Olen nelikymppinen ja kaksi 70 v naapurimiestä on sanonut kauniiksi. Mitä pitäisi ajatella?
Olenko niin rupsahtanut että pitävät ikäisenään? No ei vaineskaan, olen aika freeshi. Mutta ihmeellistä, että kaksi.
Kommentit (32)
Ehkä heillä kaihi ja näkökenttä sumentunut.
Iske kiinni kun vielä kelpaat heille.
Pyydä kahville, niin saat hyvät kyydit....
Rajattomia dementikkoja joilla estot jo kadonneet sairauden myötä. Pitäisin sellaisen woketuksen (ripityksen) naisten esineellistämisestä etteivät kehtaa edes kaupan kassaa tervehtiä ensi viikolla. Ja muistuttaisin että on poliisiasia jos edes katsovat alaikäisiä sillä silmällä, saati että sanoisivat nuorelle noin.
Kun olin 40 v. oli isäni 65 v. niinpä tuollaisilta 60+ papoilta saatu huomio tuntui lähinnä epämiellyttäviltä.
Ehkä näitä 60+ setiä kehuvat sitten 80+ naiset komeiksi pojiksi 😌
Vierailija kirjoitti:
Eihän tossa oo mitään ihmeellistä. Voit näyttää nuoremmalta, monet 40:set näyttää kolmekymppisiltä ja 70-vuotiaan silmään näytät muutenkin nuoremmalta. Iloitse ja ole hyvilläsi.
Iloitse ja ole hyvilläsi? Ahdistuisin jos isäni ikäiset kyttää ja arvostelee, en olisi enää tekemisissä. Varmaan spontaani vastaus olisi ollut hyi helvetti.
Olen seitsemänkymppinen ja entinen 35-vuotias työtoverini sanoo minua kauniiksi. Ehkä olenkin vähän.
Sentään kehuvat kypsiä aikuisia naisia eikä parikymppisiä bimboja.
Jos "poimii" toisen.
.Joutuu vanhaa ukkoaan varautua omaishoitamaan.
Herrat on yhdessä miettinyt, kuinka ottaisivat sinut.
Mä en analysoisi enempää, oletan pappojen olevan kohteliaita. Tosin olen optimisti.
Ihan kuule nelikymppinen täti. Ap