Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"riikka" olikin ilmeisesti vielä vihreä vuonna 2008 kun kirjoitti tekstinsä

Vierailija
22.07.2023 |

Siinäpä pohdittavaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettakaa ajojahti. Toivon Riikan tekevän parannusta ja jatkavan maamme johtoa

Samaa mieltä.

On todella tekopyhää ja lapsellista kiusata Purraa 15 vuotta vanhojen kirjoitusten takia.

Jos lähdetään sille tielle, että kaivetaan 15 vuoden takaisia juttuja ja arvioidaan ihmistä sen perusteella niin esim. entiset alkoholistit ja huumeriippuvaiset eivät voi toimia poliitikkoina, saati missään terveydenhuollon, turvallisuuden tms. ammatissa. Ja näitä kyllä on.

Tuossa riikan tapauksessa kyse on vain vanhoista kirjoituksista.

Ongelmana on se, että purra ei ole vakuuttavasti irtisanoutunut noista epäisänmaallisista kirjoituksistaan. Suomen kansa ei luota siihen, että hän olisi nykyään täysin isänmaallinen antirasisti vaan vieläkin putinistisen rasisti-ideologian pauloissa.

Vierailija
22/31 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää jaksaako. Riikka on sanonut olleensa vihreä 90- luvulla, ei enää scriptan aikaan.

Ja Riikka oli rakastunut erääseen vihreiden puoluevaikuttajaan ilman vastakaikua ja katkeroitui kun sai rukkaset ja alkoi yrittämään Halla-ahoa sitten räväkällä tyylillään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

On todella tekopyhää ja lapsellista kiusata Purraa 15 vuotta vanhojen kirjoitusten takia.

Jos lähdetään sille tielle, että kaivetaan 15 vuoden takaisia juttuja ja arvioidaan ihmistä sen perusteella niin esim. entiset alkoholistit ja huumeriippuvaiset eivät voi toimia poliitikkoina, saati missään terveydenhuollon, turvallisuuden tms. ammatissa. Ja näitä kyllä on.

Ongelmana on se, että purra ei ole vakuuttavasti irtisanoutunut noista epäisänmaallisista kirjoituksistaan. Suomen kansa ei luota siihen, että hän olisi nykyään täysin isänmaallinen antirasisti vaan vieläkin putinistisen rasisti-ideologian pauloissa.

Osa niistä kirjoituksista on hyvinkin asiallisia, joten ei hän edes voi niistä irtisanoutua varmaan. Silloinhan hän valehtelisi kansalle.

Kyllä täällä Purran jahtaajat ovat epäisänmaallisia.

Eiköhän tämä Purraan kohdistuva ajojahti ole enemmänkin venäjämielistä kuin mikään. Suomalaiset hyökkäävät suomalaisia vastaan ja jakaantuvat kansana. Ja demokratia häviää muutenkin savuna ilmaan.

Vierailija
24/31 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
25/31 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli "ilmeisesti"? Ap, olet ääliö.

Vierailija
26/31 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Jos olisin sanonut jotain noin kamalaa, kuin riikka kirjoituksissaan 15 vuotta sitten, niin minun ensimmäinen reaktioni olisi "ai kamala, miksi mä olen sanonut noin? Mitä mun päässä on mahtanu liikkua? Olen tosi pahoillani, en todellakaan ajattele näin. Vilpittömästi anteeksi kaikille, joihin sanani tuolloin kohdistui". Sitten todistaisin teoillani, millainen olen oikeasti.

Purran reaktiot on olleet... Jotain muuta. Mitä ollaan kaikki päästy hämmentyneinä sivusta seuraamaan.

Vierailija
27/31 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkoot vaikka liila. Nuo kirjoitukset on sairaita, ja niiden kirjoittaja ei kuulu hallitukseen tai muuallekaan politiikkaan. Piste.

Niin mutta MITKÄ kirjoitukset. Kun nyt osa nostetuista kirjoituksista ei olekaan Purran kirjoituksia, vaan iltalehden virheitä.

Vierailija
28/31 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä.

Jos olisin sanonut jotain noin kamalaa, kuin riikka kirjoituksissaan 15 vuotta sitten, niin minun ensimmäinen reaktioni olisi "ai kamala, miksi mä olen sanonut noin? Mitä mun päässä on mahtanu liikkua? Olen tosi pahoillani, en todellakaan ajattele näin. Vilpittömästi anteeksi kaikille, joihin sanani tuolloin kohdistui". Sitten todistaisin teoillani, millainen olen oikeasti.

Purran reaktiot on olleet... Jotain muuta. Mitä ollaan kaikki päästy hämmentyneinä sivusta seuraamaan.

Väärin pyydetty anteeksi? Sitä "parempaa" suvaitsevaisuutta sitten.

Vierailija
29/31 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: een väite on fiktiota.

Ohessa Riikka Purran haastattelu, jossa hän kertoo olleensa vihreä ennen Halla-ahon scriptaa, jonka jälkeen on siirtynyt Perussuomalaisiin.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3f5997e0-efd4-4202-afbe-1e9a08dce…

"Poliittinen käännekohta tapahtui vuonna 2005 tai 2006. Purra ei ole tarkasta vuodesta aivan varma.

Helsinkiläinen tohtoriopiskelija Jussi Halla-aho siirsi kotisivuiltaan verkkopäiväkirjansa tekstejä erillisellä blogialustalle ja perusti keväällä 2005 blogin nimeltä Scripta kirjoituksia uppoavasta lännestä." https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3f5997e0-efd4-4202-afbe-1e9a08dce…

Kommentit Scriptaan on kirjoitettu vuonna 2008. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000009709571.html

Vierailija
30/31 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena, mutta tuosta Purran 2021 haastattelusta nousee esille Tampere hånelle merkityksellisenä.

Mikä siinä Tampereessa on että se radikalisoi kaikki? Tuntuu että lähes kaikki poliitikot, ainakin ne radikaalimmat (ihan mihin suuntaan tahansa) ovat Tampereelta.

Mitä te siellä Tampereella puuhaatte?

Vierailija
31/31 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää jaksaako. Riikka on sanonut olleensa vihreä 90- luvulla, ei enää scriptan aikaan.

No ainakin dissasi persuja jossain kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi