Kellään uskovalla ollut tällästä ongelmaa?
Joitain vuosia sitten, ennenkuin tapasin mun nykyisen puolison, ollaan nyt oltu naimisissa 5 v, olin hyvin vahvasti uskossa, rakastin Jeesusta.
Nykyään, olen tässä avioliittovuosien aikana katkeroitunut ja syvästi pettynyt, niin Jeesukseen kuin mieheenkin.
Koen, että menetin itseni naimisiin mentyä. Olen kokenut asioita, jotka on vienyt luottamusta Jumalaan...Olen siinä pisteessä, että olen sanonut Jeesukselle vihaavani Häntä, en halua mennä kokouksiin enkä kuulla sanaakaan Hänestä.
Olen niin täynnä katkeruutta ja vihaa, että en pysty tällä hetkellä palaamaan takas uskonelämään.
Mies on huomannut asian, eikä hän pidä asiasta, että olen kääntämässä selkäni Jumalalle.
Onko ketään, joka olisi ollut katkeroitunut Jumalalle ja miten kävi lopulta, pystyitkö nöyrtymään ja palaamaan takas?
Kommentit (44)
Mahtaisikohan Liisi Jokirannan puheista tai kirjoista/teksteistä olla apua. (www.liisijokiranta.fi)
Myös youtubessa.
Saattaisi olla mahdollista ottaa myös häneen yhteyttä asioista kirjoittamista/keskustelemista varten.
Ap, oletko tunnollisesti maksanut kymmenykset ja ylikin?
Yleensähän näissä jutuissa aina ilmenee ettei olla otettu Herran sanaa kovin tosissaan.
Jumala auttaa niitä jotka auttavat itseään.
Menkää vaaranlaelle,ja katselkaa ympärillenne.Keskustelkaa asioista.Sitten menette merenrantaan ja katsokaa ulapalle.Katsokaa avaruuteen syysyönä.Olkaa hiljaa.