Nykyään toivotaan treffien jälkeistä palautetta
Aiemmin riitti kiitos ja näkemiin. Ollaanko tänä päivänä herkempiä ja siksi vaaditaan suoraa palautetta? Deittailun ideahan on etsiä itselleen sopivaa partneria. Vaikka mä en tykkäisi jostain saattaa seuraava tykätä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään elämä on yhtä suorittamista. Sitten ihmetellään miksi kaikki uupuu kun treffeistäkin pitää tehdä syväanalyysi.
Nykyään osa ihmisistä uupuu normaaleista asioista. Itse olen lopen kyllästynyt näihin uupujiin.
Mistä sinä tiedät, mistä asiosta ovat uupuneet? Tuskin tuollaiselle ovat ainakaan uskoutuneet.
Ihan kaikesta. Työstä uuvutaan, treffeistä uuvutaan, liikunnasta uuvutaan. Ihan kaikesta. Tuollaiset ihmiset ovat äärimmäisen raskaita.
Nyt sinä kuulostat uupuneelta. Kohtele ihmisiä kunnioittavasti, niin eivät ainakaan sinun takiasi uuvu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla yksi kerta syynä oli se, että miehellä oli liian kapea rintakehä ja hän oli lyhyempi ja laihempi kuin olin luullut. Mitä hyötyä olisi sanoa, että olit minun makuun liian pienikokoinen? Entä millä perusteella olisi velvollisuuteni kertoa tämä hänelle?
Olisit vaan sanonut suoraan: En pidä ulkonäöstäsi ja olen niin pinnallinen että miehen ulkonäkö on minulle tärkeämpää kuin mikään mitä hän sanoo tai tekee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla yksi kerta syynä oli se, että miehellä oli liian kapea rintakehä ja hän oli lyhyempi ja laihempi kuin olin luullut. Mitä hyötyä olisi sanoa, että olit minun makuun liian pienikokoinen? Entä millä perusteella olisi velvollisuuteni kertoa tämä hänelle?
Turha tuollaisia onkaan kertoa. Sen sijaan puhuit vähän liikaa itsestäsi, olisi voinut olla siistimmät vaatteet, suuhygieniaan voisi panostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään elämä on yhtä suorittamista. Sitten ihmetellään miksi kaikki uupuu kun treffeistäkin pitää tehdä syväanalyysi.
Nykyään aikuiselta ihmiseltä edellytetään kykyä itsereflektioon. Aikaisemmin sitä ei edellytetty.
Itsereflektio, jos kysytään toiselta jotain palautetta, jota ei sen antaminen kiinnosta, ellei tahdo enää tavata, eikä siitä tarvitse mitään selityksiä antaa? Voi olla, että se itsereflektio on tiukassa, jos on tuossakin muiden palautteen varassa, eikä oikeasti osaa yhtään aatella ite. Aiemmin vaadittiin ihan kykyä aatella ite. Se on sitä itsereflektiota parhaimmillaan.
Ei pelkän "oman" palautteen varassa kukaan itsereflektoi. Sinä et päätä toisen kokemusta vaan otat sen jatkossa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Onnea vaan täydellisen Kenin löytämiseen! Muista pitää mittanauha mukana, että voit tarkistaa rintakehän leveyden!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit vaan sanonut suoraan: En pidä ulkonäöstäsi ja olen niin pinnallinen että miehen ulkonäkö on minulle tärkeämpää kuin mikään mitä hän sanoo tai tekee.
Ja sullako ei ole naisen tärkeimmät ominaisuudet ikä ja bmi :D?
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet ja tunteet on nykyään peli, mitä pitää osata pelata. Jokaisen matsin jälkeen palaute on tärkeää, että pelaaja tietää parantaa suoritustaan seuraavaa matsia varten: mikä meni pieleen, missä oli hyvä, miten elekieltä voisi parantaa, ilmehdintä kuriin ja henkisellä puolella kikatusta minimiin ja juttujen taso pitää nopeammin kohdata vastapelurin tason kanssa. Harjoitus tekee mestarin.
Jokainen on yksilö. Ei se auta yhtään, jos Mirkku sanoo Matille, ettei tykkää ruutupaitaisista miehistä, jos seuraavilla treffeillä Kirsikan kanssa Matti saa pakit, koska Kirsikka olisikin halunnut ruutupaitamiehen.
Vierailija kirjoitti:
Ovat koulussa ja harrastuksissa oppineet purkupalaverit joissa annetaan kiitokset ja kehitysehdotukset. Eivät ole sitä mieltä että jokainen kehitysehdotus on syytä ottaa verisenä loukkauksena joka romahduttaa egon?
Samat ihmiset opettavat kouluissa, että kiusata ei saa, ghostata ei saa, pitää olla kohtelias, ei saa valehdella jne ja samoin sitten toimivat itsekin vapaa-ajalla.
Vierailija kirjoitti:
No niinpä. Mulla on tähän saakka jäänyt aina kiinni ulkonäöstä, jos en ole jonkun kanssa halunnut yksiä treffejä pidemmälle. En todellakaan kerro syytä rehellisesti. Multa on tivattu syytä jopa silloin, kun en halunnut lähteä kadulla iskemään tulleen miehen kanssa treffeille.
Jos olisin pidemmän aikaa tapaillut ja sitten haluaisin lopettaa, koen että silloin mulla olisi jonkinlainen selitysvelvollisuus, mutta muussa tapauksessa ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tuollaisia onkaan kertoa. Sen sijaan puhuit vähän liikaa itsestäsi, olisi voinut olla siistimmät vaatteet, suuhygieniaan voisi panostaa...
Pakko kai puhua itsestä kun toinen ei saa suustansa ulos sanan sanaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko kai puhua itsestä kun toinen ei saa suustansa ulos sanan sanaa..
No eihän se tuollaiseen tapaukseen pädekään. Vaan niihin joissa nainen kyllä saisi sanan suustaan jos annettaisiin suunvuoro. Tuolle naiselle voisi sanoa että pitäisi jutella enemmän. Toki jos oot niin ikävä tms että nainen oli ihan sanaton, niin sitten ollaan taas sen äärellä että sinä tarvisit palautetta.
Olen maailman paskin mies treffailussa, en osaa sanoa ettei kiinnosta suoraan. Pitäisi olla sääntö että jos ei tunne kipinää, sen saa suoraan sanoa. Ei vika ole sinussa tai minussa, meillä ei vain ole yhteistä kipinää. Ja kaikki kusee siinä kun toinen tarttuu kaikkiin ja kaikkeen, minä en ole pelastusliivi. Baarit ei enään kiinnosta ja eikö voi käydä vain kahvilla ilman että toinen heittää koukut kiinni heti. Tunteen pitää olla molemmin puolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään osa ihmisistä uupuu normaaleista asioista. Itse olen lopen kyllästynyt näihin uupujiin.
Mistä sinä tiedät, mistä asiosta ovat uupuneet? Tuskin tuollaiselle ovat ainakaan uskoutuneet.
Ihan kaikesta. Työstä uuvutaan, treffeistä uuvutaan, liikunnasta uuvutaan. Ihan kaikesta. Tuollaiset ihmiset ovat äärimmäisen raskaita.
Nyt sinä kuulostat uupuneelta. Kohtele ihmisiä kunnioittavasti, niin eivät ainakaan sinun takiasi uuvu.
Ja nyt uuvut jo siitäkin että jollain on eriävä mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole tippaakaan pinnallinen. Kyllä vituttaa nämä ihmiset jotka ovat vaatimassa naisilta että minkä tahansa näköinen mies pitäisi kelpuuttaa. Miehille ei milloinkaan ole samaa vaatimusta. Tuo on naisten kontrollointia.
Vierailija kirjoitti:
Olen maailman paskin mies treffailussa, en osaa sanoa ettei kiinnosta suoraan. Pitäisi olla sääntö että jos ei tunne kipinää, sen saa suoraan sanoa. Ei vika ole sinussa tai minussa, meillä ei vain ole yhteistä kipinää. Ja kaikki kusee siinä kun toinen tarttuu kaikkiin ja kaikkeen, minä en ole pelastusliivi. Baarit ei enään kiinnosta ja eikö voi käydä vain kahvilla ilman että toinen heittää koukut kiinni heti. Tunteen pitää olla molemmin puolinen.
Jatkatko sitten treffailua sen ihmisen kanssa joka ei kiinnosta vai miten toimit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvää päivää. Onnea vaan täydellisen Kenin löytämiseen! Muista pitää mittanauha mukana, että voit tarkistaa rintakehän leveyden!
En minäkään pidä liian ruipeloista miehistä. On se kumma miten koville joillakin ottaa, kun naisella on selvillä millainen mies ei sytytä.
Monet toivoo pelkästään positiivista palautetta jos antaa negatiivista tulee itkupotkuraivarit ja traumat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projisointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Projisointia.
Miksi annat itsellesi ylänuolen? Vähän säälittävää.
Varmaan ainakin rehellisesti kertoa, ettei ole parisuhteesta kiinnostunut, vaan haluaa vain "pukille".