Te, joilla mies on hiljainen hissukka ja ei käy yöelämässä, miten ihmeessä olette tavanneet?
Kysymys otsikossa. Muutamissa sukulaispariskunnissa mies on sellainen hiljainen hissukka, joka tuskin on mikään bilehile tai vastaava ravintolassa ramppaaja. Miten ihmeessä sellaiset ovat voineet naisen kohdata?
Tosin naiset ovat yleensä vähän sellasia tomerampia ja vahvatahtoisia, ikäänkuin moderni ja nuorempi versio Justiinasta.
Kommentit (70)
Taloyhtiön hallituksessa. Että silleen.
Vierailija kirjoitti:
Moni on näköjään lenkillä tutustunut. Miten lenkillä tehdään aloite, jos kiinnostava tyyppi tulee vastaan?
Juostaan lenkkipolulla kilometritolkulla perässä, mieluiten illan jo hämärtyessä ja huppu päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan semmonen kunnollinen ja rauhallinen mies. Kertokaa lisää misä niitä on? Itse en juo enää, enkä myöskään polta enää. Urheilen, mutta lenkkipolulla ei ole tullu vastaan
Tinderistä. Itse kävin juuri parin tunnin lenkillä ja tänään vielä puolen tunnin-tunnin vatsalihastreeni.
Lenkkini sivusi erästä festaritapahtumaa. Jäin hetkeksi kuuntelemaan Anssi Kelaa kun kuului selkeästi kadulle.
Mutta en minä voi mennä isoihin ihmisjoukkoihin. Pieni porukka on paras.
M38
En oikeen perusta noista tindereistä.
Olen varmaan liian vanha niihin...Kiitos kuitenkin!
Oltiin naapureita ja alettiin käymään yhteisillä koiralenkeillä.
Töissä tavattiin. Ollaan molemmat it-nörttejä.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni tuollainen "hiljainen hisukka" käy haukkumisesta. t: hiljainen hissukka mies
Minua myös haukutaan paljon t:mulggu
Minä tapasin mieheni netissä, vuosi oli 1999. Sittemmin on kyllä valitettavasti viihtynyt yöelämässä vähän liikaakin, eikä loppua näy 🤯
Sillan pielessä. Oltiin kumpikin kalastamassa. Alettiin jutustella ja siitä se sitten lähti.
Moni on näköjään lenkillä tutustunut. Miten lenkillä tehdään aloite, jos kiinnostava tyyppi tulee vastaan?