Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te parisuhteessa olevat, MIHIN te tarvitsette miestä?

Vierailija
23.07.2023 |

Eli mihin sitä puolisoa, miestä tarvii naiset?
Miksi olla parisuhteessa?
Ihmettelen todella, miksi yleisenä odotuksena on hankkia parisuhde? Mitä sillä miehellä tekee? Itselleni kyseinen asia olisi vain tiellä. En tarvitse sellaista tiellä olevaa asiaa. Joten kertokaa, mitä ihmeen hyötyä parisuhteesta on? Musta tuntuu että naiset on oikeasti hiton avuttomia. Itse teen ylpeästi kaikki itse.

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mihinkään. Siitä ei ole kysymyys.

Rakastan häntä ja hän minua.  Olet täydellinen narsisiti, jos ajattelet kaiken hyödyn kautta.

Vierailija
2/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs myös kertoi aina halunneensa olla yksin, mutta silti oli ollut koko elämänsä parisuhteissa. Kärsi invalidisoivasta terveysvaivasta ja kertoi suoraan että oli näiden kanssa ainoastaan koska sai heiltä apua arjen asioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan häntä ja hän minua.  Olet täydellinen narsisiti, jos ajattelet kaiken hyödyn kautta.

Mutta eihän miestä voi rakastaa. En ole ikinä rakastanut ketään miestä. Vihannut kyllä monia.

ap

Vierailija
4/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti onkin siinä, että en tarvitse ketään. 

Mutta onkin eri asia haluta olla jonkun kanssa. Haluta olla juuri hänen lähellä, jutella hänen kanssaan, jakaa arki juuri tämän ihmisen kanssa. 

Vierailija
5/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä varsinaisesti miestä tarvitse mihinkään asioidenhoitoon, osaan kyllä tehdä kaiken itse ja pystyn elättämään itseni.

Satun nyt kuitenkin tykkäämään kovasti tuosta tyypistä, meillä on kivaa yhdessä, on mukava tehdä kaikenlaista, kuten vaikka käydä reissussa, ravintolassa, konserteissa jne. Saa aina halutessaan läheisyyttä, hellyyttä, seksiä, keskustelukumppanin ja seuraa.

Yhdessä meillä on tietysti varaa parempaan taloon ja elintasoon. Ja lapsetkin on kiva saada tasapainoiseen ja ehjään parisuhteeseen ja hoitaa heitä yhdessä.

Omalla kohdallani parisuhde on tuonut paljon hyvää elämään, en vaihtaisi pois.

Vierailija
6/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva kun kotona on joku, jolle jutella ja joka juttelee takaisin. On kiva jakaa asioita toisen kanssa ja saada perspektiiviä. Ei ole yksinäistä. Miehestä on myös paljon apua, jos esim. jalka katkeaa tai käsi murtuu ja on vaikea tehdä ihan perusasioitakin. Sitten on se tunnepuoli, antaa ja saada rakkautta.

Selviän kyllä kaikesta ihan itsekin, mutta on kiva tehdä asioita myös toisen kanssa ja yhteisissä harrastuksissa on todellla mukavaa,

Vierailija
7/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eihän miestä voi rakastaa. En ole ikinä rakastanut ketään miestä. Vihannut kyllä monia.

ap

No se on sinun oma ongelmasi, me muut olemme erilaisia ja kykeneviä rakastamaan muita ihmisiä.

Vierailija
8/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti onkin siinä, että en tarvitse ketään. 

Mutta onkin eri asia haluta olla jonkun kanssa. Haluta olla juuri hänen lähellä, jutella hänen kanssaan, jakaa arki juuri tämän ihmisen kanssa. 

Okei, no miten selität tämän?

Tulee puolison kanssa ero ja aletaan sitten etsimään uutta puolisoa? Miksi? Miksi ei olla esimerkiksi koko loppuelämän yksin? Miksi TARVITSEE etsiä joku mies, olla jonkun sellaisen kanssa?

Vierailija
9/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemiseen tietysti.

Vierailija
10/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla ap ei ole tunnetta keskustelussa mukana, ehkä tapaat jonku johon

vielä hurahat kunnolla, tällä hetkellä oot katkera mutta se ole koko elämää

kestävä ellet niin itse halua

Vierailija
11/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse häntä, vaan HALUAN hänet elämääni. En ketä tahansa miestä, vaan nimenomaan hänet.

Vierailija
12/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa. Tämän oli tarkoitus olla miesvihan oksennus ja tulette kertomaan tänne että pidätte miehestänne ja haluatte olla sellaisen kanssa.

Vierailija
13/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on miehen kirjoittama.

Vierailija
14/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No se on sinun oma ongelmasi, me muut olemme erilaisia ja kykeneviä rakastamaan muita ihmisiä.

Veikkaan että ne suuremmat ongelmat on näillä parisuhteessa olevilla kuin itsenäisellä ilman parisuhdetta.

ap

Vierailija
15/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset on paskaa. Aina pitää olla hyötymässä. Rakkaus ei riitä.

Vierailija
16/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aiemmin kuten ap. Sitten tapasin miesystäväni. Tulikin tarve viettää aikaa yhdessä hänen kanssaan, tehden yhdessä niitä arkisia asioita, joita tein aiemmin yksin.

Olin onnellinen aiemmin, mutta nyt olen vielä onnellisempi. Ja ei, en edelleenkään tarvitse miestä mihinkään.

Vierailija
17/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti troolari Porvoosta.

Vierailija
18/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha, status, palvelu, huomio ja suojelu on asioita mitä joka naisen on saatava ilman että naisen edes pitää pyytää noita mieheltä

Vierailija
19/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tarvitse miestä mihinkään muuhun kuin elämänkumppaniksi. Yksineläminen ei ole lainkaan mun juttu ja varsinkaan, kun on olemassa noin mahtava ihminen jonka kanssa elää ja kokea niin arkea kuin juhlaakin.

Vierailija
20/136 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa saada sijoitusasuntoihin lainaa kun on kahden ihmisen tulot. Ei siinä avioliittoa tarvita, avoliitto riittää.

Noin muuten tuo puoliso on paras ystäväni ja pääseehän siinä vähemmällä asumiskuluissa ja vaivassa, kun ei tarvitse kokkailla kuin joka toinen kerta itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme