Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäisyyden takana on aina itsekkyys, joustamattomuus ja puuttuva halu oikeasti muuttua

Vierailija
23.07.2023 |

Pienikin pettymys ajaa takaisin yksinäisyyteen. Ei ymmärretä, että ei ystäviä omisteta, heillä on myös oma tahto. Ei kukaan ole ilman omaa syytä yksinäinen.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallani on ennemminkin kysymys siitä, että minun odotetaan olevan toisia varten ja olevan ainoastaan heitä varten niin ettei saa edes mainita olleensa jonkun toisen seurassa. Minulla ei kuitenkaan saisi olla standardeja tai tarpeita,ja vaaditaan pyyteettömyyttä, jossa ainoastaan antamisen ja auttamisen ilon pitäisi riittää minulle, joten kukahan on itsekäs? Suhteet perustuvat antamiseen ja saamiseen eivätkä siihen, että ainoastaan toinen antaa ja toinen vähät välittää.

Vierailija
62/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdallani on ennemminkin kysymys siitä, että minun odotetaan olevan toisia varten ja olevan ainoastaan heitä varten niin ettei saa edes mainita olleensa jonkun toisen seurassa. Minulla ei kuitenkaan saisi olla standardeja tai tarpeita,ja vaaditaan pyyteettömyyttä, jossa ainoastaan antamisen ja auttamisen ilon pitäisi riittää minulle, joten kukahan on itsekäs? Suhteet perustuvat antamiseen ja saamiseen eivätkä siihen, että ainoastaan toinen antaa ja toinen vähät välittää.

Se että pyörit tommosten ihmisten kanssa ei ole muiden, ulkopuolisten vika millään tavalla. Hakeudu järkevämpien ihmisten seuraan. Jos et onnistu saamaan heidän mielenkiintoaan, syy löytyy peilistä.

Tuo taitaa sitäpaitsi olla vain sinun tulkinta ja kokemus, veikkaan että vastapuolella olisi hyvin eri kokemus sinusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli syytät muita? Aikuinen ihminen ja syyttelet muita?

Vierailija
64/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mietin minkälaisia omat ystäväni ovat, niin he ovat ystävällisiä, aitoja, hyviä kuuntelemaan, avoimia, luotettavia ja omia itsejään.

Minulla on kaksi todella hyvää ystävää, toinen on puolisoni ja toinen upea ihana nainen, johon tutustuin noin 16 vuotta sitten, kun olimme molemmat opiskelemassa uutta ammattia aikuispuolella.

Näiden kahden upean ihmisen lisäksi minulla on elämässäni useita ihania ihmisiä, joista olen onnellinen.

Vierailija
65/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tuossa väitteessä perää. Moni tosiaan on joustamaton.

Kummallista on sekin, kun ne yhdet ja samat joustavat.

On meillä, tai joillain on, ongelma.

Vierailija
66/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on harhainen ja peilaa omia ongelmiaan muihin.

Vierailija
67/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ap poisti senkin, kun kerroin, että hän poistattaa viestejä 😂

Hyvin myrkyllinen ihminen.

Sitähän hän on, mutta on kyllä saanut aikaan keskustelua ja "keskustelua".

Vierailija
68/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on tainnut käyttäytyä huonosti ja saanut siitä kurinpalautusta. Ei kykene myöntämään sitä ja nyt syyttää muita joustamattomuudesta :D

Vierailija
69/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla autismia tai muuta ongelmaa.

Ei ole aina kiinni omasta asenteesta.

Vierailija
70/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen heivannut elämästäni kaikki ne ihmiset jotka eivät kohdelleet minua hyvin ja tiedätkö mitä, en jäänyt katumaan lainkaan vaikka ihmissuhteita nykyään on paljon vähemmän kuin aikaisemmin. Vielä silloin tällöin huomaan ihmetteleväni miten tuollaisia ihmisiä onkaan, että ei viitsi yhtään edes yrittää sen toisen vuoksi mitään vaan porskuttaa menemään vaan, viis siitä pysyykö toinen perässä ollenkaan.

Noin se epäterve itserakkaus syntyy kun poistaa kaiken kritiikin itseä kohtaan niin pääsee valehtelmaan että kaikki tykkää minusta ja jos joku vielä kehtaa kritisoida niin terapeutit rikastuu jälleen. Ei tuo ole tervettä että poistaa elämästä kaiken kritiikin kun sitten ei kestä minkäänlaista kritiikkiä kun sitä ei koskaan ole opetellut sietämään. Tämä on hyvin monen naisen ongelma mutta yksikään nainen ei suostu kohtaamaan todellisuutta niin naiset syyttävät aina sitä henkilöä joka kritisoi naisvihasta kun naiset ei enää erota toisistaan kritiikkiä ja vihaa ja ne valehdellaa yhdeksi ja samaksi asiaksi

Vierailija
71/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli syytät muita? Aikuinen ihminen ja syyttelet muita?

Minun ajatusmaailmaani ei mahdu ajatus sisitä, että joku olettaa täyttävänsä toisen elämän siinä määrin ettei saisi olla mitään muuta elämää, kuin joko tämä yksittäinen ihminen tai työpaikka tai mistä nyt milloinkin on kyse. 

Ja kun tähän ei tepsi mikään keino. Kerta toisena jälkeen ihmissuhteita joissa kiinnostus loppuu, kun asetan rajan.

Vierailija
72/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoittaa omia, mihinkään perustumattomia mielipiteitään, jotka hän toki saa kirjoittaa, mutta ei niillä ole mitään totuuspohjaa tietenkään.

Vierailija
73/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei enää nykypäivänä ajattele olevansa muita varten vaan joka nainen kuvittelee että kaikki muut on olemmassa häntä varten

Vierailija
74/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen heivannut elämästäni kaikki ne ihmiset jotka eivät kohdelleet minua hyvin ja tiedätkö mitä, en jäänyt katumaan lainkaan vaikka ihmissuhteita nykyään on paljon vähemmän kuin aikaisemmin. Vielä silloin tällöin huomaan ihmetteleväni miten tuollaisia ihmisiä onkaan, että ei viitsi yhtään edes yrittää sen toisen vuoksi mitään vaan porskuttaa menemään vaan, viis siitä pysyykö toinen perässä ollenkaan.

Noin se epäterve itserakkaus syntyy kun poistaa kaiken kritiikin itseä kohtaan niin pääsee valehtelmaan että kaikki tykkää minusta ja jos joku vielä kehtaa kritisoida niin terapeutit rikastuu jälleen. Ei tuo ole tervettä että poistaa elämästä kaiken kritiikin kun sitten ei kestä minkäänlaista kritiikkiä kun sitä ei koskaan ole opetellut sietämään. Tämä on hyvin monen naisen ongelma mutta yksikään nainen ei suostu kohtaamaan todellisuutta niin naiset syyttävät aina sitä henkilöä joka kritisoi naisvihasta kun naiset ei enää erota toisistaan kritiikkiä ja vihaa ja ne valehdellaa yhdeksi ja samaksi asiaksi

Toisinaan kritiikki on kohtuutonta, etenkin jos kritisoidaan seikoista jotka ovat toisille täysin sallittuja, mutta joista kritisointi koetann oikeudelliseksi yhden kohdalla. sivusta

Vierailija
75/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään nainen ei enää nykypäivänä ajattele olevansa muita varten vaan joka nainen kuvittelee että kaikki muut on olemmassa häntä varten

Ei kukaan ole pelkästään muita varten vaan tasapaino tässäkin asiassa. On vanhentunut käsitys, että naisen tulisi olla palvelija joka vähät välittää itsestään ja elää ainoastaan muiden tarpeita ja toiveita täyttääkseen.

Vierailija
76/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos "kaikki" ihmiset negaavat kuten aloitus, miksi joku suomalainen olisi luottavainen? Paljon on hankalia ihmisiä täälläkin?

Vierailija
77/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ote elokuvasta.

Henkilö1 sanoo :"Sinä se et muutu"

Henkilö 2 vastaa: "Entisellään näytät olevan sinäkin"

Vierailija
78/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksinäinen ja ikisinkku vapaasta tahdostani. 

Viihdyn yksin tosi hyvin, minä käyn töissä ja siellä näen ihmisiä joten on todella ihanaa kun kotona saan olla yksin. Olen introvertti siis luonteeltani. 

Miten jotkut ihmiset pystyy olemaan jatkuvasti sosiaalisia eli töissä ovat ihmisten kanssa tekemisissä ja sitten kotonakin on muita ihmisiä, minä en vain tuohon pystyisi koska nautin ja tarvitsen omaa aikaa.

M32

Vierailija
79/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on pahemmin kun pelkkää KYLMÄÄÄ ja SADETTAA!

Vierailija
80/94 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yksinäiset ihmiset on epäonnistuneet elämässään eikä kukaan halua olla heidän kanssaan tekemisissä

Sinulla taitaa olla kokemusta asiasta?