Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksin hyvän mammaväittelyn aiheen: kenen kuuluu laittaa kapula kassahihnalle?

Vierailija
22.07.2023 |

Kuuluuko kapula laittaa omien ostosten perään, ennen niitä vai miten?

Oletteko todistaneet kiistoja tästä?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpi.

Vierailija
22/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien ostosten jälkeen tietysti kertomaan seuraavalle että tässä kaikki ja hän voi alkaa laittaa omia tavaroitaan. Toki laitan myös tavaroitteni eteen jos edellinen ei osaa sitä laittaa ja on vaara että sekoittuvat.

Me laitamme vain omien ostosten perään. Meillä on valitettavasti sellainen periaate, että jokainen huolehtii omista ostoksista.

Olemme opettaneet lapsemme pienestä pitäen laittamaan kapulan omien ostosten perään, jotta takana tulevan ostokset eivät sekoitu omiin. Mikäli kaikki vanhemmat ooettaisivat lapsensa, itsekkäitä ihmisiä ei olisi.

Näinkin voi käydä, että meidän ostoksia liukuu muiden ostoksiin ja ilmoitamme vain, että laitamme kapulan vain omien ostosten perään. No, joko ollaan veemäisiä tai edellä oleva oppii laittamaan kapulan ostostensa perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perässä tuleva ei aina yllä laittamaan kapulaa.

Vierailija
24/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin mammaväittely? Missä ovat papat, isukit, sedät, nuorukaiset ja vaarit?

Vierailija
25/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se laittaa joka kokee sellaisen tarvitsevansa.

Mä jotenkin ajattelen että on helppoa laittaa se kapula omien ostosten perään ja kun jokainen tekee niin kassalla on helppo tietää missä lopettaa skannailu. Itsekkäät ihmiset eivät luonnollisesti ajattele muita.

Vierailija
26/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kopautan sillä kapulalla edellä olevaa päähän jos ei ole viitsinyt laittaa. Eiköhän opi.

Vierailija
27/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä se joka tulee vessaan laittaa ne kannet haluamaansa asentoon. Lähtiessä ei tarvitse tehdä mitään.

Ei.  Aina kun vieraaseenkin paikkaan mennään, jätetään paikat siihen kuntoon millaiset ne tullessakin oli. 

Vierailija
28/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko nyt keksit aiheen? Tästä on väitelty tälläkin palstalla varmaan sata kertaa. Keksi joku uusi aihe.

Vierailija
29/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin mammaväittely? Missä ovat papat, isukit, sedät, nuorukaiset ja vaarit?

On yleistietoa, että vauvapalstalla kaikki ovat mammoja.

Vierailija
30/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin Väinön.

Vierailija
31/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäät egoistit ajattelee että kapula laitetaan kun sitä itse tarvitaan, eli itse pistetään se siihen eteen ja oletetaan että perässä oleva hoitaa oman osuutensa.

Muita ajatteleva sen sijaan laittaa sen sekä eteen että taakse, jotta muille ei aiheudu harmia.

Vierailija
32/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestä se joka tulee vessaan laittaa ne kannet haluamaansa asentoon. Lähtiessä ei tarvitse tehdä mitään.

Ei.  Aina kun vieraaseenkin paikkaan mennään, jätetään paikat siihen kuntoon millaiset ne tullessakin oli. 

Paitsi, että lasken kannen, kun vedän pytyn. En välttämättä muista nostaa ylös. Pinttynyt tapa.

Vierailija
33/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kumpaankin päähän ostoksiani ellei edessäni oleva ole jo niin tehnyt. Ei tuosta nyt juuri keskustelua saa.

Vierailija
34/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat ostokset hihnalle ja kapulan merkiksi että ne on sun.

Kusetko myös talosi nurkalle merkkinä että se on sun?

Vierailija
35/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitan kumpaankin päähän ostoksiani ellei edessäni oleva ole jo niin tehnyt. Ei tuosta nyt juuri keskustelua saa.

Kumma kapulafetissi. En minä sitä laita jos perässä ei sillä hetkellä ole joku.

Vierailija
36/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana menevä saa olla huoleton ja jättää laittamatta kapulan, jos ei kiinnostele eikä jaksa.

Vierailija
37/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin haluisin keskustelua niistä jotka tulee niskaan hönkimään kun olet maksamassa. Varkaita jotka koittaa urkkia kortin pin-koodin.

Eikö niitä yhtään hävetä? Normaali ihminen odottelee vuotiaan siellä hihnan luona.

Vierailija
38/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassafröken är god och sätter avskiljare dit hon tycker sig behöva dem. Samma gäller "kassan är stängd" skyltar och annat. Jag gör nog andras jobb, men endast mot ersättning.

Vierailija
39/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin haluisin keskustelua niistä jotka tulee niskaan hönkimään kun olet maksamassa. Varkaita jotka koittaa urkkia kortin pin-koodin.

Eikö niitä yhtään hävetä? Normaali ihminen odottelee vuotiaan siellä hihnan luona.

Minä en laita kapulaa tämän takia. Se on merkki seuraavalle että on ok tulla perseessä kiinni. Maksan yleensä kortilla joten minulle ei ole ok että toinen on korttini numeroa katsomassa. Se ettei laita kapulaa on merkki siitä että pysy kaukana, älä hengitä niskaskaani kun olen maksamassa.

Vierailija
40/62 |
22.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Det finns ett effektivt knep mot det, vilket man lärde sig under coronan. Dra vagnen efter dig i kassakön. Ingen kommer för nära och avståndet till den som är framför reglerar du själv.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän