Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllästyykö nainen jos hän saa liikaa kutsuja treffeille?

Vierailija
23.07.2023 |

Tulee runsaudenpula koko juttu menettää mielenkiinnon?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi joskus niin.

Pyyntöjä tuli niin että tuntui kuin olisi seurustellut, kun oli jotenkin niin seurassa. Vuosia meni ilman kunnon kumppania.

Harmittaa sillä myös joku hieno mies meni turhaan ohi. Ajattelin et näitähän tulee, kunnes ei tullut.

Vierailija
2/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin kerran kiinnostavalle naiselle kirjeen ja valokuvan ennen nettiaikaa. Nainen vastasi tulostetulla kirjeellä ja kertoi saaneensa aivan älyttömästi vastauksia ja kyllästyneeksi siitä syystä koko asiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kävi joskus niin.

Pyyntöjä tuli niin että tuntui kuin olisi seurustellut, kun oli jotenkin niin seurassa. Vuosia meni ilman kunnon kumppania.

Harmittaa sillä myös joku hieno mies meni turhaan ohi. Ajattelin et näitähän tulee, kunnes ei tullut.

Näin oon vähän ajatellutkin. Ja useimmilla naisilla tosiaan on runsauden ajat varsinkin nuoruudessa, mutta harmillisesti useimmat ovat silloin typerimmillään, eikä osaa tehdä hyviä valintoja.

T. M40

Vierailija
4/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nuorena otti päähän kun kaikki miespuoliset asiakkaat pyysivät treffeille ja sitten suuttuivat kun sanoin että en lähde (oli kysytty jo sata kertaa saman päivän aikana). Minusta olisi ollut kiva vaan tehdä työtäni rauhassa. Sitten ostin sormuksen ja  laitoin sen sormeen, se vähän vähensi treffikutsuja ja sain olla enemmän rauhassa.

Vierailija
5/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo nuorena otti päähän kun kaikki miespuoliset asiakkaat pyysivät treffeille ja sitten suuttuivat kun sanoin että en lähde (oli kysytty jo sata kertaa saman päivän aikana). Minusta olisi ollut kiva vaan tehdä työtäni rauhassa. Sitten ostin sormuksen ja  laitoin sen sormeen, se vähän vähensi treffikutsuja ja sain olla enemmän rauhassa.

Olitko kaupan kassalla töissä?

Vierailija
6/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Random miesten treffikutsuihin kadulla, töissä ja muualla olen todella kyllästynyt, koska ne kutsut eivät tule koskaan sellaiselta mieheltä jolta haluaisin.

Sen sijaan Tinderin treffikutsut tuntuvat hyvältä aina, jos vaikuttaa että miehen kanssa voisi oikeasti klikata. Toisaalta jos treffikutsuja tulee kerralla useampia, silloin ne jotenkin menettävät arvonsa ja on tosi helppoa heittää sivuun hyviäkin vaihtoehtoja. Ei koe tarvetta tarttua kaikkiin mahdollisuuksiin, kun niitä tulee niin paljon. 

Vierailija
7/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta tottuu niihin ja hetken päästä suuttuu ja loukkaantuu jos ei niitä tule kun on tottunut saamaan huomiota sillä tavalla

Vierailija
8/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä koin vähän samansuuntaisen efektin thaikkujen deittisivulla. Se oli aivan äimistyttävää kun kauniit nuoret naiset yhtäkkiä joka suunnasta vaikutti kiinnostuneilta ja laittoi viestiä. Väistämättä aloin itämään itseäni suurena saaliina ja kiinnitin huomiota vain niihin kauneimpiin, koska varaahan oli. Rahan ja elatuksen perässähän he toki olivat, mutta naisista täytyy tuntua jokseenkin samalta kun saavat miehiltä niin paljon huomiota.

Vierailija
9/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Random miesten treffikutsuihin kadulla, töissä ja muualla olen todella kyllästynyt, koska ne kutsut eivät tule koskaan sellaiselta mieheltä jolta haluaisin.

Sen sijaan Tinderin treffikutsut tuntuvat hyvältä aina, jos vaikuttaa että miehen kanssa voisi oikeasti klikata. Toisaalta jos treffikutsuja tulee kerralla useampia, silloin ne jotenkin menettävät arvonsa ja on tosi helppoa heittää sivuun hyviäkin vaihtoehtoja. Ei koe tarvetta tarttua kaikkiin mahdollisuuksiin, kun niitä tulee niin paljon. 

Millaiselta mieheltä haluaisit treffikutsun?

Vierailija
10/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyyppiseltä. Tuskin kukaan ilahtuu ihan kenen tahansa vastaantulijan treffikutsusta, vaan sen ihmisen pitää olla just oman tyylinen. Ulkoisesti ja käytökseltään.

Vierailija
11/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tyyppiseltä. Tuskin kukaan ilahtuu ihan kenen tahansa vastaantulijan treffikutsusta, vaan sen ihmisen pitää olla just oman tyylinen. Ulkoisesti ja käytökseltään.

...Lisäyksenä, että Tinderin treffikutsut ovat siksi juuri kivempia, koska siellä olen itse saanut rajata, keneltä otan kutsun vastaan. Sen sijaan irl kutsuja tulee ihan kaikenlaisilta miehiltä, en pysty vaikuttamaan asiaan itse.

Vierailija
12/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi nuoruutta. Listasin aina päiväkirjaani top10 järjestykseen komeimpien poikien lähentelyt ja viestittelyt. Vanhojen (30+) ja ulkomaalaisten miesten huomionosoituksia en edes laskenut tai muutenkaan ottanut lukuun, koska kaikki pullukat seinäruusutkin saavat sellaisilta huomiota. Liian itsestäänselviä, sellaisia alelaarin halpiskehuja.

Vierailija
13/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä koin vähän samansuuntaisen efektin thaikkujen deittisivulla. Se oli aivan äimistyttävää kun kauniit nuoret naiset yhtäkkiä joka suunnasta vaikutti kiinnostuneilta ja laittoi viestiä. Väistämättä aloin itämään itseäni suurena saaliina ja kiinnitin huomiota vain niihin kauneimpiin, koska varaahan oli. Rahan ja elatuksen perässähän he toki olivat, mutta naisista täytyy tuntua jokseenkin samalta kun saavat miehiltä niin paljon huomiota.

Miltä nettisivuilta hait thaikku naisia ? Olis huikeita saada vaikka yksi kiinnostunut nainen tämän elämän aikana . Jos sieltä sitte nappais .

Vierailija
14/14 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä nettisivuilta hait thaikku naisia ? Olis huikeita saada vaikka yksi kiinnostunut nainen tämän elämän aikana . Jos sieltä sitte nappais .

Mieheltä kehdataan pyytää.

https://www.thaifriendly.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme