Sanokaas naiset... super-treenatut lihakset vai normaali mies
 kumpi siis miellyttäisi enemmän sängyssä
 Muhkeat lihakset ja treenattu kroppa vaiko se normi mies jolla pikkasen masua ja lihakset ihan normaalilla työllä tulleet
Kommentit (22)
sellanen reenattu mies, jolla kuitenkin hiukan ylimääräistä muttei läski, ei myöskään saa olla ihan kireä lommoposki vaan turvallinen iso nallekarhu nam :)
 Mikähän pakko näihin on aina pistää äärimmäiset vaihtoehdot? Pallomassu vai 2% rasvoissa oleva kehonrakentaja. Välimuotoja ei ole?
lihakset on tulleet työnteolla, mutta ovat peitossa ruokatunneilla ja kaffitauoilla(donitseja, kokista ja pizzaa) hankitun ihran alla.
Vierailija:
No ei kai toi " normaali mies, jolla lihakset työnteosta" ole mikään ihrapallo?
joka harrastaa liikuntaa, myös kuntosalia.
Vierailija:
lihakset on tulleet työnteolla, mutta ovat peitossa ruokatunneilla ja kaffitauoilla(donitseja, kokista ja pizzaa) hankitun ihran alla.Vierailija:
No ei kai toi " normaali mies, jolla lihakset työnteosta" ole mikään ihrapallo?
 mutta ei ihan super-pumpattuja lihaksia. Parempi tosin nekin kuin ei minkäänlaisia lihaksia! Eniten kuitenkin ratkaiseen kokonaisuus: muu ulkonäkö, pukeutuminen, luonne, äly... mutta se on toinen juttu.
 N30
Huumorintajuinen, rakastava, fiksu, romanttinen, osaa keskustella ja ottaa mua huomioon. Sellainen.
Vierailija:
Huumorintajuinen, rakastava, fiksu, romanttinen
koen jopa vastenmielisenä todella treenatun kropan.
 Joten siis ehdottomasti normaali mies.
 n22
tai omaa peilikuvaansa rakastava narsisti.
Jos tiedän että mies on liikunnallinen ja omaa hyvät elämäntavat se kiinnostaa enemmän.
 ...koska silloin tietää, että sillä äijällä todennäköisesti on korvienkin välissä jotakin ja jalkovälissä...noilla bodaajillahan kikkeli senkun pienenee kun lihakset laajenee...ne on muutenkin niin keinotekoisen näköisiä kaikkine tekorusketuksineen. Joten kyllä normaalivartaloinen mieskin voi olla todella komea ja puoleensavetävä !!
 Eikä edes ole niin täynnä sitä mahtavaa kroppaansa niinkuin useimmat bodarit on...vilkuilee koko ajan peilistä itteensä....ei tietenkään kaikki, on niitä ihan fiksujakin bodareita, mutta yleisesti ottaen noin on .
ehdottomasti normaali mies, jolla on jonkun verran työnteolla hankittua habaa. Treenaamalla treenatussa kropassa ei ole mitään kiihottavaa, bodattu kroppa suorastaan etoo. Ihraa ei tarvitse olla, mutta mieluummin vähän tukeva mies kuin laiha luikku.
Musta on kiihottavaa kun mieheni käsivarsien lihakset näkyvät pullistamatta kun hän esim. lukee lehteä, leikkii lasten kanssa jne.
 Mun mies harrastaa kyseistä lajia ja se on harrastus siinä missä muukin. ketkäköhän on viimeaikoina kärynneet kielletyistä aineista, hmm oliskohoan ne uleisurheiliat tai hiihtäjät :)
 Ei mies mikään seksikäs ole ns kisakunnossa mutta off seasonilla hot :)
 sellainen nallukka. En voisi kuvitella olevansa jonkun hiirulaisenkanssa. Kyllä naisen pitää tuntea itsentä turvalliseks. Mutta  tuo vaan mun mielipide tuhansien muun joukossa.
kun en mä oikein diggaa siitä salimeiningistä. Ja käyn mä itsekin salilla, mutta se on mulla vain yksi kuntoilumuoto muiden lomassa. Jos sun miehes ei käytä kamaa, niin hyvät sulle! Mun entisistä rafla-alan duunikavereista melkein kaikki portsariäijät veti hormoneita.
jos on vaikkapa ammattilaiskehonrakentaja, tai testaa kuntosalivälineitä työkseen.
Vierailija:
Työnteolla hankitut lihakset?
että lihaksia voi saada muualta kuin salilta ja että ne silloin myös näyttävät huomattavasti paremmilta. Vinkiksi pullamössöpojuille: halonhakkuu, verkkokalastus, lumenluonti, rakennushommat, (veneellä) soutaminen.
ei saa juuri minkäänlaisia lihaksia. Ilman hormoneja tapahtuva monipuolinen salitreenaus ei tuota " super-treenattuja" lihaksia. Sellaiset siis. Toisaalta täytyy todeta, että jotkut ovat luonnostaan treenatumman näköisiä ilman mitään treenausta.