Onko teitä ikinä nolottanut kertoa raskaudestanne?
Mun on ollut vaikeaa kertoa etenkin äidille ja isälle. Ei yhtään kiinnostaisi tuoda heidän tietoon että olen harrastanut seksiä :D juu, ei ehkä tule yllätyksenä kun olen aikuinen, mutta silti. Puistattavaa. Lapsista kyllä ollaan kaikki tosi onnellisia, mutta se vaihe kun naisen sisälle on laitettu siemen ja siellä se nyt kasvaa... saako kukaan kiinni ajatuksestani? :D
Kommentit (11)
Oletko teini-ikäinen vai muuten vain jälkeenjäänyt?
Niin, ymmärrän kyllä! Kenen miekkosen kanssa muuten harrastit?
Oletko parisuhteessa tulevan lapsesi biologisen isän kanssa?
Ja siis olet ilmeisesti yhdynnän seurauksena raskautunut? Eli et ole käynyt lapsettomuushoidoissa.
Joo olen parisuhteessa oleva 35v ja toista lastamme nyt odotan. Asiaan voi vaikuttaa toki se että seksi ja kaikki siihen liittyvä oli erittäin tabu aihe meillä kotona ollessani nuori. Ap
No ei oo. Vaikka seksi ois ollu tabu, raskaaksi tuleminen luonnollista.
Vähän. Samalla tavalla, kun vaikka omien syntymäpäivien juhlimisen. Jostain syystä koen nolona kertoa omista "saavutuksista" tai juhlahetkistä. Ikään kuin vaatisin huomiota. Mietin, että jos vain jättäisin kertomatta. Kyllähän sen sitten näkee. Jo omalle puolisolle tuntui kiusalliselta kertoa vaikka hän oli siinä yrittämisessä aktiivisesti mukana.
Saan ap kiinni ajatuksestani vaikka olen lapseton yli kolmekymppinen. Jos olisin raskaana, lykkäisin varmaan siitä kertomista vaikka kuinka pitkälle. Kertoisin varmaan vasta joskus viikolla 16, vaikka ollaan tekemisissä. Ikinä en kertoisi, miten synnytys meni, saisivat vaan tietää että vauva tuli.
Saa. Mut mitäpä noloa siinä olis, samalla lailla ne on sinutki pannu alulle 😂