Olen niin katkera siitä, etten ole saanut kokea rakkautta omassa elämässäni
En ole koskaan käynyt treffeillä, en ole koskaan edes halannut naista. Muutenkin omat kontaktini naissukupuoleen on elämässäni jäänyt hyvin hyvin vähäiseksi. Työpaikoille on toki ollut naisia, mutta silloin on puhuttu vain työasiat. Jos työpaikalla on joku vanhempi nainen, he puhelevat yleensä enemmän. Mutta se on enemmän sellaista äidillistä puhumista.
Saanko itse kokea naisen vasta, kun he ovat yli 50-vuotiaita ja seksuaalinen markkina-arvo on kadonnut?
Aina kouraisee enemmän tai vähemmän syvältä, kun näkee onnellisia nuoria pariskuntia, joissa on yleensä pitkä ja komea mies. Katselen yleensä silloin jonnekin muualle ettei satuttaisi henkisesti.
Faktahan on se, että niitä perusnättejä alle 40-vuotiaita naisia haluaa kaikki miehet ja kilpailu on armotonta.
Kuka normaali alle 40-vuotias nainen nyt edes vilkaisisi jotain 175 cm pitkää miestä?
En käy itse yöelämässä, ravintoloissa tai festareilla. Ahdistun suurista ihmisjoukoista.
Työelämästä en ole syrjäytynyt. Nyt keskituloinen kunnan virkamies. Tosin olen irtisanoutumassa ja keskityn tulevaisuudessa oman firman pyörittämiseen.
M38
Kommentit (14)
Jeesus teitä fiftareita sitten riittää. Et ole sinkku feminismin tms. takia vaan asenteesi. Sovinistina et ees vaivaudu tarjoamaan ensimmäistä kahvia saati elättämään perhettä. Olet halpa.
Pituudellasi ei ole yhtään mitään merkitystä, katkeruudellasi on.
Juttele naisten kanssa, mene mukaan hyväntekeväisyyteen tai johonkin kiinnostavaan harrastukseen.
Ei alkoholi ole ainoa tapa tutustua muihin ihmisiin.
En myös jaksaisi katsella miestä, joka katkera, epätoivoinen ja ajattelee rakkauden tulevan pituudesta :Dd
Minulla on 2 erilaista miespuolista ystävää. Kumpikin lyhyitä. (165-167cm noin.)
Toinen on itsevarma, menevä, oman elämänsä seikkailijasielu. Mennen tullen pannut varattujakin naisia, useita tyttöystäviä, joista viimeisin 180cm pitkä !! Mut tällä ystävälläni on "sitä jotain", karismaa? Vaikka on lyhyt- ei anna sen haitata. Heittää hyvää läppää. Täysin tyhjätasku kaikenlisäksi.
Toinen miespuolinen ystäväni vikisee ja katkeroituu kotona. Jos jotain naisjuttuja onnistuu saamaan; takertuu niihin väkisin, on liian intensiivinen, ahdistava ja negatiivinen -> naiset kaikkoavat. Syyttää omaa lyhyttään kun ei kelpaa. Yrittää opiskella tradenomiksi, vaikka se ei kiinnosta lainkaan, koska "rahalla saa sitten naisia." Joopajoo.
Vierailija kirjoitti:
Pituudellasi ei ole yhtään mitään merkitystä, katkeruudellasi on.
Juttele naisten kanssa, mene mukaan hyväntekeväisyyteen tai johonkin kiinnostavaan harrastukseen.
Ei alkoholi ole ainoa tapa tutustua muihin ihmisiin.
Tosi outoa et moni mies on henkeen ja vereen fiftari uskomatta aatteen juuriarvoihin. Fiftarina uskot siihen ettei naisen tarvitse vaivautua töihin ja hoidat miehiset askareet. Kahvit tarjotaan automaattisesti, samoin taksi takaisin naisen kotia.
Olet epävarma, ja pelkurikin, kun et hakeudu treffeille. Muista, rakkaus itseen on kaikista tärkein. Kun on kaikki itsellä kondiksessa, voi myös muut haluta sinua. Naiset on vain boonusta, miehelle, joka tekee mitä tahtoo ja nauttii elämästään. Nyt ryhtiä ja ottamaan naisiin kontaktia! Herrasmiehen elkein!
Kenelle olet katkera? Mene peilin eteen, siellä syy on. Vai Pitäisikö yhteiskunnan tai Jeesuksen hoitaa tämäkin asia?
Jossain on joku joka etsii sinun kaltaistasi. Jos on seuraa vailla on ainakin noustava sängystä.
"Typerät letukat jotka eivät minua huoli, kyllä sitten nauran niille, kun 30-vuotiaana niiden markkina-arvo romahtaa ja anelevat minua puolisokseen!" T:M25
"Nirppanokkaiset akat eivät kelpuuta minua kyt, mutta kyllä niille sitten tulee suru puseroon kun täyttävät 40 ja tajuavat, että heitä ei huoli sitten kukaan!" T:M30
"Nuo naiset varmasti jahtaavat minua sitten kun ovat 50 ja niiden markkina-arvo on kadonnut, odottakaahan vain!" T:M38
"Tyhmät naiset eivät ymmärrä, että kun ovat 60/70/80/90 vuotiaita, niin ymmärtävät että heidän olisi pitänyt ottaa minunlaiseni katkeroitunut helmi!"
T:M50-85v joka tutisee pöksyissään hekumoidessaan ajatuksella, että kyllä naiset joskus katuvat sitä, että valitsivat parisuhteensa kemia ja rakkaus edellä!
Vierailija kirjoitti:
Jeesus teitä fiftareita sitten riittää. Et ole sinkku feminismin tms. takia vaan asenteesi. Sovinistina et ees vaivaudu tarjoamaan ensimmäistä kahvia saati elättämään perhettä. Olet halpa.
Kuules nyt verijuotikas. Minä olen palsta sovinisti ja tarjoan aina naiselle kaffet ja pullat, jotta mamma pysyy hyvässä lihassa.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuules nyt verijuotikas. Minä olen palsta sovinisti ja tarjoan aina naiselle kaffet ja pullat, jotta mamma pysyy hyvässä lihassa.
eri
Miksi ootte vuodesta toiseen sinkkuina?
Sun pituus ei ole turn-off, sun asenne on. Jotain vikaa on päässä, jos puhuu ihmisen markkina-arvosta.
Mutta sähän ootkin tuttu muista ketjuista.
Vierailija kirjoitti:
Sun pituus ei ole turn-off, sun asenne on. Jotain vikaa on päässä, jos puhuu ihmisen markkina-arvosta.
Mutta sähän ootkin tuttu muista ketjuista.
Tinderin miehet on oma rotunsa. Samaan aikaan valitetaan onnenonkijoista vaatien kuitenkin naisen käyttäytyvän kuten stereotypinen onnenonkija. Ei oo helppoo...
Ethän sä edes puhu rakkaudesta vaan seksistä. Naisista käyttöesineinä. Kuka tuollaiseen mieheen rakastuisi?
No naiset kiertää sut koska ne aistii tommosen katkeroitumisen (eikä ihme)