Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään toivotaan treffien jälkeistä palautetta

Vierailija
22.07.2023 |

Aiemmin riitti kiitos ja näkemiin. Ollaanko tänä päivänä herkempiä ja siksi vaaditaan suoraa palautetta? Deittailun ideahan on etsiä itselleen sopivaa partneria. Vaikka mä en tykkäisi jostain saattaa seuraava tykätä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään elämä on yhtä suorittamista. Sitten ihmetellään miksi kaikki uupuu kun treffeistäkin pitää tehdä syväanalyysi.

Nykyään osa ihmisistä uupuu normaaleista asioista. Itse olen lopen kyllästynyt näihin uupujiin.

Mistä sinä tiedät, mistä asiosta ovat uupuneet? Tuskin tuollaiselle ovat ainakaan uskoutuneet.

Ihan kaikesta. Työstä uuvutaan, treffeistä uuvutaan, liikunnasta uuvutaan. Ihan kaikesta. Tuollaiset ihmiset ovat äärimmäisen raskaita.

Nyt sinä kuulostat uupuneelta. Kohtele ihmisiä kunnioittavasti, niin eivät ainakaan sinun takiasi uuvu.

Ja nyt uuvut jo siitäkin että jollain on eriävä mielipide.

Projisointia.

Miksi annat itsellesi ylänuolen? Vähän säälittävää.

Annan kelle haluan.

Vierailija
42/44 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet toivoo pelkästään positiivista palautetta jos antaa negatiivista tulee itkupotkuraivarit ja traumat.

Tai sitten kyseenalaistavat vastauksen. "No onpas jännä että olet tuota mieltä, kun ei kukaan ennen ole minua tuosta syytellyt."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet toivoo pelkästään positiivista palautetta jos antaa negatiivista tulee itkupotkuraivarit ja traumat.

Tai sitten kyseenalaistavat vastauksen. "No onpas jännä että olet tuota mieltä, kun ei kukaan ennen ole minua tuosta syytellyt."

Eli eivät kykene itsereflektioon.

Vierailija
44/44 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla yksi kerta syynä oli se, että miehellä oli liian kapea rintakehä ja hän oli lyhyempi ja laihempi kuin olin luullut. Mitä hyötyä olisi sanoa, että olit minun makuun liian pienikokoinen? Entä millä perusteella olisi velvollisuuteni kertoa tämä hänelle?

Minä sain kerran palautetta mieheltä, että tykkää pehmeämmistä naisista. Palaute siis koski kuvaani. En ollut pyytänyt mitään palautetta, enkä ajatellut mitenkään pehmentää ulkonäköäni. Mitä ikinä se nyt sitten tarkoittaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän