Mitä ajattelet ensimmäisenä jos joku kertoo olevansa työtön?
Näin miehenä ja viikon ajan työttömänä olleena haluaisin kuulla mitä ajattelette asiasta.
Kommentit (31)
Sanon vain, että niin minäkin olen.
Ai kiva, no mua ei tuomita ainakaan.
Lähtisitkö kaljalle?
Nuoren naisen kohdalla, että nyt on helppo nakki, kun vielä vähän liioittelen tulojani ja omaisuuttani!
Ensimmäisenä? Riippuu tilanteesta. En tiedä. Olen lammaslääketieteen lisenssiaattisen tiedekunnan kandi. Aha laitetaanko peruspakettiin ja kaikilla sfääreillä. Mikä? Kaikki mausteet kiitos.
Hmm Ei työttömyys sinällään haittaa. Jos ryyppää 247 se haittaa..
Tietysti ekana kysyisin pomoltani, onko meillä sille töitä.
Ajattelen ettei hän ole saanut haluamaansa työtä ja hakee töitä ollessaan työttömänä
Mitäpä siitä tarvisi ajatella. Lopulta pitkästä aikaa ei ollutkaan enää kesätöitä ja sain pitää kunnon loman joten ei huono olotila olla työttömänä. Paljonhan meitä on ei- työllisiä, suurin osa. Eläkeläisiä, lapsia, vanhuksia, perijöitä, sijoittajia jotka ei töitä tee ainakaan virallisesti. Hyvä jos pärjätään ilman työntekoa.
Ajattelen että se on varmaan kauheaa, olen pahoillani.
Jos on rikas ja kaikki ok niin ei säälitä. Jos köyhä ja/tai vanha niin säälittää koska tietää ettei vanha ihminen takuulla saa enää uutta työtä.
Hallitus heikentää irtisanomissuojaa.
Miltä tuntuu, kun asuntosi menee tulevaisuudessa ulosottovirastolle?
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelisin miksi avautuu asiasta.
En avaudu mutta minulta kysyttiin mitä teen ja kerroin olevani työtön.
Ajattelisin sinun nyt hakevan uuden työn, jotta saat elämäsi kohilleen.
Sellaista sattuu. Noin ajattelisin.
Ajattelisin, että toivottavasti hänen lemmikkieläimillään on ruokaa ja leluja.Sekä auttaisin taloudellisesti, jos niiden pitää päästä eläinlääkäriin.
Ensimmäinen ajatus olisi varmasti "I know". Itse olen ollut työttömänä nyt reilu 1.5 vuotta, tätä ennen olin yhtäjaksoisesti työelämässä yli 20 vuotta.
Työtön on tietenkin nykyisen vihamielisen yhteiskunnan uhri.
Jeesuksenkin päälle syljettiin ja häntä pieksettiin raipoilla, joten ei mitään uutta auringon alla.
Hyväosaiset saavat palkkansa jo tässä maailmassa.
En mitään. Voisin kysyä miltä alalta on työttömänä ja mitäs nyt
Ihmettelisin miksi avautuu asiasta.