Nykyään toivotaan treffien jälkeistä palautetta
Aiemmin riitti kiitos ja näkemiin. Ollaanko tänä päivänä herkempiä ja siksi vaaditaan suoraa palautetta? Deittailun ideahan on etsiä itselleen sopivaa partneria. Vaikka mä en tykkäisi jostain saattaa seuraava tykätä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Monet toivoo pelkästään positiivista palautetta jos antaa negatiivista tulee itkupotkuraivarit ja traumat.
Tai sitten kyseenalaistavat vastauksen. "No onpas jännä että olet tuota mieltä, kun ei kukaan ennen ole minua tuosta syytellyt."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet toivoo pelkästään positiivista palautetta jos antaa negatiivista tulee itkupotkuraivarit ja traumat.
Tai sitten kyseenalaistavat vastauksen. "No onpas jännä että olet tuota mieltä, kun ei kukaan ennen ole minua tuosta syytellyt."
Eli eivät kykene itsereflektioon.
Vierailija kirjoitti:
Minulla yksi kerta syynä oli se, että miehellä oli liian kapea rintakehä ja hän oli lyhyempi ja laihempi kuin olin luullut. Mitä hyötyä olisi sanoa, että olit minun makuun liian pienikokoinen? Entä millä perusteella olisi velvollisuuteni kertoa tämä hänelle?
Minä sain kerran palautetta mieheltä, että tykkää pehmeämmistä naisista. Palaute siis koski kuvaani. En ollut pyytänyt mitään palautetta, enkä ajatellut mitenkään pehmentää ulkonäköäni. Mitä ikinä se nyt sitten tarkoittaakin.
Annan kelle haluan.