus iltaisin käsken vaimoni pieraisemaan mun tyynyyn, niin saan nukahtamaisillaan haistella hänen peppuaukon tuoksua mihin just tehtiin seks.

Harmi vaan kun hän tosi harvoin siihen suostuu

Vierailija
19/25 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja monasti se  mies on pallomahainen mies jolla rinnat, ja joka juo kuin sieni , makaa sohvalla sekä on impotentti.

Ja moniko mies on makaava pallomahainen juoppo impotentti?

Siellä taas on solvausvaihde päällä. Onko paha olo? Onko?

Vierailija
20/25 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on 40-vuotias hyväkuntoinen mies ja itse olen 36-vuotias. Melkein joka ilta ennen nukahtamistaan mies panee minua ja sen jälkeen nukahtaa tyytyväisenä. Itse en ehdi tuntemaan juuri mitään. Viikonloppuisin olen kontillani ja mies panee ykköseen ja kakkoseen. Niilläkään kerroilla en ehdi tuntemaan juuri mitään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän