Te, joilla mies on hiljainen hissukka ja ei käy yöelämässä, miten ihmeessä olette tavanneet?
Kysymys otsikossa. Muutamissa sukulaispariskunnissa mies on sellainen hiljainen hissukka, joka tuskin on mikään bilehile tai vastaava ravintolassa ramppaaja. Miten ihmeessä sellaiset ovat voineet naisen kohdata?
Tosin naiset ovat yleensä vähän sellasia tomerampia ja vahvatahtoisia, ikäänkuin moderni ja nuorempi versio Justiinasta.
Kommentit (70)
Tapasin mieheni terassilla v 2016 kesällä. Sen jälkeen mies ei ole käynyt baareissa yöelämässä. Nyt ensi viikolla aiomme mennä yhteen tapahtumaan eli yöelämään koska siellä on bändejä. Mieheni on kyllä hiljainen ei se jaksa juhlia. Kotona juo joskus olutta mutta baareissa ei käy.
Netissä perinteisellä treffipalstalla. Mies on hyvä kirjoittamaan :)
Niin, aikansa kutakin.
Ehkä se hiljainen hissukka joi itsensä humalaan ja heräsi Justiinan vierestä?
En kyllä ymmärrä, miten hiljainen hissukka löytäisi puolison kirjastosta tai ruokakaupasta.
Jos se hiljainen hissukka sattui sen kerran baariin ja viinan voimalla tapasi vaimonsa? Tai sitten löysi vaimon netin kautta.
Assburger kirjoitti:
Niin, aikansa kutakin.
Ehkä se hiljainen hissukka joi itsensä humalaan ja heräsi Justiinan vierestä?
En kyllä ymmärrä, miten hiljainen hissukka löytäisi puolison kirjastosta tai ruokakaupasta.
Naisen aloitteesta tai vaikka t-paidalla. Näin kerran sellaisen "ota riski ja rakastu putkimieheen"- paidan ruokakaupassa. Harmitti että olin parisuhteessa, koska olisin todellakin mennyt nykäisemään hihasta. Muuten en ruokakaupassa ole seuraa hakemassa.
Ei baareista tai yökerhoista laadukkaita naisia löydy. Ylivoimaisesti suurin osa kelpaa vain yhden yön jutuksi.
-mies 41v
Tapasimme hänen työpaikallaan, autokorjaamossa. Ei hän kyllä hissukka ole.
Vierailija kirjoitti:
Eihän hiljainen persoonallisuus sulje pois yöelämässä käyntiä ? Ja ei kaikki tosiaan baarista kumppaniaan etsi.
Ite oon aina ollut hiljainen ja rauhallinen, mutta aikoinaan nuorempana baari oli kuin toinen koti. Kumppani löytyi silti harrastuspiireistä, ei baarista.
Hiljaiset hisukat naiset ja miehet eivät vaan juorua naapureille sukulaisille,ystäville tuttaville mitä he tekvät vapaalla pariskuntina tai seurustelu suhteissa.Sepä se luulot on aina ihan eri asia kun kuvitelmat,oletukset.
Ihmisten luulot kuvitelmat kerostalossa. Akaton vanhempi mies rappussa ja pihalla kysyi Miksi olet noiden lasten lasten kanssa aina? Hanki elämä älä ole noden lasten kanssa.En vastanut. Hän vaan ei tennyt seurustelen,serustelut silloin jo 10 v. saman miehen kanssa ja kyllä tansimassa käytiin joka vikonloppu .Lauantai ja sunnuntai kun oli mummo vapaata.Samaa asiaa akaton nuorempi mies kun tuli lainaa roska kakatos avainta aamulla känissä ovelleni. Sanoin ei sopiva aika soitaa ovikelloa ja en antanut avainta lainaksi.Mies tuli katsoo mitä eteinen tapahtuu. Häirtsevä naapuri tokaisi.Miksi et kertonut sinulla on mies? En olisi ovellesi tullut.Sepä se. terv.hiljainen hissukka ulopuolisten mielestä .
Harvoin niitä fiksuimpia, mielenkiintoisempia jne. miehiä juuri yöelämästä löytyykään; eivätkä he välttämättä ole myöskään sen hissukampia kuin nämä baareissa/ yökerhoissa tms aikaansa kuluttavat miehet. Älykkäitä miehiä kiinnostavat monet asiat; yöelämässä notkuminen jää tällöin toissijalle.
Laitoin Deitti.netiin ilmon ja mieheni vastasi siihen. Tämä oli vuonna 1999, kauan ennen mitään tindereitä yms. Silloin netistä saattoi vielä ihan hyvin löytää parisuhteen.
Deittisivuilta löysin oman absolutistimieheni. Ei kyllä ole mikään hiljainen hissukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän hiljainen persoonallisuus sulje pois yöelämässä käyntiä ? Ja ei kaikki tosiaan baarista kumppaniaan etsi.
Ite oon aina ollut hiljainen ja rauhallinen, mutta aikoinaan nuorempana baari oli kuin toinen koti. Kumppani löytyi silti harrastuspiireistä, ei baarista.
Hiljaiset hisukat naiset ja miehet eivät vaan juorua naapureille sukulaisille,ystäville tuttaville mitä he tekvät vapaalla pariskuntina tai seurustelu suhteissa.Sepä se luulot on aina ihan eri asia kun kuvitelmat,oletukset.
Olen itse rauhallisuus enkä paljoa pölise, joten moni varsinkin lapsuuden ja nuoruuden aikainen kaveri piti ja pitää mua edelleen tyyliin neitsyeenä ja valehtelijana :D Eivät edes silloin uskoneet minun todella olleen jonkun miehen kanssa suhteessa, kun omiin häihin kutsun lähetin. Ei vaan koskaan ollut tarve kertoa edes läheisimmille ystäville, että aikoinaan kun tuli nettitreffit saataville, että "shoppailin" yhden illan juttuja kuin harrastuksena viikottain ja lopulta avioliittokin sieltä löytyi. Nyt pari lastakin tässä edelleen onnellisessa liitossa 15v. myöhemmin, mutta vaikka välillä edelleen nähdään näiden ystävien kanssa ihan mun lapsien kanssa, niin eivät usko niiden olevan mun lapsia. Ja kaikki ihan vaan siksi, että en baarissa pokaillut heidän silmien alla ketään! :D
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy niiltä sukulaispariskunnilta? Vai etkö ole puheväleissä?
Eihän tuollaista voi kysyä. Se on epäkohteliasta. Siksi on av.
Ohis.
Kyllähän myös ne kilteimmät pojat olisivat nuorena halunneet lähteä mukaan juhlimaan ja pitämään hauskaa. 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset kysy niiltä sukulaispariskunnilta? Vai etkö ole puheväleissä?
Eihän tuollaista voi kysyä. Se on epäkohteliasta. Siksi on av.
Ohis.
Mitä epäkohteliasta siinä on, että kysyy missä pariskunta on tavannut? Eikö se ole aika tavallinen kysymys pariskunnille ja yleensä kertovat sen mielellään ilman, että kukaan edes kysyy.
Tietenkään kysymystä ei pidä muotoilla niin, että missä teidänlaisenne nyhveröt muka edes voisivat toisensa kohdata.
Oletko kuullut että nykyään voi tutustua myös internetin välityksellä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko kuullut että nykyään voi tutustua myös internetin välityksellä?
Siellä taas ulkonäöllä on suuri merkitys. Itse ihmettelin aina sitä, miten sellainen vähän laiskanpulska, noin 170 cm pitkä mies oli saanut itselleen sellaisen hoikan ja pienen petite-naisen. Ei taatusti olisi netissä onnistunut.
M38
Mun tutut, joilla on noin, niin ne miehet on menneet sinne baariin hakemaan sen puolison.
Ei muuta syytä mennä baariin. Saman ovat tehneet tuntemani monet naiset. Baareihin ainoastaan sen verran, että puoliso löytyy.