Keksin hyvän mammaväittelyn aiheen: kenen kuuluu laittaa kapula kassahihnalle?
Kuuluuko kapula laittaa omien ostosten perään, ennen niitä vai miten?
Oletteko todistaneet kiistoja tästä?
Kommentit (62)
Laitan oman, lihaisan kapulani hihnalle!
Vierailija kirjoitti:
Laitan oman, lihaisan kapulani hihnalle!
Tuskinpa sulla riittää siihen oma saati kapulan pituus
Omien ostosten jälkeen kapula hihnalle.
Ei oo vaikeee. Jos se edellinen ei ole sitä laittanut. Laitan itse. Ja koska se kapula on itseäni lähinnä laitan sen myös omien ostosten jälkeen.
Kukamikämillainen tollo tekee tosta ongelman. Maailman voi aina tehdä pikkuasioilla vaikeaksi.
Laitat ostokset hihnalle ja kapulan merkiksi että ne on sun.
Kyllä tästä pitää toimittajien haastatella Lidlin, Prisman ja Vittarin kassoja ja kirjoittaa 5000-sanainen artikkeli ja sama someen.
Jos on ruuhkaa eka voi laittaa sen tai toka, ei väliä. Jos on väljää, kapulaa ei tarvitse lainkaan. Kapula on turha bakteeripesä.
Vierailija kirjoitti:
Laitat ostokset hihnalle ja kapulan merkiksi että ne on sun.
Ei ne omia vielä hihnalla ole.
Vierailija kirjoitti:
Omien ostosten jälkeen kapula hihnalle.
Ei, vaan ennen! Ap
Jos edelläoleva asiakas ei ole laittanut kapulaa ostostensa jälkeen, niin minä laitan ja sitten toisen kapulan omien ostosten jälkeen, ei ole tuon vaikeampaa.
Parhaimmillaan olen jopa kuullut takanaolevan asiakkaan kiittävän kun laitan kapulan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo vaikeee. Jos se edellinen ei ole sitä laittanut. Laitan itse. Ja koska se kapula on itseäni lähinnä laitan sen myös omien ostosten jälkeen.
Kukamikämillainen tollo tekee tosta ongelman. Maailman voi aina tehdä pikkuasioilla vaikeaksi.
Joku puhui palstalla eilen "kapularaivosta". Kuulin asiasta ensimmäisen kerran. Ap
Minun mielestä se joka tulee vessaan laittaa ne kannet haluamaansa asentoon. Lähtiessä ei tarvitse tehdä mitään.
Ei ole väliä. Laittaa kuka haluakoon
Vierailija kirjoitti:
Jos on ruuhkaa eka voi laittaa sen tai toka, ei väliä. Jos on väljää, kapulaa ei tarvitse lainkaan. Kapula on turha bakteeripesä.
Miten uskallat mennä bakteeripesiin missä liikkuu ihmisiä? Eikös siellä kellarissasi muhi bakteerit kun kostean viileää
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut millainen bakteeripesä on ostoskärryyn työntötanko tai ostoskorin kantokahva?
Omien ostosten jälkeen tietysti kertomaan seuraavalle että tässä kaikki ja hän voi alkaa laittaa omia tavaroitaan. Toki laitan myös tavaroitteni eteen jos edellinen ei osaa sitä laittaa ja on vaara että sekoittuvat.
Se laittaa joka kokee sellaisen tarvitsevansa.
Se laittaa joka ei halua maksaa muiden ostoksia.