Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Suomessa olla oma itsensä?

Vierailija
22.07.2023 |

Jos ei tee mitään mistä on haittaa muille niin miksi sitä kumminkin paheksutaan ja pidetään etäisyyttä tällaisiin ihmisiin? Pitääkö kaikkien muka olla täysin siinä samassa muotissa minkä yhteiskunta tai muutama ihminen määrittää?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä ainakin teen niinkuin koen mikä on minua itseäni ja jos se ärsyttää jotakuta se on hänen ongelmansa. En minä tänne syntynyt sen takia että alkaisin tekemään ja elämään täysin niin kuin muut käskee, siinähän menee elämä hukkaan. Jos muita ottaa päähän sitten ottaa.

Vierailija
2/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko käydä töissä jos ei taho?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se yksi muotti minkä yhteiskunta määrittää?

Vierailija
4/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mutta en tiedä onko tuo ihan sitä "olla oma itsensä" mutta ei ole minun asiani.

Vierailija
5/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitettu erilaisuuspoliisille poikkeava ajattelukaava!

Takaisin iltalehtiä lukemaan heti!

Vierailija
6/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ympärillesi!Suomalaiset ovat äärimmäisen individualistinen kansa.

Vierailija
7/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mutta en tiedä onko tuo ihan sitä "olla oma itsensä" mutta ei ole minun asiani.

Työssäkäynti ei sovi identiteetilleni. Haluan olla vapaa.

Vierailija
8/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Mutta olen silti.

Vierailija
9/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se että vaikka olisi kuinka paskassa työpaikassa pomon ja muiden haukkumana ja työn kuormittamana jota ei järjestellä mitenkään järkevästi niin pitää vaan hampaat irvessä pysyä töissä vaikka kuinka pahaa tekisi. Sitten ihmetellään sairaspoissaoloja ja burn-outteja. Ihmisen pitää voida hyvin työpaikallaan.

Vierailija
10/25 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin se että vaikka olisi kuinka paskassa työpaikassa pomon ja muiden haukkumana ja työn kuormittamana jota ei järjestellä mitenkään järkevästi niin pitää vaan hampaat irvessä pysyä töissä vaikka kuinka pahaa tekisi. Sitten ihmetellään sairaspoissaoloja ja burn-outteja. Ihmisen pitää voida hyvin työpaikallaan.

Ei minun Suomessa ole tuommoista. Voi vaihtaa työpaikkaa.

Vierailija
11/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Hirveä solvaamista ja haukkumista jos kuulut esim persuihin,kristillisiin tms. Ajojahti menossa, sukupuolia on muka useita yms. Pitää muka mennä massan mukana. Tämä ei ole minun Suomeni johon synnyin monille merkitsee vain mammona,maine,ulkonäkö,raha,status kaikki hyvät arvot heitetty romukoppaan kuten yhteisöllisyys,toisten Auttaminen, rehellisyys,vastuullisuus...

Vierailija
12/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun Suomessa ole tuommoista. Voi vaihtaa työpaikkaa.

sinun suomessa? mariini siis kirjoittelee palstalle :)

Vierailija
13/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vihervassarit kieltää havainnoimasta maailmaa ja ihmisiä, siten kuin sen koen ja näen, en suostu siihen. Heidän mielestään todellisuus pitäisi kieltää ja suostua vain heidän väitteisiinsä.

En voi kieltää omaa älykkyytäni.

En suostu heidän valhemaailmaansa.

Vierailija
14/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei saa olla oma itsensä, paitsi jos kestää pahansuopaisuutta, tuijotusta, häirintää. Ei tarvitse muuta kuin pukeutua vähän eri tavalla ja se riittää siihen, että täällä tuijotetaan ja huudellaan.

Olen ihan tavallinen suomalainen nainen ja tämä on oma kokemukseni, en pysty edes kuvittelemaan minkälaista olisi asua Suomessa ulkomaalaisena.

Vierailija
15/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla. Valittajia ja ihmettelijöitä on joka maassa. Yleensä ihmiset haluaa olla harmaata massaa. Toki poikkeuksia on.

En tosin tiedä mitä ap tarkoitti. Ulkoista habitusta tai jotain aatetta tai mitä?

Vierailija
16/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Welcome my son, welcome to the machine."

Vierailija
17/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka paheksuu ja pakottaa? Joku stnan maalaisumpio? Lahko?

Vierailija
18/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos joku sua paheksuu niin vattuakos sen etäisyys sua sitten haittaa? Sehän vain jättää sut rauhaan. Seuransa saa valita sekä hän että sinä.

Vierailija
19/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso ympärillesi!Suomalaiset ovat äärimmäisen individualistinen kansa.

Olevinaan ovat.

Suurin osa kuitenkin elää "hesari - yle - totuus" kuplassa, jonka odotan hartaasti jo viimeinkin puhkeavan.

Vierailija
20/25 |
23.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka paheksuu ja pakottaa? Joku stnan maalaisumpio? Lahko?

Melkein koko Suomi on tällainen yle- hesarilahko, koska eivät ole hereillä mitä täällä ihan oikeasti tapahtuu.

Sumutettu pölhällistö ja lammaslauma joka putoaa rotkoon, koska eivät tajua mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme