Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuttuisiko oma miehesi tästä

Vierailija
30.08.2008 |

Mieheni haluaisi, että laitan 2v sikoisemme tarhaan, (os-aika) kun hoidan vauvaa kotona. Minä en suostu, koska haluan olla lasten kanssa sen vähän aikaa minkä voin (palaan töihin kun vauva reilut 1v)

Mies haluaa, että vauva ei nuku perhepedissä, vaan omassa huoneessa. Minä en halua, koska imetän öisin ja haluan nauttia vauvasta,

Mies huutaa ja haluaa eron. (kai vitsi, mutta sanoo niin, koska olen NIIN itsekäs)

Vttu

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kuitenkin todeta että onpa harvinaisen tyhmä ja lapsellinen mies sinulla.

Vierailija
2/11 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan ja äidin hyvinvointi menee perheessä muun edelle. Jos mies ei halua nukkua samassa huoneessa vauvan kanssa, menköön hän toiseen huoneeseen.

Miehesi on aika lapsellinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein itkettää. Kun en laittanut esikoista hoitoon, niin mies sanoi, etten saa enää valittaa mistään, kun kerran tein tämän valinnan. No, en ole uskaltanut vlittaa, vaikka välillä rankkaa onkin kahden alle 3v kanssa

Mies myös kritisoi, kun nukutan vauvaa sylissä. On kuulemma lukenut, että vauvan pitää itse oppia nukkumaan omassa huoneessa. Mä en kestä sitä, kun ajatuksemme lastenhoidosta on ristiriitaiset. Mies ei arvosta panostani kotona lapsien kanssa lainkaan.

ap

Vierailija
4/11 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän pysty ymmärtämään, että vauva-aika on varsin lyhyt, varsinkin jo aiot laittaa hoitoon 1v:na. Millä hän perustelee vaatimuksiaan? Jos laitat vauvan omaan huoneeseen, niin miten ihmeessä saat koskaan nukuttua tarpeeksi. Juokset vähän väliä eri huoneessa vauvaa hakemassa ja tuot imetettäväksi. Helpoimmalla vauva hoituu sitä oman vuoteen läheltä tai ihan vieressä nukkuen. Ja saahan sen vauvan hyvin siirrettyä omaan huoneeseen kun vähän kasvaa.

Aika vakavaa tuo erolla uhkailukin on, hän ilmeisesti ymmärtää että se on hyvä kiristyskeino kun naisella on pieniä lapsia. Mutta mitäs sitten kun lapset isompia, kun et ole enää miehestä riippuvainen, ei siihenkään kauaa mene. Jos suhde perustuu tuollaiselle, niin voi olla että itse haluat eroa siinä vaiheessa. Mikä ihme sille miehellesi on tärkeintä elämässä? Ei kai ainakaan oma perhe, omat lapset??

Ota vakavasti tuollaiset uhkailut, mutta pidä myös tiukaan pääsi, kun sinä parhaiten tiedät mikä on lapsille parasta. Itsekkyydestä voidaan alkaa puhua siinä vaiheessa kun vaatimusten motiiveina ovat omat tarpeet ja haluamiset.

Tuollaiselle äijälle pitäisi antaa kova opetus ja selkäsauna. Valitettavasti se pihalle potkaiseminen yleensä on se paras opetus, kaikki eivät opi edes siitä.

Koitahan jaksaa ap, yleensä suhteen todelliset ongelmat alkavat näkyä silloin kun on pieniä lapsia.

Vierailija
5/11 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotiasta nyt en hoitoon veisi, jos omat voimavarat vaan riittävät 2pienen hoitoon. Ja siitä nyt ei voi minusta oikein mies suuttua, koska sinähän ne kotona päivisin hoidat ei hän.

Mutta tuosta perhepedistä olen kyllä samoilla linjoilla miehesi kanssa eli vauvan kuuluisi nukkua ainakin omassa sängyssään, välttämättä nyt ei ihan omassa huoneessa, ainakaan ekoina kuukausina. Minusta et voi nukkua vauvan kanssa perhepedissä, jos se häiritsee miehesi unta.

No mitä tuohon erolla uhkaamiseen, niin se on kyllä toooooodella lapsellista. Sillä asialla ei turhaan saa uhata. Meillä ainakin mies saisi ajolähdön jos sellaisella uhkaa.

Suosittelen kyllä keskustelua, enkä kannata tuollaista yksipuolisia vaatimuksia, että koska "minä haluan". Taidatte olla molemmat aika lapsellisia ja itsekkäitä. Avio/avoliitossa on tehtävä komromisseja molemmin puolin.

Vierailija
6/11 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös kritisoi, kun nukutan vauvaa sylissä. On kuulemma lukenut, että vauvan pitää itse oppia nukkumaan omassa huoneessa. Mä en kestä sitä, kun ajatuksemme lastenhoidosta on ristiriitaiset. Mies ei arvosta panostani kotona lapsien kanssa lainkaan.

ap

sillä tuttavapiirissä on useita esim. tästä, ja he ovat joutuneet myöhemmin ongelmiin, kun ovat yrittäneet vierottaa lasta tästä tavasta.

Vierailija
7/11 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin myös hassua, kun mä luulin, että kotona ollessa saisin itse päätää näistä asioista, kun kerran minä imetän ja nukutan jne. Mies tekee älyttömän paljon töitä ja on stressaantunut, mutta syyttää siitä huonoja öitä, kun pidän vauvaa vieressä ja joskus sekaista taloa, kun en ehd kuurata joka päivä.

Ja nyt meillä olis esikoisen kaverin synttärit neljätä, jonne ei pääse kuin autolla ja yllätys, mies sanoi, ettei vie meitä sinne, kun ei saa päättää edes lastenhoidosta. Järkyttävää. Lahja ostettu ja esikoinen puhuu vaan synttäreistä.

Mies uhkailee erolla ja kerran jopa tiulosti netistä eropaprut, mutta siihen jäi.

Vierailija
8/11 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei mies saisi sitä lapselle kostaa. Aivan käsittämättömän lapsellinen tuo synttärijuttu.

Vierailija
9/11 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muustakin asiasta kuin lastenhoidosta!

Yritäpä rakentavaan ja rauhalliseen sävyyn kysyä asiasta. Voi tietysti olla, että miehesi tuntee vaan olonsa ulkopuoliseksi ja ehkä jopa tarpeettomaksi (tosin tämä käy yleensä kuulema ensimm. lapsen kohdalla yleisemmin), mutta ei "osaa" sitä rakentavammin sanoa.

Mitä jos sinä antaisit miehelle hieman periksi - vaikka sen perhepedin-, niin jospa hänkin tulisi sinua jossakin mielipiteessä vastaan?

Vierailija
10/11 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ei voi koskaan jutella sivistyneesti vaan aina riidellen. Vika kait molemmissa, mutta ei oo tullut muutosta, vaikka yritän. Nyt pitää mennä pakottaan ja suostutteleen sen viemään meidät synttäreille,....

Vierailija
11/11 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ei voi koskaan jutella sivistyneesti vaan aina riidellen. Vika kait molemmissa, mutta ei oo tullut muutosta, vaikka yritän. Nyt pitää mennä pakottaan ja suostutteleen sen viemään meidät synttäreille,....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi